20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 110041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #241 på: 05. Juni 2011, 09:34 »
Nederlands 2. keeper bør kanskje ikke slite benken neste år. Var en på NO som sa det så bra: Krul bommer av og til, men han er ikke redd for å gå ut og forsøke å snappe baller.. Keepere som patruljerer feltet godt er med på å avlaste forsvaret.  Han påpekte også at Given f.eks var for passiv i den biten av spillet, noe jeg er enig i. Timingen kommer med erfaringen. 

Det jeg liker med ham spesielt er hans reaksjonsevne. Noen av redningene han har hatt for oss i år har vært helt fenomenale, og da tenker jeg spesielt på redningen av Nasris skudd borte mot Arsenal, og Hernandez avslutning fra kloss hold på hjemmebane.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 05. Juni 2011, 10:39 »
Nederlands 2. keeper bør kanskje ikke slite benken neste år. [?]
Du tenker på Newcastles 2. keeper, eller?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 05. Juni 2011, 10:58 »
Han er nederlands 2.keeper bak Stekelenburg.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #244 på: 05. Juni 2011, 11:12 »
Gjør et par gode redninger i denne kampen og gjør i mine øyner det vanskeligere for AP neste sesong.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 05. Juni 2011, 12:13 »
Han er nederlands 2.keeper bak Stekelenburg.

Han har aldri vert på benken for nederland og spilt 1 vennskapskamp. skal vel ikkje akuratt komme å påstå at han er nederlands andrekeeper på grunnlag av det.. vertfall ikkje endå.
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 05. Juni 2011, 12:21 »
Mye tyder på at Krul er andrevalget til Nederland når det kommer kvalifiseringskamper også. Stekelenburg er et klart førstevalg, men bak der er det veldig åpent såvidt jeg har skjønt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #247 på: 05. Juni 2011, 16:25 »
1.valgstilværelsen til Harper burde være over! Selg han, og evt hent tilbake Forster? Han er ikke solgt enda?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 05. Juni 2011, 17:16 »
Nei, er tilbake fra lån hos Celtic no til pre season

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 05. Juni 2011, 18:15 »
Synes ikke vi skal selge Harper. Det vil bare være dumt. Vi snakker om klubbens mest lojale spiller gjennom alle tider. En som har vært her fra han var guttunge og som sikkert blir værende til han går av med pensjon om 30 år.

Steve Harper har ikke mye igjen av sin keeperkarriere. Jeg tror det er bedre at han bruker de årene som understudy for Krul, så får vi heller vurdere hva vi skal gjøre i forhold til Forster. Synes ikke det vil være optimalt for Forster å være andrevalg bak Krul heller. Selv om vi alle veldig gjerne skulle sett at Krul/Forster ble det samme som Given/Harper. Men det vil gå ut over den andre keeperens utvikling, som jeg er helt sikker på at Harpers utvikling ble noe skadelidende av å være understudy for Given i 10 år. Begge er nå i den alderen at de bør spille så mye som mulig for å få så mye erfaring som mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #250 på: 08. Juni 2011, 13:09 »
http://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/article3166606.ece

Ser her at de viser til Goal.com der de har Krul i mål på en sannsynlig lagoppstilling mot Uruguay :)

Har skikkelig troa på han!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 08. Juni 2011, 15:28 »
Må si jeg å har stor tro på Krul! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 08. Juni 2011, 18:08 »
Ja, Krul tror jeg kan bli meget god, hvis vi bare har troa på han. Hvis vi lar Krul være den han er, og ikke prøver å gjøre han til noe annet, så vil vi få en meget god keeper.

Krul er hurtig, reaksjonssterk og har en imponerende rekkevidde. Vi har mange ganger sett hva han er i stand til på streken. Hvem glemmer vel ikke debuten hans mot Palermo, i en alder av usle 18 år? Vi må tross alt huske på at keepere som regel ikke er på sitt beste før de er nærmere 30. Van der Sar var lenge en god keeper, men det var først når han runda 30 at han gikk fra å være god til å bli veldig god. Og etter overgangen til Man Utd i en alder av 35 ble han jo enda bedre enn han var i Fulham også.

Så når en keeper som Krul da er så god i en alder av 18 år, at han står som en levende vegg i en viktig europacupkamp, så kan man jo begynne å lure på hvor god Krul kan bli med årene. Han er en offensiv keeper, som tør å gå ut i feltet og plukke baller. Dette fører til at han bommer noen ganger, men jeg føler meg mye tryggere på Krul i feltet, enn jeg gjorde på Given eller Harper. Men så sto de ofte på streken i stedet for å gå ut i feltet.

Krul vil fortsatt være ustabil, selv om han får tillit som førstekeeper kommende sesong. Men stabiliteten vil komme mye fortere og han vil sannsynligvis utvikle seg raskere om han spiller fast, enn om han sitter på benken. Ser for meg at Krul spiller i ligaen og Harper i cupen, så har vi større sjanse for å holde dem begge skadefrie gjennom sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 08. Juni 2011, 18:24 »
Ustabilitet kan føre til syke redninger som ikke mange andre vanligvis hadde tatt, men også litt billige baklengs. Så det går jo opp. :) Tror stabiliteten kommer med tiden, og da vil han bli veldig god!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #254 på: 08. Juni 2011, 20:29 »
Skal få kjørt seg i dag, mot Suarez, Cavani og Forlan. Har muligheten til å vise seg å være verdig plassen som førstevalg nå!