20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Matthew Pattison  (Lest 17937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Låne han ut kanskje?
« Svar #15 på: 06. Jan. 2007, 18:55 »
Sitat fra: "André S"
DEFINITIVT ikke god nok. Har overhode ingenting som helst å gjøre i nærheten av førstelaget til Newcastle...

Etter Birminghamkampen er vel mange enige i akkurat det. Jeg så ikke den kampen, men stoler på kommentarene som ble gitt.
Pattison har vel potensialet, men mangler på rutine. Å gi fullstendig slipp på han kan være dumt. Men en utlånsavtale til et lag (ChShip?) hvor han vil få mye spilletid kan være en grei investering i fremtiden.
Livet er svart/hvitt!

djmattis

• Gjest
Matthew Pattison
« Svar #16 på: 08. Jan. 2007, 23:27 »
jeg ser ikke og har aldrig sett hva som bor i denne karen.
har alltid ment at han ser litt feit og treig ut.
ser bare ikke talentet hvor godt jeg enn prøver

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Stort sprang
« Svar #17 på: 09. Jan. 2007, 10:58 »
Jeg har sett for lite til Pattison til å kunne hevde det ene eller andre. Men ut fra tidligere kampreferater fra "academy" har han utmerket seg der. Spranget til seniortroppen er nok stort, og jeg har heller ikke sett særlig av det påståtte talentet til Pattison der. Men derfor kan det kanskje hjelpe å sende han på farming på et nivå som ligger mellom PL og Academy.  Er talentet til stede vil det vel raskt åpenbare seg der. Uansett trengs han ikke på seniorlaget så lenge han ikke presterer.
Livet er svart/hvitt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #18 på: 12. Jan. 2007, 23:59 »
Ser ihvertfall ingen som helst grunn til å fortsette å ødelegge Luques karriere totalt fremfor å spille med Pattison, som jo virker til å ikke overhodet takle øverste nivå. Send han på lån eller bli kvitt ham permanent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Matthew Pattison
« Svar #19 på: 13. Jan. 2007, 10:03 »
Aldri sett Pattison spille spesielt bra. Han er ung, men jeg tror aldri at han ville komme opp på PL-nivå.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #20 på: 13. Jan. 2007, 14:36 »
Pattison er ikke god nok!! Like greit å bare selge han nå om vi kan få et par kroner for han. Alternativt låne han ut. Bare tull å bruke han i PL, det blir jo nesten som å spille med en mann mindre!!!!

Ferdinand10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #21 på: 14. Jan. 2007, 04:17 »
Pattis er en god kar. jobber og sliter samtlige minutter han får på banen. Han er ikke god nok for førstelaget, men det var vel heller ikke Michael Copra?

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #22 på: 14. Jan. 2007, 12:05 »
Synes Pattison burde beholdes, Roeder har jobbet i ungdomsakademiet og regner med at han vet hva som bor i disse gutta han har tatt opp. Vil heller bruke en Pattison som er gira på å få førstelagserfaring enn en lat og uinteressert Luque. Å låne ut Pattison til en klubb i wankership er en god idé.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #23 på: 14. Jan. 2007, 16:24 »
Sitat fra: "Ferdinand10"
Pattis er en god kar. jobber og sliter samtlige minutter han får på banen. Han er ikke god nok for førstelaget, men det var vel heller ikke Michael Copra?

Chopra syns jeg viste mye mer potensiale på mye mindre tid. Er da vel en grunn til at Chops i dag forteller at klubben forsøkte å beholde Chopra da Owen blei skada.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Matthew Pattison
« Svar #24 på: 14. Jan. 2007, 16:58 »
Matty Pattison starter i dag, og får dermed sin mulighet til å overbevise. Jeg har fortsatt mine sterke tvil om han, men kanskje han gjør en god kamp i dag. Vi får vente og se, og håpe på seier.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #25 på: 14. Jan. 2007, 17:10 »
Enig med journalisten. La gutten få sjansen til å vise hva han kan så får vi håpe han viser at flertallet her tar feil.

Hadde han ikke hatt potensiale hadde han heller ikke fått sjansen av Roeder, så helt udugelig er han ikke. Kom igjen Pattison!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #26 på: 14. Jan. 2007, 17:47 »
Han har hvertfall vært usynlig i 1.omgang.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #27 på: 14. Jan. 2007, 19:08 »
Patty var svak i dag.Eneste han kom med var en heading, men han blir nok litt bedre om noen par år.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #28 på: 14. Jan. 2007, 19:22 »
Pattison duger bare ikkje.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #29 på: 14. Jan. 2007, 20:27 »
Han var ikke dårlig i dag. Sikkert hans beste kamp i Newcastletrøya. Ikke at det sier alt for mye...