20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA gransker "rasisten" Emre  (Lest 13881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
FA gransker "rasisten" Emre
« Svar #30 på: 14. Jan. 2007, 12:37 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Jan. 2007, 13:03 »
Sitat fra: "EivindI"
EMRE TRUER MED Å SLUTTE I NEWCASTLE!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=441516&CPID=8&clid=4&lid=&title=Emre+makes+quit+threat
Ja, det er jo klart det!! Det er ikke lett å spille fotall i England hvis du er dømt "rasist". Derfor skal FA ha jævlig gode beviser for å dømme han i en så alvorlig sak!!! Skal ikke holde bare "ord mot ord" for å dømme han i denne. og kan det hende at Everton spillerne kan ha hørt feil og/eller misfortått??? Hos meg er han frikjent inntil det motsatte er bevist!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Jan. 2007, 14:45 »
Først brydde jegm egi kke om denne saken.. det var bare en liten bagatell. men nå ser det ut til å bli ganske alvorlig :S
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
« Svar #33 på: 14. Jan. 2007, 15:47 »
Stikker Emre er vi doomed. Kanskje top 3 beste spilleren våres, ikke mye skadet. Eneste problemet hans er lite mål, og hissigheten. Men vi opp i Lampard, Gerrard klassen for å finne bedre spillere.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Jan. 2007, 19:33 »
Er enig i det. Emre er viktig for oss, hadde sugd han for å få han til og fortsette hvis bestemmer seg for å slutte..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Jan. 2007, 21:18 »
Emre er da ingen rasist.

Om han sko ha kommet med noke rasistiske ord noke eg ikkje trur han gjorde bevisst i kampens hete så ok la han få eit par kamper da. Og ferdig med det.

Roeder gidder eg ikkje kommentere hans uttalelser taler for seg sjøl.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: FA gransker "rasisten" Emre
« Svar #36 på: 05. Feb. 2007, 21:31 »
Han har nok sagt noe som kan tolkes rasistisk.
Personlig synes jeg endel "minoriteter" har en tendens til å tolke det meste rasistisk og er litt vel hårsåre!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Feb. 2007, 00:38 »
Veldig enig med det. Mange hvite som er hårsåre på vegne av sine fargede venner eller medmennesker også...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Feb. 2007, 10:25 »

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 13. Feb. 2007, 01:50 »
Vi traff emre på guttetur til newcastle for ca 3 uker siden, og han er en veldig hyggelig kar! Skrev autograf på newcastle skjorta mi og greier. Jeg sa til han at jeg håpet han ville bli i newcastle, og at anklagene mot ble droppet, noe han selvfølgelig var enig i. Ikke døm noen for tidlig. Man er jo uskyldig inntil det motsatte er bevist!

Han er også en jævlig god spiller! En av mine favoritter, hvertfall nå etter å ha truffet han!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Noreng

• Gjest
« Svar #40 på: 14. Feb. 2007, 15:39 »
Vi traff emre på guttetur til newcastle for ca 3 uker siden, og han er en veldig hyggelig kar! Skrev autograf på newcastle skjorta mi og greier. Jeg sa til han at jeg håpet han ville bli i newcastle, og at anklagene mot ble droppet, noe han selvfølgelig var enig i. Ikke døm noen for tidlig. Man er jo uskyldig inntil det motsatte er bevist!

Han er også en jævlig god spiller! En av mine favoritter, hvertfall nå etter å ha truffet han!

Høres jævla artig ut.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 14. Feb. 2007, 16:04 »
Moro:) Jeg snakket faktisk litt med Craig Moore da Newcastle var i Lillestrøm. Skikkelig real type, bare så synd han ikke har fått det til i år.

L

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Feb. 2007, 13:18 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 16. Feb. 2007, 14:38 »
Tror ikke vi får se den lille Tyrkeren igjen gitt:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6368207.stm
Nei, det spøker nå! To rasisme anklager på en sesong er i drøyeste. Spørs om ikke han reiser ut av England ved sesong slutt.
Synes det er merklig at FA bruker såpass lang tid på etterforskningen. De skal ha gode bevis for å dømme han for dette, er jo ganske alvorlige anklager. Er det ord mot ord, bør han gå fri er min mening.

DanMan

• Gjest
« Svar #44 på: 16. Feb. 2007, 15:07 »
Ingenting - absolutt ingenting - er merkelig når det gjelder FA.