20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan kom du i kontakt med NewUtd.no?  (Lest 9293 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvordan kom du i kontakt med NewUtd.no?
« Svar #15 på: 13. Jan. 2007, 00:41 »
Sitat fra: "Christian"
Fekk ein fin pm frå Nordin på newcastle.no!

Ditto :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvordan kom du i kontakt med NewUtd.no?
« Svar #16 på: 15. Jan. 2007, 16:53 »
Jeg er en av mange som ble rekruttert fra newcastle.no, men jeg kan ikke huske at jeg var så priviligert å bli beæret med PM fra Nordin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvordan kom du i kontakt med NewUtd.no?
« Svar #17 på: 09. Feb. 2007, 10:07 »
Det var en fuktig høstkveld, og jeg hadde nettopp skutt opp litt god gammeldags hero. Så fant jeg ut at "heeey, Newcastle-forum må da finnes"
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Feb. 2007, 15:00 »
Når du søker på NUFC på Google, dukker NewUtd.no opp! Det er sånn jeg fant denne siden. Hadde ikke PC før, så jeg fant denne siden forresten på WAP-en på mobilen min!

Må jo si at NewUtd.no er et fantastisk nettsted, og hadde mye glede av artikkelene dere skrev da jeg kun hadde WAP-en på mobilen min til å finne ut siste nytt om NUFC!!

Og må si at jeg fremdeles synes det er veldig gode artikler dere skriver her, både nye og gamle skribenter. Det setter en "lesehest" som meg stor pris på. Så stå på videre!!!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 15. Feb. 2007, 00:22 »
Fikk vite om sida av en kompis ^^
heinrich elns her på forumet

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Mars 2007, 13:08 »
Hva med å sende en mail til canal+ og nevne denne supportersiden NewUtd.no? Kansje man kommer med i en TV sending. Da hadde man fått publisitet, kunnet snakket om hvorfor den ble opprettet og hvilken bra representant den er for NUFC som klubb.

Det hadde vel vært morsomt for Nordin, Mack, Asbjørn eller hvem andre som var med å startet denne flotte siden, å sitte i studio som frontfigurer for NewUtd.no, og dermed vise at også denne siden eksisterer.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Mars 2007, 18:24 »
Hva med å sende en mail til canal+ og nevne denne supportersiden NewUtd.no? Kansje man kommer med i en TV sending. Da hadde man fått publisitet, kunnet snakket om hvorfor den ble opprettet og hvilken bra representant den er for NUFC som klubb.

Det hadde vel vært morsomt for Nordin, Mack, Asbjørn eller hvem andre som var med å startet denne flotte siden, å sitte i studio som frontfigurer for NewUtd.no, og dermed vise at også denne siden eksisterer.
En flott ide! Alle gangene jeg har sett newcastle på canal+ og de har vært med i hovedkampen som går på sport1. Er det ikke en eneste newcastlesupporter å se. Sist gang var det 2 wigansupportere og ingen newcastlesupporter :o
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Mars 2007, 21:05 »

Det er en jævli god ide! Husker Christian Weiseth satt i den stolen en gang. En skam at vi skal bli forbundet med han!

plebbster

• Gjest
« Svar #23 på: 08. Mars 2007, 21:48 »
Mulig jeg tar feil her, Nordin. Men var det ikke sånn at du en gang i tiden takket nei til en debatt mot Weisethen på Canal+?

djmattis

• Gjest
« Svar #24 på: 22. Mars 2007, 02:01 »
Tja...

Jeg var å snusa rundt etter NUFC relaterte videoer, da jeg plutselig havna innpå mappestrukturen til newutd.com....etter å ha henta ned det jeg ville :S fant jeg ut at denne sia måtte testes som hadde så mye bra stuff....og da var jeg solgt, den er så mye bedre på alle måter enn newcastle.no, både med tanke på forum og artikler:)

Bjørn - snooping arround

no homo

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. April 2007, 00:09 »
Jeg ble klar over denne siden på forumet til nussc. Veldig profft forum, som jeg er full av beundring for. Jeg er enig i at vi må skape blest om Newcastle i Canal+ fremover, men ikke i at vi skal fremheve newutd.no fremfor newcastle.no. Det er klubben vi skal fremheve, og ikke interne stridigheter... (Bjørni - Gledesdreper ;))

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #26 på: 09. April 2007, 03:23 »
Mulig jeg tar feil her, Nordin. Men var det ikke sånn at du en gang i tiden takket nei til en debatt mot Weisethen på Canal+?

Nei, dette stemmer ikke. Jeg har aldri fått dette tilbudet. Magnar sendte en mail for å få meg inn i studio i forbindelse med en kamp for lenge siden, men å stille opp imot Weiseth var aldri et tema.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #27 på: 09. April 2007, 23:31 »
Det stemmer. Jeg mailet en del med Dag Solheim. Han var klar over tilstanden i NUSSC, og syntes dette var trist. Han skulle kontakte meg igjen ved en anledning hvor vi kunne møte i studioet. Dette har nok gått i glemmeboken.
Toon, Toon,
Black and white army

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #28 på: 09. April 2007, 23:55 »
Har du vurdert å prøve å sende ham en ny mail? Det ville jo være glitrende reklame om vi hadde fått en mann i studio på en Newcastle-kamp og på den måten promotert nettsiden.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. April 2007, 00:30 »
Ja, det hadde vært supert. Det har ikke vært noen de siste gangene Newcastle har vært 1. kamp C+. Prøv å fastsette en dato når du eventuelt skal komme dit og sånn. Bare å mase litt på døm tru jeg, kanskje ringe døm? ;)
« Siste redigering: 10. April 2007, 00:31 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?