20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham-Newcastle...  (Lest 34690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Re: Hvordan...
« Svar #195 på: 06. Jan. 2007, 18:44 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Brewcastle"
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Doffi"
roeder er helt ræva på og ta valg når det gjelder bruk av spillere.

Han er ubrukelig. At Pattison spiller fortsatt sier sitt.

Hvordan ville deres lag sett ut i dag da, ut fra de spillerne som er tilgjengelige?

Luque hadde spelt  istedenfor Pattison. Og ja heller Srniceck enn Pattison.
 :lol: Jeg fikk ikke streamet/sett noe av kampen. Men forstår av kommentarene at Pattison ikke imponerte nevneverdig nei. Hvis det virkelig var så ille som kommentarene skulle tilsi, så forstår jeg at et bytte med f.eks. Luque var ønsket. Selv om han ikke har imponert meg nevneverdig. Men han kunne vel umulig gjøre det dårligere enn Pattison virker det som.
Det viktigste er uansett at vi fortsatt henger med. Vi møtte formlaget i ChShip, og de må vel regnes nærmest som PL-nivå. Det hadde nok vært enklere om vi hadde møtt Charlton. De er sørgelig dårlige for tiden, stakkars :roll:
Livet er svart/hvitt!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #196 på: 06. Jan. 2007, 18:50 »
Selvom vi stiller med 3 youngstere og 1 midtbanespiller bak, så skal dette være en transportetappe for Newcastle. Forsvaret ser dog sørgelig ut, og hvis ikke Roeder får fingen ut snart nå, så ender nok dette med nedrykk, sad but true. Forsvaret er lav kvalitet av laveste mulige nivå som noen gang har vært i Premier League. Eneste Taylor som er god nok for et Newcastle forsvar. Tragisk. Det er ikke det at jeg vil at Newcastle på død og liv skal vinne denne kampen, for det kan vi gjøre på SJP, men allikevel bør det være såpass lett at det skal vinnes uansett. Pattison bør etter kommentarene her inne bli kastet på hodet ut av Tyneside. Unødvendig med omkamp, men det hjelper ikke når vi ikke setter sjansene. Dyer alene med keeper, også sentrer han til Oba? Javel...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #197 på: 06. Jan. 2007, 19:54 »
Off-topic: Hvorfor i helvete har du et stort, stygt bilde av Salif Diao i signaturen? :shock:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Birmingham-Newcastle...
« Svar #198 på: 06. Jan. 2007, 20:25 »
Alle skjønte jo at dette lå an til å bli en vanskelig kamp.

Og folk tror at det er så jævla enkelt fordi det er et lag som spiller i Championship.

Jeg er enig i at vi burde ha klart det når vi ledet med 1 mål, samt at de hadde en mann utvist, men slik er det når man må bruke ungdommer og b-lagspillere. Men det var riktig å gjøre det, for å spare andre spillere, samtidig som at egentlig alle andre var skadet.

Og når vi leder 2-1, legger vi oss bakpå og prøver å holde på ledelsen ved å spille slik, men jeg har ALLTID, ALLTID, ALLTID sagt at da har man skutt seg selv i hodet! Hver gang jeg ser noen som prøver å holde ledelsen slik, så sier jeg "nå får de baklengsmål", og det gjør de hver gang. Har ikke 1 unntak i hele mitt liv på det. Den eneste tingen jeg alltid har hatt rett i.

Noreng

• Gjest
Birmingham-Newcastle...
« Svar #199 på: 06. Jan. 2007, 20:34 »
For guds skyld. Ikke klag på Edgar og Huntington. De er unge. Tayls gjorde mye rart da han var ung. Men du kan ikke la talenter spille hele tiden. Spess ikke i forsvar. Tabber = Kjeft = Dårlig selvtillit = Dårlig spilling resten av kampen = Tap

Roeder som ikke klarer å kjøpe spillere. Du skal ikke forvente at en academy spiller som egentlig er def. midtbane skal eie alt og alle hver kamp på venstrebacken.

djmattis

• Gjest
Birmingham-Newcastle...
« Svar #200 på: 06. Jan. 2007, 20:50 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Off-topic: Hvorfor i helvete har du et stort, stygt bilde av Salif Diao i signaturen? :shock:

det lurer jeg faen meg også på med tanke på at det er en spiller som er så urolig dårlig at han ikke fortjener omtale

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #201 på: 06. Jan. 2007, 20:58 »
Sitat fra: "Noreng"
For guds skyld. Ikke klag på Edgar og Huntington. De er unge. Tayls gjorde mye rart da han var ung. Men du kan ikke la talenter spille hele tiden. Spess ikke i forsvar. Tabber = Kjeft = Dårlig selvtillit = Dårlig spilling resten av kampen = Tap

Tror ikkje spillerne får dårligere sjølvtilitt av at ein gjeng nordmenn sitter og klager på det på eit norsk Newcastle debattforum. Men og klage på Edgar og Huntington blir for dumt. Edgar er jo ik i a troppen eingang kan ik forventa noke som helst av han da eller ? Problemet er nok heller det at Roeder ikkje såg nødvendigheten i og forsterke forsvaret og svidde av pundene på Duff og Martins.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #202 på: 06. Jan. 2007, 22:06 »
Sitat fra: "djmattis"
Sitat fra: "Lerbakk"

det lurer jeg faen meg også på med tanke på at det er en spiller som er så urolig dårlig at han ikke fortjener omtale

Ta det med en klype salt. Det er bare på pur humor. Tror dere ikke jeg vet at han er komplett ubrukelig. Var bare meg og en annen som laget for gøy, mobbe han litt osv. Chill.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #203 på: 07. Jan. 2007, 00:05 »
Sitat fra: "Noreng"
For guds skyld. Ikke klag på Edgar og Huntington.

Om du oppfattet innlegget mitt som klaging på de to, så tar du feil. Kan godt hende at du siktet til noen andre, altså.

Men jeg er helt enig. Mente jo at vi ikke kan klage når vi bruker ungdommer, og at det egentlig ikke burde komme som noe stort sjokk at vi da spiller 2-2 mot Birmingham, som leder The Championship.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #204 på: 07. Jan. 2007, 14:53 »
Jeg fikk ikke sett denne kampen, og det er vel egentlig like greitt? For etter de rapportene jeg har lest virker det som om vi til tider ble rundspilt av Birmingham, men deretter greidde å reise kjerringa litt ved å komme inn i kampen og ta kommandoen og ledelsen, men bare for å gi den bort igjen mot ett lag fra en divisjon lavere, og som i tillegg var en mann mindere.... Urovekkende...

Sitat fra: "geordie-olav"
Og når vi leder 2-1, legger vi oss bakpå og prøver å holde på ledelsen ved å spille slik, men jeg har ALLTID, ALLTID, ALLTID sagt at da har man skutt seg selv i hodet! Hver gang jeg ser noen som prøver å holde ledelsen slik, så sier jeg "nå får de baklengsmål", og det gjør de hver gang. Har ikke 1 unntak i hele mitt liv på det. Den eneste tingen jeg alltid har hatt rett i.

Hehe, neivel, du har ikke noen unntak nei. Du har aldri sett blant annet et vist lag som ble verdensmester i sommer du da skjønner jeg... ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #205 på: 07. Jan. 2007, 14:57 »
Jeg mente at jeg ikke hadde noen unntak når jeg sa at laget ville få baklengsmål. Italia hadde jo full kontroll uansett, og de spilte ikke den type fotball jeg mente.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #206 på: 07. Jan. 2007, 15:03 »
Jeg mente at jeg ikke hadde noen unntak når jeg sa at laget ville få baklengsmål. Italia hadde jo full kontroll uansett, og de spilte ikke den type fotball jeg mente.

Javel....

Syns tydelig du ordla deg litt anerledes jeg. Og det er mulig det er kverulering fra min side, men poenget er vel at Italia er unntaket som bekrefter regelen ;)
Og JO: de er eksperter på å spille den typen fotball at de forsvarer en ledelse.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #207 på: 07. Jan. 2007, 15:34 »
Men prøvde Italia og forsvare ledelsen på samme måte som Newcastle da? Italia gjorde det med stor defensiv trygghet, vi gjorde det når motstanderen hadde fått utvist sin beste forsvarsspiller, og med det elendige forsvaret vårt.

Ja, du skjønner hva jeg mener, da.

plebbster

• Gjest
Birmingham-Newcastle...
« Svar #208 på: 07. Jan. 2007, 16:27 »
Jeg er til dels enig med Olav her. Det er ofte ikke mye vits i å legge seg bakpå hvis det er 10 minutter ++ igjen av en kamp og man leder med kun ett mål. Ihvertfall ikke når forsvaret vårt er så dårlig som det er.

Men vi kunne fort vært et lag som hadde vært helt konge på kontringer hvis vi ser på midtbanen og angrepet.
Vi har pasningssikre spillere i Emre og Parker på midten som kan fordele ballene riktig til kjappe spisser som kan løpe motstanderens forsvar i senk. Dere så jo Arsenal mot Liverpool. De la seg bakpå og kontra inn et mål på lynraske Henry!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Birmingham-Newcastle...
« Svar #209 på: 07. Jan. 2007, 18:45 »
Så har Arsenal spillere av ein heilt annen verden enn Newcastle. Går ikkje ann og sammenligne våre spillere med deres. Henry og Van Persie er vel verd mer enn hele Newcastle troppen til sammen og det sier jo litt.
Newcastlesupporter siden 1992