20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Talentutvikling  (Lest 6980 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #15 på: 02. Jan. 2007, 23:32 »
Jeg er enig der, men syns Huntington og Edgar enda må ha noen kamper til,
Forøvrig helt enig med Nordin. Hent kun spillere som faktisk er gode nok. Ser også at vi spiller med talenter istedet for å hente en mann som f.eks. Melchiot. Spillere som Wes Brown og Curtis Davies derimot ville vært alle tiders!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #16 på: 02. Jan. 2007, 23:35 »
Sitat fra: "Frode"
Sevlfølgelig er det for tidlig å si at de blir store. Det gjelder jo Taylor også. Men de har potensiale. Edgar har jeg sett for lite til å uttale meg om. Men Huntington har jo nå fått flere kamper, og har vist seg som en uredd tøffing. Minner litt om Taylor der. Taylor synes jeg har vært helt konge for oss denne sesongen, mens Ramage har prestert på det jevne. En spiller som kan bekle alle posisjonene i forsvaret. Veldig grei å ha i en tropp.

Litt forskjellig med Steven Taylor og David Edgar. Edgar har EN ENESTE kamp for oss! Alle kan ha en god kamp i ny og ne, og jeg velger å vente med å skryte han opp i skyene enda. Steven Taylor syns jeg har bevist at han kommer til å bli stor i framtiden. Det har han vist gang på gang denne sesongen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #17 på: 02. Jan. 2007, 23:42 »
Enig med Eivind. Spilte ikke Edgar borte mot Bolton også? Uten å imponere noe særlig...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #18 på: 02. Jan. 2007, 23:42 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Frode"
Sevlfølgelig er det for tidlig å si at de blir store. Det gjelder jo Taylor også. Men de har potensiale. Edgar har jeg sett for lite til å uttale meg om. Men Huntington har jo nå fått flere kamper, og har vist seg som en uredd tøffing. Minner litt om Taylor der. Taylor synes jeg har vært helt konge for oss denne sesongen, mens Ramage har prestert på det jevne. En spiller som kan bekle alle posisjonene i forsvaret. Veldig grei å ha i en tropp.

Litt forskjellig med Steven Taylor og David Edgar. Edgar har EN ENESTE kamp for oss! Alle kan ha en god kamp i ny og ne, og jeg velger å vente med å skryte han opp i skyene enda. Steven Taylor syns jeg har bevist at han kommer til å bli stor i framtiden. Det har han vist gang på gang denne sesongen.
Ja, som jeg skrev, Edgar har jeg sett for lite til å uttale meg noe om. Men han er et talent. Taylor er etter min mening helt KONGE. Derfor mener jeg vi ikke trenger noen ny sjef i midtforsvaret. Vi har jo Taylor! Men han er fremdeles ung, så det er viktig at han ikke tar av og stagnerer. Bramble var jo kanon god i samme alder, men er like lekk som en sil nå!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #19 på: 03. Jan. 2007, 00:11 »
Sitat fra: "André S"
Enig med Eivind. Spilte ikke Edgar borte mot Bolton også? Uten å imponere noe særlig...

Han klarte seg egentlig ganske bra. Huntington var mye svakere den kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #20 på: 03. Jan. 2007, 00:27 »
Okei. Jeg fikk ikke sett kampen selv, bare leste at han ikke var veldig imponerende, så godt mulig jeg tar feil. Man kan uansett ikke forvente at en spiller skal storspille i sin første PL-start, når han også spiller out of position...

Agurksaft

• Gjest
Talentutvikling
« Svar #21 på: 03. Jan. 2007, 13:02 »
Problemet til Newacastle er vel at spelarar som er handla inn for å forsterke laget vestentleg, fell ned på resten av Newcastle spelararne sitt nivå, feks Duff.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #22 på: 03. Jan. 2007, 18:02 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Problemet til Newacastle er vel at spelarar som er handla inn for å forsterke laget vestentleg, fell ned på resten av Newcastle spelararne sitt nivå, feks Duff.

Det er uansett altfor tidlig å begynne å prioritere våre "young guns" som Huntington og Edgar allerede nå. Jeg tror ikke det er bare positivt å belaste dem med fast, eller for mye, førstelagsfotball allerede nå. Derfor må det handles inn folk som kan gå rett inn på laget og forsterke det slik situasjonen er idag. Men da må dette selvfølgelig være spillere som vil heve nivået der bak.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Langsiktighet
« Svar #24 på: 19. Jan. 2007, 12:48 »
Sitat fra: "Tønsberg"
http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=442225&CPID=8&title=Shepherd+hails+Toon+starlets&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=4

Det er kanskje noen her inne som synes det er for ille at Sheperd har brukt £10 mill. på "The Academy", men heller burde ha strødd pengene over 1.-laget. Jeg synes imidlertid at det er fint å se at man prøver å jobbe langsiktig. Dessuten; hadde ikke jobben vært gjort i juniorstallen hadde vi virkelig vært i deep shit m.h.t. skadesituasjonen nå.
Livet er svart/hvitt!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #25 på: 19. Jan. 2007, 12:53 »
Gi meg fire nye forsvarspillere så blir jeg fornøyd. Ingen av dem vi har i dag duger i Premier League. Aner ikke hvor mange latterlig enkle mål vi har fått i mot på grunn av vårt elendige forsvar. Hadde vi ikke hatt Given hadde vi ligget sist i Premier League!!!

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #26 på: 19. Jan. 2007, 17:16 »
så du mener altså at steven taylor ikke duger som nesten har imponert i alle kampene hittil i år :?:
ayls kongen i forsvaret

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Talentutvikling
« Svar #27 på: 19. Jan. 2007, 17:53 »
Joa men den einaste som fortjerner ein plass i Newcastles forsvar er Taylor, dei andre burde fått kjeppen. Eller dei som spiller nå er jo skulegutter så ein kan jo ikkje forvente noke anna.

Men koffor spiller Newcastlemed Skulegutter i forsvar da?
-Jo fordi Roeder ikkje tør kjøpe nokon fordi han er redd det kan bli feilkjøp.
Snakk om god filosofi.
- Ja
Men er det ikkje betre og ta sjangsen da ?
-Nei
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Talentutvikling
« Svar #28 på: 05. Feb. 2007, 14:14 »
Talentet vi skusla bort har nå scoret 17 mål i fritt spill i the Championship. Mer enn noen annen.

http://www.teamtalk.com/football/topscorers/0,16400,1786,00.html

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Talentutvikling
« Svar #29 på: 09. Juni 2007, 14:17 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42948

Roda jc ønsker kruhl på lån til neste sesong. tribalfootball refferer til Limburgs dagblad.  Roda spiller i den nederlandske æresdivisjonen tror jeg. Dette må vell være et drømmelån for kruhl? Men han må bli sett på som et førstevalg hvis han skal reise over til treskoens land.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /