20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Det sier vel mye om deg..Jeg drar gjerne til byen alene for å se laget mitt. Driter vel i om jeg er samme kamerater. De kan du være samme resten av dagen.
Sier jo ganske mye om deg og da... Drar på byen alene.. WOWSorry at jeg elsker lørdag ettermiddag med kompiser, øl og tippekuponger.
Sitat fra: "danield"Det sier vel mye om deg..Jeg drar gjerne til byen alene for å se laget mitt. Driter vel i om jeg er samme kamerater. De kan du være samme resten av dagen.Helt enig med danield der!Newcastle- Fulham alene er absolutt å foretrekke for ManUtd-Fulham med venner!!
Skysports er 10 ganger bedre enn canal pluss uansett. Genialt når de sender Newcastlekamper...
Men de fleste heier på manu, liverpool og nå også chelsea så det er bare naturlig at de lagene står i første rekke + at det også er ligaens beste lag!