20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #60 på: 07. Nov. 2008, 16:36 »
Har denne karen forlatt NUFC eller er han fremdeles i klubben?

Fant nemlig dette på N-O: "There was a snippet in The Sun (yes, I know), saying it was he (Dennis Wise) who blocked Krul leaving the club in the summer, because Harper's contract won't be re-newed, and he wants Krul to push Given for the number 1 shirt next season."

Jeg trodde han ble solgt jeg......

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 07. Nov. 2008, 16:54 »
Nei, han spiller for reservene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #62 på: 07. Nov. 2008, 23:46 »
Det er vel nesten det beste Wise har gjort i mine øyne...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Jan. 2009, 18:44 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1517267,00.html

Tredje kampen på rad uten baklengs er meget sterkt! Håper vi satser knallhardt på Krul hvis Given skulle dra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Jan. 2009, 19:04 »
var og så Carlisle Huddersfield. 3-0. han spillte veldig solid, men hadde veldig glatte hansker. når han skulle ut og plukke datt ballen ut i feltet opp til flere ganger.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 29. Mai 2009, 02:00 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/05/28/tim-krul-aiming-to-be-newcastle-united-s-no-1-72703-23733324/

Godt å se at Krul viser ambisjoner, noe han så absolutt har grunn til!

Harper har på ingen måte imponert denne vårsesongen. Han er brukbar på streken. Dårlig i feltet, dårlig igangsettninger, for dårlig med beina og heller ingen moderne keepertype som opptrer bak forsvaret som en sweeper. Harper er dog rutinert og gjør sjelden tabbene, og sprer sikkert en viss trygghet til de foran seg. Men det er ikke nok. Han er altfor lite aktiv i feltet, noe som bidrar til at motstanderene våre får sjanser som keeper skal avverge ved å gå ut å plukke.

Jeg har ikke sett altfor mye av Krul. Palermo kampen sitter i minnet, og jeg har sett han par-tre aldersbestemte landskamper for Nederland. Nå er han u-21 kaptein for Nederland også! Men av det jeg har sett, og det jeg har lest er at han er en bra keepertype og en mann vi bør satse på! Skal ha imponert i SPL for Falkirk i fjor, og stengte buret da han var på utlån hos Carlisle i vinter. Han er en mann vi bør satse på neste sesong. Jeg blir ihvertfall skuffa hvis Harper står 46 kamper, av to grunner; fordi han ikke er god nok, og fordi enten Krul og Forster ikke klarer å ta steget å danke han ut.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 29. Mai 2009, 02:12 »
Jeg håper også at Krul får muligheten snart, men det virker som Shearer har tenkt til å satse på Harper.
Han har jo ï følge ryktene sagt at han ønsker å beholde Harper, Taylor og Butt, så tror han kjører på med Harper.
Men jeg synes Harper har gjort det bra jeg, og det eneste jeg kan sette fingeren på er et par dårlige og upresise utspark osv.
Han er ingen Given selvfølgelig, men jeg tviler sterkt på at Shearer setter Harper ut av laget, men samtidig så må/burde vi satse på disse talentfulle keeperne vi har, for hvis ikke forsvinner de jo. Men uansett, jeg tror Harper vokter buret i de fleste kampene neste sesong, og jeg blir uansett ikke skuffa. Jeg elsker Harper, og synes han fortjener å stå mer enn noen andre, og så lenge han står stabilt så håper jeg i bunn og grunn han fortsetter som fast førstekeeper. Han fortjener det så jævelig, og har jobba for det i snart 20 år.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 29. Mai 2009, 09:03 »
Jeg liker Harper som bare rakkern pga hans lojalitet, men nå er faktisk tiden inne for at Krul blir satset på. Wankership vil gi ham den nødvendige erfaringen for å ta steget helt ut. Harper blir 35 og det blir helt teit om vi senere må kjøpe inn en ny førstekeeper fordi Krul drar pga at han ikke har fått sjansen. Det er jo helt latterlig. Skal castle komme på fote igjen bør vi gjennomføre et generasjonsskifte nå i wankership

Min ærlige menig er at vi har mista noen poeng pga Harper. Han har gitt et par unødvendige returer, har kommet seg for sent ned enkelte ganger. Hadde gutten vært yngre så hadde jeg ikke sagt noe fordi da ville det vært et utviklingspotensial til stede. Men Harpers alder tilsier at han ikke blir noe bedre og at det er på tide at yngre krefter får komme til.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 29. Mai 2009, 10:51 »
Jeg er enig i at det nå må satses på Krul, 34 år er ingen alder å satse på selv om det er en keeper.
Videre synes jeg faktisk Harper imponerte i våres selv om jeg synes han virker litt tafatt til tider.
Synes liksom ikke han prøver nok, blir stående å se på istedenfor å slenge seg etter ballen for å prøve, han er også altfor dårlig i feltet.
Men alt i alt synes jeg han gjorde det veldig bra i siden Given ble solgt.
Jeg er veldig spent på Krul og har hørt mye bra om han, har dessverre ikke sett han spille i det hele tatt, men at han nå er kaptein for Nederland u21 sier jo noe da!
Og det at Shearer vil ha med Harper videre kan det jo være flere grunner til, han vil kanskje ha med Harper for å få litt rutine og ikke minst for å hjelpe de andre keeperne til å ta steget.
Det vil jo også føre til større konkurranse blant keeperne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 29. Mai 2009, 14:24 »
Å ha med Harper videre er viktig, selv om vi satser på Krul som førstekeeper. Personlig synes jeg vi kan teste samtlige tre aktuelle keepere i løpet av forsesongen, og den som har stått best får status som førstekeeper fra og med sesongstart. Tar jeg ikke feil vinner Krul den konkurranwsen forholdsvis greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 29. Mai 2009, 15:03 »
Jeg håper VELDIG på at Krul skal kunne få sjansen nå! Men jeg er redd for at Harps får førstekeeperrollen hos Shearer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 29. Mai 2009, 15:51 »
Jeg ønsker også å se Krul som førstekeeper fremover. Det er sannsynligvis best for både ham og klubben om han får spilt seg varm i trøya i løpet av en sesong i champignonskipet enn om han blir kastet rett til ulvene når vi rykker opp igjen. Hvis han og en delvis nykomponert forsvarsrekke får en hel sesong på å samkjøre seg, mener jeg det vil gagne klubben på sikt. Dessuten tror jeg ikke han er noe dårligere enn Harper, som ikke har holdt helt mål siden Given forsvant.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 29. Mai 2009, 15:54 »
Jeg vil nødig se Tim Krul bli det Shay Given måtte vært for Blackburn. Tipper det er endel der som tenker "hva om vi hadde satset på Shay", jeg!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 29. Mai 2009, 16:31 »
Jeg vil nødig se Tim Krul bli det Shay Given måtte vært for Blackburn. Tipper det er endel der som tenker "hva om vi hadde satset på Shay", jeg!

Godt poeng. Vi er nødt til å satse på slike talenter når de er her. Både på kort sikt og definitivt lang sikt, er jeg ikke tvil om at dette er det beste for klubben. Og CCC er et nivå jeg Krul er kjent med, kan vel sammenlignes litt med SPL der han spilte i fjor.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 29. Mai 2009, 20:11 »
Godt poeng Kristoffer! Tipper nok det er en del Rovers fans som nok er en smule frustrerte over at Given fikk muligheten.
Vi må ikke ende opp med at Krul ender i en annen klubb og storspiller. Vi må ta vare på talentene våre og gi dem muligheten til å slå gjennom. Derfor er det viktig at kepperne stiller likt når preseason starter 1 juli, og at den som viser seg som den sterkeste får vokte buret når sesongen sparkes i gang.

Nå er vi i tillegg i championship og må bygge et nytt lag. Da er det enda større grunn til å satse på noen av unggutta som er sultne og ivrige på å vise seg fram. Vi må i hvertfall gi dem muligheten til å spille seg inn på laget, heretter må alle stille likt og gjøre seg fortjent for en plass på laget iform av innsats, gode holdninger og ikke minst prestasjoner.