20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 110038 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #225 på: 25. Mai 2011, 13:48 »
Jeg tror vi må prioritere Krul og Forster foran Harper for at de begge skal ha lyst til å bli værende i klubben. Litt ufint mot Harper, men man må jo tenke på klubbens fremtid også. Ser for meg at Krul og Forster kan pushe hverandre på samme måte som Given og Harper har gjort i mange år.

Det tror jeg aldri kommer til å skje. De to gutta er 23 år, og den av de som ikke får trøya neste sesong gidder maks ett år til i klubben. De har begge ambisjoner og har potensialet til å bli landslagskeepere for sitt land, og da er det umulig for oss å kunne holde på begge.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 25. Mai 2011, 14:19 »
Pardew er nødt til å ta et valg der ja, for jeg tror ikke Forster gidder flere sesonger som 2./3. keeper i Newcastle. Han har jo forsåvidt allerede ymtet frempå om at han ikke er fremmed for et lengre opphold i Celtic. Blir en spennende pre-season, for vil tro vi i løpet av den tid vil vite hvem Pardew kommer til å satse på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 25. Mai 2011, 14:27 »
Er det en som tåler å bli satt som andrevalg så er det jo Harper. Har en fantastisk personlighet og setter alltid laget først. Han har tydeligvis hjulpet Krul mye de siste årene for Krul har jo gått ut og sagt at han aldri hadde blitt så god om det ikke var for Harper. kunne sikkert blitt en flott keepertrener, men han har vel sagt at han ikke vil gå inn i treneryrket etter karrieren :-\

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #228 på: 25. Mai 2011, 14:31 »
Det som eg har lagt merke til med Krul på slutten av sesongen er at han har forbedra utsparka sine kraftig!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 25. Mai 2011, 14:54 »
Det som eg har lagt merke til med Krul på slutten av sesongen er at han har forbedra utsparka sine kraftig!

Mest sannsynlig oppfatningen til en del folk fordi han hadde dårlige utspill i to-tre kamper rundt juletider som kosta oss mot Stevenage og Man.City. Men Krul hadde full kontroll i 15 kamper før det. Fotballsupportere er flinke til å glemme + å blåse opp ting. Krul har faktisk en meget respektabel venstrefot, og det er ikke noe som har kommet først i våres.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 25. Mai 2011, 15:04 »
@lee_ryder: Tim Krul has been quoted today in De Telegraaf saying "The manager told me I would be his first-choice custodian next season"

Twitter.

Simmi

• Gjest
« Svar #231 på: 25. Mai 2011, 15:06 »
@lee_ryder: Tim Krul has been quoted today in De Telegraaf saying "The manager told me I would be his first-choice custodian next season"

Twitter.

Se en side bak :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 25. Mai 2011, 15:43 »
På tross av tabbemålet mot Chelski så syns jeg han var langt bedre når han kom inn nå på slutten av sesongen kontra i starten. Har tydelig vokst med oppgaven! Tror vi har en knall keeper for fremtiden her :)

Eg er ikkje heilt overbevist. Men når ein ser på alder so bør vel mi satsa på ein av dei unge. Sjølv om tykkjer det ikkje er stor forskjell på Harper og Krul.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 25. Mai 2011, 21:21 »

Twitter.

Se en side bak :)

Beklager. Er litt slapp til tider. :P Gadd ikke skjekke om det var postet.

larry

• Gjest
« Svar #234 på: 04. Juni 2011, 11:25 »

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #235 på: 04. Juni 2011, 11:33 »
Kjekt at han får sjansen  ;D Lykke til Krul!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 04. Juni 2011, 12:15 »
Blir utrolig moro for gutten!
Lykke til Tim!

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #237 på: 04. Juni 2011, 23:07 »
0-0 Syns Krul spilte en god kamp med en 3-4 bra redninger + endel enkle baller :) for øvrig er Neymar en ufyselig spiller som filmer hver gang har er nær en motstander >:(

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #238 på: 04. Juni 2011, 23:30 »
Enig om Neymar! Tim Krul ble forøvrig også banens beste!

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #239 på: 04. Juni 2011, 23:39 »
Imponerende  ;D