20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA gransker "rasisten" Emre  (Lest 13910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
FA gransker "rasisten" Emre
« på: 02. Jan. 2007, 17:53 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1812115,00.html

Jeg er redd for at Emre faktisk sa noe rasistisk i denne situasjonen. Lescott hadde ikke reagert slik hvis det ikke var tilfelle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 02. Jan. 2007, 18:12 »
Helvette. Får håpe han kjenner det dersom det stemmer. Rasisme er uakseptabelt, og skal ikke forekomme noen plass, og ihvertfall ikke på en fotballbane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Jan. 2007, 22:23 »
Trur desverre Emre har sagt noko. Blir han ikkje utestengt så er vi veldeg heldig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Jan. 2007, 23:32 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Trur desverre Emre har sagt noko. Blir han ikkje utestengt så er vi veldeg heldig.

Reaksjonen til Lescott var temmelig lik Nannskog sin. Man så helt klart at det Emre sa, ikke var særlig pent.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Jan. 2007, 14:55 »
Emre er jo ikke svigermors drøm akkurat med temperamentet sitt, så jeg tror nok det er liten tvil om at noe ble sagt. Mener å huske VG-Live skrev noe om at Emre var hissig gjennom hele kampen og..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Jan. 2007, 15:05 »
Sitat fra: "Romance"
Emre er jo ikke svigermors drøm akkurat med temperamentet sitt, så jeg tror nok det er liten tvil om at noe ble sagt. Mener å huske VG-Live skrev noe om at Emre var hissig gjennom hele kampen og..

Det var i hvertfall liten tvil om at han ertet på seg HELE evertonlaget, inkludert fansen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Jan. 2007, 08:44 »
Agenten til Emre mener at han ikke er en rasist. Bombe.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1814735,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Jan. 2007, 17:10 »
Jeg vet ikke om andre er enig med meg i at det er forskjell på å være rasist og å komme med en rasistisk kommentar i kampens hete. Ikke at jeg på noen måte vil unnskylde Emre, dersom han faktisk har kommet med rasistiske kommentarer. Det er selvsagt ikke akseptabelt. Men jeg mener som sagt at det er forskjell på å regnes som rasist, og å komme med en rastisisk kommentar i kampens hete.

Dersom Emre har kommet med rasistiske bemerkninger skal han straffes for det, men å snakke om Emre som rasist vil jeg ikke ha noe av.

Og at Emres temperament lurer ham opp i stry, det er ikke noe ukjent fenomen. Såvidt jeg husker ble han ganske så irritert i ligacupkampen mot Watford, og Roeder måtte nærmest slåss med ham, for å få roet ham ned. Det er vel dessverre et av minusene med Emre. Men han er ikke den eneste hissigproppen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Jan. 2007, 17:24 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg vet ikke om andre er enig med meg i at det er forskjell på å være rasist og å komme med en rasistisk kommentar i kampens hete. Ikke at jeg på noen måte vil unnskylde Emre, dersom han faktisk har kommet med rasistiske kommentarer. Det er selvsagt ikke akseptabelt. Men jeg mener som sagt at det er forskjell på å regnes som rasist, og å komme med en rastisisk kommentar i kampens hete.

Dersom Emre har kommet med rasistiske bemerkninger skal han straffes for det, men å snakke om Emre som rasist vil jeg ikke ha noe av.

Og at Emres temperament lurer ham opp i stry, det er ikke noe ukjent fenomen. Såvidt jeg husker ble han ganske så irritert i ligacupkampen mot Watford, og Roeder måtte nærmest slåss med ham, for å få roet ham ned. Det er vel dessverre et av minusene med Emre. Men han er ikke den eneste hissigproppen.

Riktig. Det skal også nevnes at Emres beste venn i nufc er svarte Oba Martins :lol:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Jan. 2007, 12:08 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Jan. 2007, 14:12 »
Sitat fra: "EivindI"
Saken ikke lagt død?

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun/tm_headline=roeder%2D-ban-racists-for-a-year%26method=full%26objectid=18412486%26siteid=50081-name_page.html

Ser ikke sånn ut, ut ifra den artikelen der. Og Roeder maler seg til en viss grad inn i et hjørne med sine uttalelser her. Dersom det nå kommer frem at Emre faktisk har kommet med rasistiske uttalelser betyr det at Roeder mener han bør utestenges for ett år. Og til tross for at Roeder virkelig forsøker å være en diplomat (i de fleste sammenhenger) vil han ikke klare å snakke seg unna denne. Da kan han bare settte ut i praksis det han sier han står for. Og som manager for spilleren som kan ha kommet med rasistiske uttalelser er det vel lite som kan stoppe ham fra å fryse ham ut det neste året. Spørs om ikke det kan resultere i skrekk scenarioet at klubben settes i en posisjon hvor den må velge spilleren (Emre) eller manageren (Roeder).

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Jan. 2007, 16:51 »
Dette er en typisk situasjon som ender med at Emre vil bort i sommer..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Jan. 2007, 23:21 »
Sitat fra: "Romance"
Dette er en typisk situasjon som ender med at Emre vil bort i sommer..

Noe som jeg synes er helt ok hvis vi får greit med penger for ham...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #14 på: 07. Jan. 2007, 23:33 »
Hvorfor det? Han har jo vært en fargeklatt på det ellers så nitriste laget vårt i år!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.