20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Våre "beste" spillere blir solgt  (Lest 5981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Våre "beste" spillere blir solgt
« Svar #15 på: 19. Mai 2005, 20:18 »
Jeg liker Robert, så lenge han gir 100%. Når han ikke er humør og ikke gidder å spille fotball blir jeg bare oppgitt.

Hadde han levert varene oftere hadde han vært en klassespiller. I debut sesongen var han enormt bra.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Mai 2005, 20:33 »
Alan Oliver (Evening Chronicle), Luke Edwards (The Journal), Michael Martin (true faith magazine) og Nufc.com gutta Niall and Biffa er alle enige om at Robert, Kluivert og Bellamy bør forsvinne. Er disse gutta som følger Newcastle omtrent døgnet rundt  helt på jordet?

Dette skrev Michael Martin i sitt magasin et par dager tilbake. En fornuftig mann i mine øyne.

Craig Bellamy is, in my opinion, rightly out of the club for an appalling lack of commitment (feigned injuries) and respect, with Laurent Robert and Patrick Kluivert next in the departure lounge having failed to be motivated to play for Newcastle United with anything approaching pride and heart.

The positions of Bowyer and Butt are open to debate - the former displaying zero professionalism in his appalling behaviour with Dyer during the Villa game and the latter defying his reputation as a level-headed, hard-working professional and playing with seemingly little application.

The media will be alive with rumours of who is on the way to Gallowgate. I'd like to hear about Alan Smith, Scott Parker, Sylvain Distin - players of that standard - coming to Newcastle United.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #17 på: 19. Mai 2005, 20:46 »
Tror egentlig at vi begge er enige. Kanskje best å sette et punktum i denne diskusjonen nå.

DanMan

• Gjest
« Svar #18 på: 23. Mai 2005, 13:54 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Så du mener altså at Milner, Carr og Babayaro er bedre enn Robert? Interessant. :lol:

Carr er ikke all verden, men Babayaro er god, og Milner er i mine øyne bedre enn Robert! Han er dessuten svært ung, mens Robert virker å være over-the-top (noe han forsåvidt har gjort før for så å slå tilbake). Men uansett, jeg er nesegrus av beundring for James Milner (bare le, Mack), og vil mye heller ha han enn Robert. Vet det ikke nødvendigvis er et enten-eller-spørsmål, men når du ler av at Milner etter sigende er bedre enn Robert må jeg ta tak!  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Juni 2005, 00:38 »
Dette er IKKE Newcastles beste spillere. Dette er spillerne i Newcastle med de beste ferdighetene. Men det gjør de ikke til lagets beste spillere, og i 2 tilfeller er jeg fullstendig enig i at de må ut.
Bellamy har jeg vel sagt hvorfor om i en annen tråd, og det er vel ganske åpenlyst at ingen person skal kunne gå tilbake inn på laget etter å ha vanæret det på en slik måte.
Laurent Robert innehar utrolige ferdigheter, men har blitt dårligere og dårligere, og leverer sjeldnere og sjeldnere. Dessuten er han mer opptatt av å klage enn å spille fotball. Der er spillere, unge spillere, innad i laget som er interessert i å gjøre en innsats for klubben, og dersom Souness er dyktig nok, finner vi erstatter for Robert. På tide å la han gå.
Kluivert er jeg fortsatt usikker på. Mye skada, og alt for uinteressert til tider. Men høy målrate, og enorme ferdigheter. Men langt fra lagets beste spiller, og mulig å erstatte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida