20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA gransker "rasisten" Emre  (Lest 13878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA gransker "rasisten" Emre
« Svar #60 på: 20. Feb. 2007, 02:26 »
Emre er ei kruttønne, men hvorvidt han er ufin er jeg ikke like enig i. Han har temperamentet, og er ofte i kamper i faresonen for å utvises etter å ha fått et gult kort. Han har derfor i flere kamper også blitt tatt ut, både av Roeder og Souness, nettopp fordi de var redd for et nytt kort.
Er forøvrig enig med DanMan at det virker svært tvilsomt at slike saker plutselig skal dukke opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Feb. 2007, 12:59 »
DanMan har et veldig godt poeng. Hadde disse gamle "rasisme-anklagene" dukket opp nå hadde det ikke vært for episoden mot Everton i romjula? Og hva betyr det? Vi skal være forsiktige med å trekke noen forhastede og bestemte konklusjoner, men jeg tillater meg å ha min mening om det iallfall.

Frykter nå dessverre at Emre er så godt som ferdig i Newcastle. Det virker nesten som om det gode gamle super-konservative FA har bestemt seg for at her er det noe galt. Og da er det nesten viktigere for FA å demonstrere sin makt og vilje til å straffe Emre, enn å sjekke alle fakta og faktisk finne ut om han er skyldig.
Det virker faktisk som om noen i FA nærmest har bestemt seg for at Emre har kommet med rasistiske uttalelser, og da tror jeg det blir vanskelig å få renvasket ham, uansett hva han har sagt eller ikke sagt.

Om Emre egentlig er ufin eller ikke kan diskuteres, men at han kan være det er det liten tvil om. Han er dessverre en hissigpropp og en humørspiller kan det virke som.
En kjempespiller i sine beste stunder, men det spørs om vi får se den Emre i Newcastle igjen etter alle disse anklagene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Feb. 2007, 20:25 »
Det at disse sakene plutselig hoper seg opp nå, tyder på at det er noe galt en plass.
Og da tror jeg de fleste her inne er enige om at det ikke er Emre som er problemet. Heller FA.

Men vi får bare tro og håpe det beste, og at demokratiet har en plass i englesk fotball, også for en stakkars tyrker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Feb. 2007, 21:51 »
Nå må virkelig Roeder gi alt han kan for at Emre ikke skal forlate oss. Det er en STOR OG GOD grunn til at Emre ikke kan forlate oss: Det er ingen som kan erstatte en så fantastisk fotballspiller som Emre. Emre kan uten problemer måle seg opp me C.Ronaldo,Kaka,Ronaldinho når han spiller på sitt beste.

Så hvis du lar Emre gå Roeder. Da.. Da... Skal jeg gi deg en strak høyre. For Emre er en juvel med en STOR fremtid i Newcastle. >:(
Howay the Lads!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 21. Feb. 2007, 11:06 »
Emre nærmer seg å bli kampklar, han er høyaktuell til kampen mot Wigan til søndag. Så alt er tilsynslatende opp til Roeder for om han vil ta han med eller ikke.

LINK

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Feb. 2007, 17:33 »
I følge Alan Oliver så ser det ut som Emre sin skade ikke vil gi seg. Tror nok dette er en "fake"!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. Feb. 2007, 18:35 »
Jeg velger å tro at det faktisk er sant det som sies jeg.
Jeg har ingen planer om å skrinlegge Emre allerede. Og det er jo et kjent faktum at tidsfrister for skader bare er veiledende i Newcastle, og at det skal lite til for at de forskyves.

Jeg klarer ikke se hvorfor dette skulle være noe annet enn det sies at det er. Så lenge Emre ikke er dømt er han uskyldig, og Roeder har neppe noen planer om å la være å bruke Emre bare fordi han mistenkes for rasisme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 26. Feb. 2007, 08:57 »
Enig med Joakim. Emre settes ikke på sidelinja pga av mistanker, og jeg tror nok han er ivrig å komme tilbake.

Når endelig Newcastle forsikrer seg om at folk er frisk før de blir satt på banen igjenn, så er det også blitt galt..:P Verden er en syk syk plass... Ingenting som er greit..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Feb. 2007, 10:02 »
Når endelig Newcastle forsikrer seg om at folk er frisk før de blir satt på banen igjenn, så er det også blitt galt..:P Verden er en syk syk plass... Ingenting som er greit..

Ingenting er galt med dette, men du innrømme at du har tenkt tanken om at skaden bare er tull?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Mars 2007, 14:29 »
Merkelig at alle kaster seg inn og skal sparke Emre i ballene mens han ligger nede!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Mars 2007, 14:34 »
Merkelig at alle kaster seg inn og skal sparke Emre i ballene mens han ligger nede!

Blir ofte slik når det er en som går ut med noe slikt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 02. Mars 2007, 00:30 »
Faen ta den Al Bangura. Diouf droppet anklagene men Bangura ønsker å fortsette etterforskningene >:(

http://thestar.com.my/sports/story.asp?file=/2007/3/2/sports/17025038&sec=sports
« Siste redigering: 02. Mars 2007, 00:32 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 19. Mars 2007, 19:10 »
Da er Emre endelig renvasket for sine rasistanklager! :) Slipper vi å ha det hengende over klubben og spillerne, og kan konsentrere oss om de siste kampene i PL. FA sier at beskyldningene ikke holdt mål og vil derfor ikke etterforskes videre.

Ikke for å være rasist eller noe. Men i dagens samfunn ska det ikke mye til før du blir kalt rasist og folket henger over deg som en klegg(syter og klager). Mange ord burde ikke blitt sett ned på, men heller bli daglidagse ord som folk kan bruke(ordene skal selvsagt ikke bli brukt for å rakke ned på noen, men for å forlkare saker og ting). Legg historien bak oss! Men man skal selvsagt ikke glemme den!
Link her: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2003078,00.html
« Siste redigering: 20. Mars 2007, 01:28 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?