20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #75 på: 30. Mai 2009, 00:14 »
Enig i mye som blir sagt. Håper alle tre får vist hva de er gode for, og forhåpentligvis står Krul igjen som første keeper. Synes det går litt for tregt med Harper, i tillegg så kommer han aldri ut fra streken, noe som mange ganger har skapt unødvendig trøbbel for oss!
Krul har jo tidligere også blitt omtalt som den nye Van der Sar. Håper vi satser på Krul!  ;)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Mai 2009, 07:55 »
Satser vi ikke på Krul nå, så skjer det aldri. Han er nødt til å få spille på dette nivået.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 30. Mai 2009, 10:08 »
Synes Krul, Foster og Harper skal få spille litt hver seg. . Harper er jo tross alt vår mest erfarende keeper
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Mai 2009, 13:40 »
Den som er best står!
Vi kan jo ikke satse på talenter bare for at de er talenter, men vi må gi dem muligheten til å vise hva de er gode for. Altså må alle stille på likt 1 Juli, og så er det opptil hvem som presterer best og dermed fortjener å bli satset på som førstekeeper.

Krul og/eller Forster må prestere bedre enn Harper i preseason hvis de skal bli vår nye førstekeeper. Men det er viktig at de får en skikkelig sjanse til å utkonkurere Harper og vise at de er vår beste keeper. Men til syvende og sist så vokter den som er best og har prestert best i oppkjøringen, målet i serieåpningen. Så gjennstår det å se hvem det blir da.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 08. Aug. 2009, 22:10 »
Trenger og få retta opp i et par feil. Keeperen som kom inn til pause i dag var Tim Krul. Ikkje Kruhl eller Krull som mange skriver. rett skal vere rett

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 08. Aug. 2009, 22:10 »
Og det skal også være den keeperen som starter neste kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 09. Aug. 2009, 01:24 »
Korrekt ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 09. Aug. 2009, 01:28 »
Men om Krul blir fast keeper no og presterer. Så blir han vel ikkje lenge i klubben...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #83 på: 09. Aug. 2009, 03:31 »
Er det jeg har sagt helt siden Given forlot oss. Krul er den beste keeperen våres. Har noen småfeil, men helt utrolig hvor god hans høyeste nivå er. Her har vi en potensiell matchvinner! Som han viste i kveld. Tim Krul er vår beste keeper, skjønner ikke Hughton det, kan han gå å legge seg! Faen for en prestasjon av Krul i dag. Som sagt, noen småfeil, men han kan seriøst bli verdens beste keeper. Det sier jeg ikke fordi jeg er full, men han kan bli mye bedre enn Given hvis han får tillit! Krul is our #1!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 09. Aug. 2009, 03:51 »
Jeg er også en av de som har ment i hele sommer at Tim Krul burde satses på som 1.keeper, og nå ser jeg heller ingen annen mulighet enn at det er han som skal vokte målet mot Reading neste lørdag.

Det han presterte i dag var rett og slett fantastisk! Den redningen han gjør etter to minutter i 2.omg var helt vanvittig, og i tillegg har han 3-4 knallredninger til. Han reddet med andre ord poenget for oss i dag! Han har en glipp i feltet, og bommer da WBA får annulert et mål, men viser ved flere andre anledninger glitrende feltarbeid. Ferdigheter i feltarbeidet som både Shay Given og Steve Harper kan drømme om. Resten går på rutine, vite når man skal gå og ikke, og der har Krul litt igjen, men eneste måten han kan lære det på er å spille! Potensialet til Krul virker såpass bra at jeg tror han er nederlandsk landslagskeeper om få år, og at han vil være en ettertraktet keeper hos de aller største klubbene i europa.

Når det gjelder Steve Harper så er han en ærlig og trofast spiller, men jeg har hele tiden ment at han har sine klare begrensninger som keeper. Eier dessverre ikke feltarbeid, en grei skuddstopper, uttrygg med beina, ok distribusjon. Når det er sagt, så holder han CCC nivået, men etter min mening kom han til kort da han fikk sjansen i fjor som følge av exiten til Given. Selvsagt synd for Harper sin del hvis han nok engang må ta til takke med benketilværelse, vil nok være et stort  nederlag for han. Men etter min mening så må han dessverre nøye seg med det, Tim Krul var altfor god i dag til at han i det hele tatt bør vurderes å sette ut. Gleder meg til fortsettelsen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Aug. 2009, 04:17 »
Ja, uten tvil! Synd for Harper, men fotballen er hard. Det burde han vite etter så mange år hos oss. Som du sier kø1, Krul har et eksepsjonelt talent, og det burde vi utnytte til det fulle. Noen småfeil som jeg har nevnt, men det er pga manglende erfaring! Krul bør stå mot Reading, uansett om Harper er frisk til å spille eller ikke. Krul er mannen/gutten å satse på. Jeg har hatt sansen for han helt siden jeg møtte han på Lillestrøm i 2006, og håper virkelig at han blir satset på. Det er en utrolig keeper, og fortsatt bare 21 år gammel. Håper virkelig at han blir, og blir satset på!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #86 på: 09. Aug. 2009, 16:28 »
Tim Krul har fått en best tenkelig debut, og det er ingen grunn til at man ikke skal satse på han. Personlig ser jeg mye Edwin van der Sar i ham, og Krul har åpenbart stort potensiale. Fotballen har, og vil alltid ha, et visst sosialdarwinistisk preg over seg, og Steve Harper er - og vil ikke bli mer enn - en helt ordinær keeper.

Velger man da å satse på Tim Krul som førstekeeper, og dyrke ham som dette, må man også våge å la ham spille mange kamper over tid - tross i eventuelle tabber og urutinerte involveringer. Per i dag er ikke nødvendigvis Tim Krul en langt bedre keeper enn Steve Harper, men om man satser på Krul over tid vil gevinsten være potensielt langt større enn hva man vil kunne oppnå med Harper gjennom en hel sesong.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 09. Aug. 2009, 16:34 »
Ahh, alltid en fryd å lese dine innlegg Journalisten!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #88 på: 10. Aug. 2009, 13:19 »
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3161870/

Her har du gudens redninger fra helgens kamp. Hvem trenger Given når vi har Krul.

Peter

• Gjest
« Svar #89 på: 10. Aug. 2009, 14:24 »
Hvem skulle trodd at vår 2.keeper var sååå god?