20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Matthew Pattison  (Lest 17986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Matthew Pattison
« på: 04. Jan. 2007, 15:18 »
Kva syns dokke om han? Eg har aldri blitt så imponert over han, og eg ser ikkje heilt kva han er god til :?  Han jobbar godt, men trur ikkje han er noko stort talent for å seie det slik. Vart ikkje denne karen samanlikna med Gazza?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #1 på: 04. Jan. 2007, 15:26 »
Ser ikkje heilt kva ekstraordinere kvalitetar han har.
Ser heller ikkje kva som gjere han til eit stort talent
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #2 på: 04. Jan. 2007, 15:33 »
Har også store vanskeligheter med å se det. Ikke ser jeg noen spesielt god teknikk, ei ser jeg heller at han har det overblikket Gazza har. Generelt ser han bare ut som en grei arbeidshest, men langt fra god nok for PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
Matthew Pattison
« Svar #3 på: 04. Jan. 2007, 15:36 »
Han har vel kun fått en ordelig kamp, mot WBA. Den kampen var jeg på, og fansen sang: "PATTISON, U YEAH, PATTISON, U YEAH." Han spilte fordømrade godt den kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #4 på: 04. Jan. 2007, 15:47 »
Spilte flere kamper forrige sesong, og har tross alt fått noen innhopp. Jeg ser vanskelig for meg Pattison som en som skal klare å slå til på øverste nivå. Minner meg om Brian (?) Kerr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #5 på: 04. Jan. 2007, 15:55 »
Brian Kerr,ja.. Nei, er ikke veldig imponert over Matty, men en grei squadspiller i de verste krisene.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #6 på: 04. Jan. 2007, 16:03 »
Pattison jobber jo som en hest. Løper hele tiden. Men de gangene han spiller er det jo 5 minutter. Uansett, vi burde beholde han.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #7 på: 04. Jan. 2007, 17:00 »
Jeg er enig i at han ikke har noen spesielt ekstraordinære ferdigheter. Minner meg i grunnen mye om Øyvind Leonhardsen, med tanke på at han løper, og løper til krampa tar ham. Og så løper han enda litt mer.

Men jeg innbiller meg at Leo bevise at det er mulig å bli en meget god fotballspiller, selv om du ikke har de store tekniske ferdighetene, og selv om det du først og fremst er god til er å løpe. Spørsmålet er derimot om Pattison løper riktig. Og det har jeg sett altfor lite av ham til å uttale meg for mye om. Men inntil videre synes jeg greit vi kan beholde ham. Jeg liker arbeidshester som Pattison.

Men for all del, han ligner ikke på noen klassespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Matthew Pattison
« Svar #8 på: 04. Jan. 2007, 22:26 »
Jeg mener vi har fått sett for lite av Pattison til å felle en dom over han. Greit nok at det er lett å se at han ikke er noen Ronaldinho, men jeg vil gjerne se ham starte et par (cup)kamper før jeg eventuelt gjør meg opp en mening. Synes han har vært OK de få gangene jeg har sett ham i aksjon.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #9 på: 05. Jan. 2007, 01:47 »
enig. Vi må se noen kamper av han der han kanskje spiller fra start og får spilt på seg ro og selvtilitt før vi bedømmer han.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #10 på: 05. Jan. 2007, 03:23 »
Jeg liker veldig godt Pattison. Som alle andre nevner her så jobber han vanvittig mye. Han har også et bra overblikk og skikkelig fightervilje, og jeg er sikker på at hvis han for spilletid i kampene fremover så kommer til å bli virkelig god. Han er iallefall utvilsomt en som vi bør beholde i stallen
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
Matthew Pattison
« Svar #11 på: 05. Jan. 2007, 15:58 »
Matty Pattison er en helt grei spiller,om han holder PL nivå kan vel diskuteres men han har hatt noen gode innhopp!
There's only one king Alan!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #12 på: 05. Jan. 2007, 16:20 »
Av det jeg har lest om Pattison tidligere (først og fremst her inne) så må jeg si meg en smule skuffet. Men til hans forsvar skal det sies at jeg har sett temmelig lite til ham, og kanskje ikke har et godt nok vurderingsgrunnlag. Pr dags dato en grei squad spiller som trengs i nødens stund (som f.eks nå), men neppe noe mere. Iallfall ikke ennå.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #13 på: 06. Jan. 2007, 16:56 »
DEFINITIVT ikke god nok. Har overhode ingenting som helst å gjøre i nærheten av førstelaget til Newcastle...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Matthew Pattison
« Svar #14 på: 06. Jan. 2007, 18:54 »
Har ikke sett Fa Cup kampen mot Brums, men leser jo i kamptråden her og på NewcastleOnline at han visst var helt udugelig. Er ikke overrasket når jeg leser at han har dårlige pasninger, og når han har ballen så ser han seg alltid bakover fremfor å sette fart fremover. Husker han gjorde dette også mot Manchester United i høst da han fikk en halvtime da vi lå under 0-2.

Trodde virkelig ikke han skulle være så elendig. Var ikke denne spilleren sett på som et megatalent for en del år siden?