20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #210 på: 14. Mai 2011, 00:11 »
Tim Krul er med i den nederlandske a-landslagstroppen som møter Brasil og Uruguay i juni. Morro!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 14. Mai 2011, 00:39 »
Tim Krul er med i den nederlandske a-landslagstroppen som møter Brasil og Uruguay i juni. Morro!!

Wow :D Sykt nice
Toon till I die.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 14. Mai 2011, 01:48 »
Det er konge!  ;D Bra for Krul!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #213 på: 14. Mai 2011, 01:56 »
Herlig, og fullt fortjent! :)
Håper han også får en omgang elns :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 14. Mai 2011, 04:08 »
Rett og slett dritrått! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #215 på: 14. Mai 2011, 09:26 »
Konge!
Søte, søte blekkspruter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 15. Mai 2011, 18:27 »
Fullt fortjent. En svært talentfull keeper, som Van Maarvijk definitivt bør holde et våkent øye med.

Gratulerer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. Mai 2011, 11:17 »
lee_ryder Lee Ryder
#nufc Tim Krul has been quoted today in De Telegraaf saying "The manager told me I would be his first-choice custodian next season'

-----

Regner vel nesten med at Krul er feilsitert, men poster det likevel. Håper uansett det er sannhet i det :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. Mai 2011, 11:19 »
På tross av tabbemålet mot Chelski så syns jeg han var langt bedre når han kom inn nå på slutten av sesongen kontra i starten. Har tydelig vokst med oppgaven! Tror vi har en knall keeper for fremtiden her :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Mai 2011, 12:01 »
Veldig enig Kristoffer. Er vel kanskje litt brutalt, men det er nesten så jeg håper på Krul og Forster foran Harper i køen.

Det er litt brutalt mot eviglojale Harper, men det er måte på hvor høyt vi skal belønne Harpers lojalitet. Han drar  på åra, begynner å bli skadeutsatt, og er på ingen måte uerstattelig mellom stengene. I tillegg må det tas med i vurderingen at vi har to, kanskje tre(?), meget store talenter i bakhånd. Litt brutalt?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Mai 2011, 12:37 »
Veldig enig Kristoffer. Er vel kanskje litt brutalt, men det er nesten så jeg håper på Krul og Forster foran Harper i køen.

Det er litt brutalt mot eviglojale Harper, men det er måte på hvor høyt vi skal belønne Harpers lojalitet. Han drar  på åra, begynner å bli skadeutsatt, og er på ingen måte uerstattelig mellom stengene. I tillegg må det tas med i vurderingen at vi har to, kanskje tre(?), meget store talenter i bakhånd. Litt brutalt?

Nei.

Den beste spiller neste sesong, og Harper er ikke vår beste keeper etter min mening.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #221 på: 25. Mai 2011, 12:40 »
Med fast spill for Newcastle kan han bli fast på Nederland også, det er berre til å kjøre på etter min meining. Trur ikkje Harper mind 2.fiolin, han er jo vandt med dette ;)
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 25. Mai 2011, 12:51 »
@lee_ryder: Tim Krul has been quoted today in De Telegraaf saying "The manager told me I would be his first-choice custodian next season"

Twitter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 25. Mai 2011, 13:01 »

Nei.

Den beste spiller neste sesong, og Harper er ikke vår beste keeper etter min mening.

Selvfølgelig! Jeg tenkte mer på om det er for strengt å prioritere begge "young guns'a" foran gode gamle Harper...

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 25. Mai 2011, 13:21 »
Jeg tror vi må prioritere Krul og Forster foran Harper for at de begge skal ha lyst til å bli værende i klubben. Litt ufint mot Harper, men man må jo tenke på klubbens fremtid også. Ser for meg at Krul og Forster kan pushe hverandre på samme måte som Given og Harper har gjort i mange år.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa