20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Måndens forumbruker desember  (Lest 11814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Måndens forumbruker desember
« på: 06. Jan. 2007, 09:15 »
Hei.

Nå er det tid for første måndens forumbruker på lenge, noe som vil skje hver måned fra og med i dag.

Reglene:
Du må bli nominert 2 ganger. De første som har blitt nominert 2 går til en finale. I finalen har vi 8 stykker.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1 på: 06. Jan. 2007, 09:17 »
Jeg vil nominere chickenmann.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 06. Jan. 2007, 12:04 »
Sitat fra: "Mack"

Enig. Han kommer alltid med lange og saklige innlegg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #3 på: 06. Jan. 2007, 16:56 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Mack"

Enig. Han kommer alltid med lange og saklige innlegg.

Skal jeg være helt ærlig vil jeg si at chickenman er i en klasse for seg i en slik kåring for desember i hvert fall. Men siden han allerede er nominert av to, så får jeg gå for en fin andremann som alltid skriver gode innlegg, og argumenterer på en noenlunde saklig måte, nemlig Joakim.

EDIT: Og skal jeg være helt ærlig synes jeg det var vel mye med 8 stykker i en finale, men det er selvsagt trådstarteren som bestemmer det. Spennende med slike kåringer er det alltid. Lenge siden sist nå, så Noreng skal ha credit for å dra det opp igjen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Noreng

• Gjest
« Svar #4 på: 06. Jan. 2007, 20:42 »
Hehe, tenkte det kom til å bli mange nominerte.. :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Jan. 2007, 20:45 »
Ja, med tanke på suksessen forrige gang var jo dette en ypperlig idé.

Nominerer Front-fyren igjen, synes tittelen har gjort underverker for innleggene hans.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Joakim
« Svar #6 på: 09. Jan. 2007, 18:19 »
Jeg slutter meg til journalistens nominasjon av Joakim. -Saklige innlegg som fronter klare meninger.
-Og RBK-supporter....  :wink:
Livet er svart/hvitt!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Måndens forumbruker januar
« Svar #7 på: 12. Feb. 2007, 01:07 »
Jeg vet ikke om denne tråden kom noen vei og om chickenman eller Joakim ble valgt til månedens forumbruker for desember.

Men når det gjelder januar så vil jeg nominere Frode.
Jeg syns han har kommet inn i forumet som et frisk pust med sine fotballkunnskaper og veldig saklige og konstruktive innlegg.
Når han i tillegg har over 250 innlegg på cirka en måned, innlegg som er like gode å lese gjennom så syns jeg han fortjener tittelen "Månedens forumbruker for januar".

Jeg syns ihvertfall han er den som har utmerket seg mest gjennom måneden som var.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Måndens forumbruker desember
« Svar #8 på: 12. Feb. 2007, 17:51 »
Kan vel like godt slå sammen desember og januar, og jeg støtter meg til nominasjonen av Frode.
Han har mye fornuftig på hjertet, argumenterer godt og skriver bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #9 på: 12. Feb. 2007, 18:08 »
da nominerer jeg aDDis.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 12. Feb. 2007, 18:22 »
Det er kanskje ikke så vanskelig å gjette at jeg aldri i verden ville funnet på noe sånt. Så jeg tillater meg å spørre. Noen grunn til at du nominerer aDDis?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 12. Feb. 2007, 20:14 »
Jeg vet ikke om denne tråden kom noen vei og om chickenman eller Joakim ble valgt til månedens forumbruker for desember.

Men når det gjelder januar så vil jeg nominere Frode.
Jeg syns han har kommet inn i forumet som et frisk pust med sine fotballkunnskaper og veldig saklige og konstruktive innlegg.
Når han i tillegg har over 250 innlegg på cirka en måned, innlegg som er like gode å lese gjennom så syns jeg han fortjener tittelen "Månedens forumbruker for januar".

Jeg syns ihvertfall han er den som har utmerket seg mest gjennom måneden som var.

Jøsses, mange takk! Hyggelig å få ros for mitt lille bidrag her på forumet. En liten takk til Joakim også.

Synes det er mange som skriver saklige og godt argumenterte innlegg her. Er jo alltid gøy å lese hva andre mener om fotball, NUFC og andre "saker og ting" som opptar dem. Det er jo alltid gøy å lese godt begrunnede innlegg, selv om jeg ikke alltid er enig med vedkommende.  ;D

Nå har jo Chickenman og Joakim allerede blitt stemt på 2 ganger hver. Jeg lurer på hvor mange vi har lov til å nominere hver? Jeg synes Kesse, EivindI, nemo og Brewcastle deltar med saklige innlegg som er godt formulerte. Som deltar aktivt og har klare meninger og som kommer med friske nyheter. Er det litt for mange å nominere?

plebbster

• Gjest
« Svar #12 på: 12. Feb. 2007, 20:32 »
Det er kanskje ikke så vanskelig å gjette at jeg aldri i verden ville funnet på noe sånt. Så jeg tillater meg å spørre. Noen grunn til at du nominerer aDDis?

Tradisjon + at noen blir småirriterte når han blir nominert. :-*

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. Feb. 2007, 00:17 »

Tradisjon + at noen blir småirriterte når han blir nominert. :-*

Haha! Joakim er bare irritert fordi jeg ikke har samme meninger som han. Hadde verden vært slik Joakim ville så hadde alle vært enige og ikke hatt noen grunn til å ha diskusjonsforum!

Skjønner forresten ikke hvorfor Frode er nominert som har en scouser (!!!) i signaturen sin >:(

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 13. Feb. 2007, 08:41 »
Hadde alle vært like så hadde det ikke vært så "kjekt" nei.