20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Edgar  (Lest 7415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: David Edgar
« Svar #15 på: 19. Feb. 2008, 01:03 »
Det kan du godt si. Eller for Carr, for Carr var ikke stort mer enn søppel andreomgang mot Villa som venstreback. Må vel være bedre å la en ung, sulten spiller som aldri før har rotet seg vekk få sjansen fremfor noe slikt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Feb. 2008, 13:12 »
Ja, Edgar har på ingen måte spelt seg bort når han har fått sjansen, klart han er bedre enn Carr. Men lagoppstillinga mot Villa var helt på jordet, så vi får håpe KK har lært av det.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #17 på: 02. April 2008, 03:04 »
Jeg håper å synes at Edgar burde få sjangsen igjen...synes det er på tide nå!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. April 2008, 07:55 »
Ideelt sett så sikrer vi plassen mot Reading og lar David Edgar få et par-tre kamper fra start som stopper ved siden av Taylor...Det samme gjelder Andy Carroll, håper også han får par-tre kamper fra start før sesongen er over. Det er veldig viktig for unge spillere å føle denne tillitten, det vil uten tvil gi dem et løft foran neste sesong, for da vet de at de blir satset på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. April 2008, 10:44 »
Jeg ser den, kø1, men det er viktig å tenke på at det er snakk om store forskjeller i PLs premiepott. Dvs at vi hanker inn en god del mer penger på en 12.plass enn en 15.plass.

Men for all del, talentene bør få prøve seg. Har lyst til å se Lua Lua mer også, jeg...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. April 2008, 16:00 »
Jeg er på ingen  måte uenig med deg, kø1. Men burde vi ikke heller gi Taylor fri? Han har ikke hatt sin beste sesong, og jeg tror Edgar kan ha et minst like stort utbytte av å spille sammen med Faye, istedet for at Taylor skal være veileder.

Carroll bør gjerne få et par kamper fra start i Vidukas sted. LuaLua kan få sjansen som innbytter.

Men det får være opp til Keegan om han velger å satse på ungdommen hvis plassen så og si blir sikret mot Reading.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. April 2008, 16:07 »
Grunnen til at jeg vil at Edgar skal spille sammen med Taylor er fordi de to kjenner hverandre godt fra yngre lag og reservelag. Av Taylor og Faye så er Taylor også den vi trenger å utvikle....Men det er vel egentlig hipp som happ, jeg håper bare Edgar kan få et par 90 minuttere på banen før sesongen er over..

Eivind: Jeg skjønner at det handler om å komme høyest mulig opp på tabellen, og vi kan klare 11. plass. MEN jeg tror faktisk klubben bryr seg mer om prestisjen av å komme høyere enn premiepengene. Alt i alt er ikke dette store summer, de store summene kommer fra tv-avtalene. Dessuten; kan vi hjelpe disse spillerene til å bli bedre selv om det kanskje går utover resultatene i en kamp eller to, så er det verdt det!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. April 2008, 16:11 »
Ser for meg at gutta kan få sjansen mot for eksempel Portsmouth og kanskje hjemmekampen mot selveste Chelsea. Det kan hende vi taper kampene, men tror ikke nødvendigvis at det vil være på grunn av at vi spiller med to ungdommer i startoppstillingen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #23 på: 20. Mai 2008, 22:36 »
Jeg har ikke fulgt Edgar så mye så vet ikke åssen hans fremtid eller situasjon er i klubben.Noen som vet?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Mai 2008, 22:47 »
David Edgar har hatt en bra sesong, vært kaptein og spilt strålende på reservelaget! Og ikke minst gjort en bra jobb de gangene han har fått sjansen på førstelaget. Tipper han blir satset på som et fjerdevalg på stopperplass neste sesong(bak Taylor, Faye og en ny en). Kontrakten hans går ut neste sommer, så det blir en avgjørende sesong som kommer nå for Edgar. Han får helt sikkert et tilbud om ny kontrakt, men det spørs hvor fornøyd han er med å spille maks 10-15 kamper i året, for med mindre han viser en voldsom utvikling tror jeg ikke han er noen fast førstelagsspiller neste sesong. Men et bra back-up er han, og jeg vil gjerne at han blir.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Mai 2008, 22:51 »
Til neste år kan vi jo også ha 7 spillere på benken så Edgar får nok sitte mye der. Passer jo bra som backup spiller som du sier og jeg ser også at gjerne blir. Hvis det dog blir veldig mye benkesliting kan det kanskje være en mulighet å låne han ut. 

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Mai 2008, 00:28 »
hører snakk om 7 mann på benken her inne på forumet, men har til gode å sjå noke konkret på at dette faktisk er bekrefta fra FA. veit det var snakk om for noken måneda sida, men er det bestemt?
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Mai 2008, 00:39 »
hører snakk om 7 mann på benken her inne på forumet, men har til gode å sjå noke konkret på at dette faktisk er bekrefta fra FA. veit det var snakk om for noken måneda sida, men er det bestemt?

Har limt den inn før, her får du den igjen!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3118251,00.html
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Mai 2008, 13:07 »
takker :)
- carry on!