20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA gransker "rasisten" Emre  (Lest 13854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA gransker "rasisten" Emre
« Svar #45 på: 16. Feb. 2007, 15:44 »
Kan denne "skaden" til Emre ha noe med rasismeanklagene å gjøre? Kan hende man bruker en skade som et skalkeskjul for å holde Emre ute av rampelyset mens anklagene fortsatt står.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 16. Feb. 2007, 15:55 »
Kan denne "skaden" til Emre ha noe med rasismeanklagene å gjøre? Kan hende man bruker en skade som et skalkeskjul for å holde Emre ute av rampelyset mens anklagene fortsatt står.
Har tenkt på det samme selv. Det er jo kansje ikke så dumt, han er jo en liten hissig Tyrker og man vet jo aldri hva han kan finne på om han skulle få noen fornærmelser mot seg. Er også greit å holde han unna mediene, kan fort si noe galt når du skal forsvare deg mot slike anklager.

Personlig tror jeg ikke Emre har sagt noe særlig rasistisk, men at enkelte heller er sære og overdramatiserer episodene.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #47 på: 16. Feb. 2007, 16:08 »
Tror og at det er en "skade". For plutselig ble han skadet og kommer aldri tilbake når man forventer det!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #48 på: 16. Feb. 2007, 16:51 »
Jeg vil aldri tro at Emre har gjort noe sånt. Hvis han drar er det et gigantisk tap for oss. Jeg mener at Emre er HELT USKYLDIG! Blir jeg nødt til å ringe FA? :-\
Howay the Lads!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 17. Feb. 2007, 21:53 »
Emre forsvinner nok til sommeren. Saken begynner for alvor å bli alvorlig og jeg syns det er rart hvis så mange anklager han for rasisme hvis han er uskyldig.
Og slik det ser ut så tviler jeg på om han får fortsette, eller om han i det hele tatt kan fortsette i engelsk fotball slik saken ser ut til å utvikle seg.

Jeg forhåndsdømmer han ikke, men må ærlig innrømme at jeg begynner å tvile på om Emre er så uskyldig som han selv vil ha det til desverre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 17. Feb. 2007, 22:18 »
Dette er trist! Tviler på at vi får se denne mannen på banen oss igjen. Forsvinner nok i sommer, sikkert for en "slikk og ingenting" sånn som situasjonen er nå. Faen faen faen i helllvette!!  >:(

Veldig synd, han er en god spiller, og dette svekker nok mulighetene når han skal bytte klubb. Dette går jo ikke bare ut over NUFC, men Emre vil jo også slite med dette stempelet ved senere anledninger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 18. Feb. 2007, 00:02 »
Det begynner å se ut som Emre synger på siste verset som Newcastle-spiller ja. Og det spørs om ikke vi allerede bør begynne å se oss om etter erstattere.

Dette passer i det hele tatt veldig dårlig. Vi har begrensede ressurser, og vi trenger alt vi har på å hente nye backer og forsterke forsvaret. Hvis vi skulle miste Emre i tillegg, så mister vi veldig mye offensivt.

Men for meg er Emre uskyldig inntil det motsatte er bevist. Og jeg vil si det sånn at dersom Emre skulle bli funnet skyldig i rasisme, så bør Roeder selvsagt gå ut å ta avstand fra det. Men gjør han det tidligere kan det se ut som han forhåndsdømmer sin egen spiller. Og det er det siste vi vil ha noe av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #54 på: 18. Feb. 2007, 11:58 »
Han slipper neppe unna dette. 3 anklager er ganske mye verre enn 1. Dette vel og at det mest sannsynlig er hold i anklagene!

Noreng

• Gjest
« Svar #55 på: 18. Feb. 2007, 13:12 »
Hvis vi mister Emre, så mister et av de beste kjøpene siden 2000, bare på grunn av noen idioter beskylder han for noe han ikke har gjort (Tror jeg da) ;D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 18. Feb. 2007, 16:34 »
Hvis han blir funnet skyldig, får han en dom med f.eks karantener?
jeg vet at han truet med å slutte, men han kan jo alltids bli overtalt igjenn.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 19. Feb. 2007, 00:27 »
Trur nok uansett at det lite sannsynlig at han blir uansett hvis han blir dømt. Er ikke noe særlig og ha på seg en rasistdom uansett, spesielt i det landet du spiller. Også får han ikke spillt fotball på et år elns.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

DanMan

• Gjest
« Svar #58 på: 19. Feb. 2007, 09:26 »
Dette blir nesten tåpelig. Hvis det Emre skal ha sagt til Bangura og Diouf er så rasistisk og sårende, hvorfor kommer da dette frem først i februar 07, når disse episodene skal ha skjedd i hhv. november og oktober 06??

Jeg støtter Emre uansett, og mener Roeder vil gjøre en stor tabbe dersom han - på bakgrunn av dette - kvitter seg med Emre og/eller holder han utenfor fotball i dag med en fiktiv skade. Han skal nå være skadefri, og vil være spilleklar til møtet med Wigan neste søndag. Dersom han ikke spiller i den kampen, kan vi trekke våre konklusjoner..
« Siste redigering: 21. Feb. 2007, 13:42 av DanMan »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 20. Feb. 2007, 01:53 »
Emre er den spilleren på Newcastle som jeg ikke finner ufin i det hele tatt... jeg blir nesten provosert over å se hvor rolig han er på banen... han labber bare rundt i noe som ser ut som en alt for stor shorts:P og bare klapper spillere ¨på skuldren osv... sjelden at du virkelig ser han gi noen skikkelig "snut"
Han kom, ble mett og dett var dett....