20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 254639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #735 på: 02. Feb. 2011, 23:39 »
Heilt utruleg at Ashley og Co har latt dette skje. At dei ikkje hadde ein plan for å få inn ein spiss er rett og slett SKANDALE. Mi er tross alt ikkje sikra plassen, og "han med hestehalen" hadde vore ute ei stund til. Best og Løven er ikkje gode nok og Ranger kan ein ikkje rekna med eller konkludera med endå!

Haha, for ein gjeng! Det er so ufatteleg, og det dei bydde på var Nzomnia... Galskap!!! Det er gambling på høgt nivå.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 02. Feb. 2011, 23:43 »
Hadde du virkelig forventa at de stod klare med en erstatter slik som den saken utvikla seg? Carroll ble vel Liverpool-spiller 25 minutter før vinduet stengte, og uansett, skal man kjøpe noen siste dag i januar må man ut med blodpris. Nok av eksempler på det i år.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 02. Feb. 2011, 23:52 »
Hadde du virkelig forventa at de stod klare med en erstatter slik som den saken utvikla seg? Carroll ble vel Liverpool-spiller 25 minutter før vinduet stengte, og uansett, skal man kjøpe noen siste dag i januar må man ut med blodpris. Nok av eksempler på det i år.

1. Les det eg skriv.
2. "Hestehalen" har vore ute lenge og er ute ei stund til med skade. Kanskje vurdert få inn ein på lån?
2. Det er lov å ha ein plan B, ein kriseplan. Du har kanskje fått med deg interessen for "hestehalen" i nokre veker no? Det må vera lov å ha nokre følera ute.
3. Sturridge som skåra for Bolton ikveld hadde vore perfekt.
4. Som eg har sagt, mi er langt ifrå sikra plass og derfor burde mi fått inn ein spiss når "Hestehalen" var skada og Ameobi er skadeutsatt/småskada.
5. Enkelt og greitt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 03. Feb. 2011, 00:33 »
1. Jeg leste det du skrev.
2. Selvsagt hadde det vært flott å ha fått inn en spiss til på lån, men med fire spisser tilgjengelige og en Carroll snart tilbake fra skade var det vel ikke helt krise. Du får det til å høres ut som det er bare å fikse ditten og datten i et hektisk overgangsvindu, uten betydelige midler hverken for overganger eller lønn.
2. (?) Interessen ja, bevares den har jeg fått med meg. Men at det skulle tikke inn et bud på £35 mill var vel de færreste forberedt på. Desperasjon på vinduets siste dag, og jeg er nå, sett i ettertid, glad for at vi ikke kasta oss på den bølgen.
3. Har det falt deg inn at vi kanskje hadde forhørt oss, og at han valgte Bolton? Enig i at han har vært perfekt, men det er mange andre som har vært også.
4. Enig i at vi nå er tynt besatt, men IGJEN, da vi skrev morgen 31. januar hadde vi en skadefri Ameobi (faktisk!) og Carroll noen uker unna. At Ameobi skulle brekke kinnbenet i dag var vel ingen (kanskje bortsett fra deg?) som visste.
5. Flott! Da regner jeg med at du blir gjort ansvarlig for overgangene i sommer.

Og bare for å påpeke det, jeg deler så absolutt din frustrasjon for hvordan situasjonen er, men jeg vil bare påpeke at det ikke er så "enkelt og greit" som du skal ha det til, og derfor mener jeg kritikken din blir en smule håpløs.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 03. Feb. 2011, 08:26 »
F***, hadde aldri trodd jeg skulle komme til å savne Sholadinho slik...  :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 03. Feb. 2011, 08:49 »
Heilt utruleg at Ashley og Co har latt dette skje. At dei ikkje hadde ein plan for å få inn ein spiss er rett og slett SKANDALE. Mi er tross alt ikkje sikra plassen, og "han med hestehalen" hadde vore ute ei stund til. Best og Løven er ikkje gode nok og Ranger kan ein ikkje rekna med eller konkludera med endå!

Haha, for ein gjeng! Det er so ufatteleg, og det dei bydde på var Nzomnia... Galskap!!! Det er gambling på høgt nivå.
Hadde du virkleg gidda å sett kva som har blitt sagt i ettertid, så hadde du fått med deg at det vart gitt bud på FLEIRE spelarar, men Newcastle ville ikkje betale blodpris.

Akkurat..Mange sitter med den oppfatning at fordi vi ikke fikk hentet inn noen erstatter så betyr det det samme som at vi ikke prøvde. Vi har jo forsøkt å hente inn mange spillere i løpet av vinduet, men i motsetning til før nekter vi å betale blodpris. Dette er selvsagt en liten risko fra klubben side, men vi har alle forutsetninger for å holde oss..Mange nøkkelspillere er etter hvert tilbake og da har vi et brukbart lag.. Kjøper vi fornuftig og godt nå i sommer  har vi alle forutsetninger for å være et europalag neste sesong.

Og ja chicken, jeg savner Shola jeg også. Han er vesentlig bedre enn Best og Ranger. Håper vi klarer å lime beinet sammen slik at han kan spille med maske neste kamp.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #741 på: 03. Feb. 2011, 10:00 »
Håper vi klarer å lime beinet sammen slik at han kan spille med maske neste kamp.
"The Shola" med maske og kappe. Hører allerede overturen - litt lik Superman Themen faktisk...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #742 på: 13. Feb. 2011, 00:26 »
Første gang på mange år jeg er glad for at vi har Ameobi i klubben. Eneste av spissene våre som holder grei PL standard for tiden.
Lett å glemme når man tar i betraktning at Sholadinho er en fyr som det er umulig å bli kvitt.
Vi kan sende han ut på lån, men han vil fremdeles returnere. Han er en proverbial form for herpes som spirer og gror i skrittet til NUFC. Den menneskelige bomerang.

Håper han snart er tilbake forøvrig  ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 13. Feb. 2011, 05:15 »
Mulig det er fordi jeg er lite edru, men jeg ler så jeg griner av den Shola-sammenligninga der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 13. Feb. 2011, 08:58 »
Første gang på mange år jeg er glad for at vi har Ameobi i klubben. Eneste av spissene våre som holder grei PL standard for tiden.
Lett å glemme når man tar i betraktning at Sholadinho er en fyr som det er umulig å bli kvitt.
Vi kan sende han ut på lån, men han vil fremdeles returnere. Han er en proverbial form for herpes som spirer og gror i skrittet til NUFC. Den menneskelige bomerang.

Håper han snart er tilbake forøvrig  ;D

Fantastisk sammenligning! Kan ikke si meg uenig heller.  ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 13. Feb. 2011, 15:10 »
Skjønner ikke helt alt hatet mot Ameobi. Greit nok, han er på ingen måte noen målmaskin, og en spiss burde jo helst være det. Men i år har han jo både titt og ofte spilt som en ekstra midtbanespiller, og han har holdt mye på ball og hjulpet laget mye. Vi har da skårt veldig mange mål pga. han fantastiske evne til å holde på ball, og selv om det er noen andre som ender opp med å putte de så er jo det bare bra?
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 13. Feb. 2011, 15:34 »
Ameobi har vel ikke vært så godt likt nå som på lenge da? Jeg må jo innrømme at han begynner bli en aldri så liten helt her i gården. Jeg har irritert meg grønn over Ameobi mang en gang, men det har blitt sjeldnere og sjeldnere mellom de stundene. For min del har han stabilisert nivået sitt, og spiller nå på et godkjent PL-nivå. Det som er mest trist med Ameobi er alle skadene, for ellers hadde han jo vært en nøkkelmann for oss resten av sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 13. Feb. 2011, 22:14 »
Lojal og lojal... Vel, har han noen gang hatt et alternativ som er bedre enn både lønna og laget i klubben han er i no? Har jo og fleire ganger flørtet med tanken om å finne seg en ny klubb, seinast før inneverende sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 13. Feb. 2011, 22:25 »
Vel, jeg tror vel det er like mye klubben som har flørtet som Ameobi selv. Tror vel egentlig at Ameobi selv føler han har det ganske bra i Newcastle, for han har blitt "satset på" av nesten samtlige managere han har hatt. I det en manager har begynt å miste troa på han, og ryktene om nye klubber har dukket opp, så har vi skiftet manager, og Ameobi har kommet inn i varmen igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 14. Feb. 2011, 00:14 »
Shola sa jo sjølv før sesongen at han følte han låg bak i køa og ville se på mulighetene til å finne seg en ny klubb, visst ting ikkje forandra seg. Lett for han å vere lojal, når det ikke finnes noen andre, bedre alternativer