20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kåringer 2006.  (Lest 4407 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Kåringer 2006.
« Svar #15 på: 29. Des. 2006, 23:29 »
1. Årets Newcastle spiller: Shay Given
2. Årets unge Newcastle spiller: Steven Taylor
3. Beste kamp 2006: Sunderland - Newcastle 1-4
4. Beste Newcastle-mål i 2006: Emre mot Reading
5. Beste Shearer-minne 2006: Newcastle - Celtic
6. Årets fiasko: Luque
7. Årets kjemper: Scott Parker
8. Årets kjøp: Sibierski
9. Årets ulykkesfugl: Michael Owen
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kåringer 2006.
« Svar #16 på: 29. Des. 2006, 23:53 »
1. Årets Newcastle spiller: Shay Given
2. Årets unge Newcastle spiller: Steven Taylor
3. Beste kamp 2006: 3-1 mot Tottenham
4. Beste Newcastle-mål i 2006: Emre mot Reading
5. Beste Shearer-minne 2006: Scoringa mot Pompey
6. Årets fiasko: Luque
7. Årets kjemper: Scott Parker
8. Årets kjøp: Sibierski
9. Årets ulykkesfugl: Michael Owen

Det å kalle Srnicek årets fiasko blir så dumt at jeg knapt nok gidder å kommentere det. Han ble hentet inn som en backup for backupen. Roeder hadde sikkert regnet med det var 1% sjanse for at han måtte starte en PL-kamp. Og han var delvis skyld i et baklengsmål sammen med kløna Ramage, men han kan vel ikke kalles årets fiasko av den grunn?

Luque stiller i en helt annen liga enn Srnicek. Duff er også en mye større fiasko enn Srnicek, selv om jeg fortsatt har stor tro på at Duff blir stor for Newcastle.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kåringer 2006.
« Svar #17 på: 30. Des. 2006, 00:21 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Hvordan er det mulig å kåre Pavel Srnicek til årets fiasko ?
Mannen ble hentet inn som en 3 keeper i tilfelle Given og Harper skulle bli skadet, så ikke alt skulle stå og falle på Krul. Kan umulig kalle han en fiasko.

Hvorfor Luque? Mannen har da scoret mål. I forhold til pris, forventinger osv. ja da så. Men fiasko er Srnicek

hahaha jeg er nesten sjokkert over at du kan skrive noe så idiotisk. Srnicek ble hentet for å være en 3. keeper. Dvs. at han skulle spille i nødstilfelle hvis både Given og Harper var skadet. Gi meg en grunn til at han er en fiasko? Han kostet ingenting og er sett på som en nødløsning.

Hvis jeg må forklare hvorfor Luque er en fiasko i Newcastledrakta, så lurer jeg på om du i det hele tatt har fulgt med på Newcastle det siste året eller om du rett og slett er dum?
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Noreng

• Gjest
Kåringer 2006.
« Svar #18 på: 30. Des. 2006, 11:59 »
Sitat fra: "Noreng"
Hvordan er det mulig å kåre Pavel Srnicek til årets fiasko ?
Mannen ble hentet inn som en 3 keeper i tilfelle Given og Harper skulle bli skadet, så ikke alt skulle stå og falle på Krul. Kan umulig kalle han en fiasko.

Hvorfor Luque? Mannen har da scoret mål. I forhold til pris, forventinger osv. ja da så. Men fiasko er Srnicek

hahaha jeg er nesten sjokkert over at du kan skrive noe så idiotisk. Srnicek ble hentet for å være en 3. keeper. Dvs. at han skulle spille i nødstilfelle hvis både Given og Harper var skadet. Gi meg en grunn til at han er en fiasko? Han kostet ingenting og er sett på som en nødløsning.

Hvis jeg må forklare hvorfor Luque er en fiasko i Newcastledrakta, så lurer jeg på om du i det hele tatt har fulgt med på Newcastle det siste året eller om du rett og slett er dum?

Det er snakk om fiasko. Ikke bomkjøp. Srnicek kom og dreit seg så til de grader ut. Luque kom. Har sittet mye på benken, men han har da scoret noen mål. Iforhold til forventinger, så er jeg enig. Men hvem har nevnt forventinger.

Jeg har fulgt med godt det siste året. Så da er jeg vel dum?

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kåringer 2006.
« Svar #19 på: 30. Des. 2006, 12:48 »
synes det er helt utrolig at du kan mene noe sånt. Luque har vært her myyye lenger enn Srnicek, og skulle ha merkert seg mye mer enn han har gjort. Men har helt klart bevist at han er altfor dårlig for PL og er et av tidenes flopper i Newcastle trøya. Srnicek er vel 38 år og har en lang karriere bak seg, ble hentet inn igjen til klubben selv om han vet at sjansen for at han får spille er tilnærmet lik 0! Så jeg synes rett og slett at det er helt utrolig at du syns Srnicek er en større fiasko enn Luque. Om andre er enig med meg, det vet jeg ikke..men dette er mitt synspunkt. Jeg ser det iallefall på som en svært sportslig og profesjonell avgjørelse av Srnicek å komme tilbake nå.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kåringer 2006.
« Svar #20 på: 30. Des. 2006, 15:56 »
Er ikke misfornøyd med det navnet jeg :)

Ikke ta alt for seriøst Noreng, men jeg tror du skal lete lenge før du finner noen som er enig i din påstand :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kåringer 2006.
« Svar #21 på: 30. Des. 2006, 16:04 »
Jeg synes heller ikke man kan kalle Srnicek en fiasko. Hva hadde du forventet av ham? At han skulle være like god som Given eller Harper. Og hva hadde du forventet av Luque hvis ikke han har vært en fiasko?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
Kåringer 2006.
« Svar #22 på: 30. Des. 2006, 16:05 »
Jaja, daså. Da kan vi vel legge diskusjonen ut