20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 254480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #690 på: 17. Okt. 2010, 19:55 »
Hvorfor bekymre seg så veldig?? Carroll er veldig god og blir bare bedre og bedre. Selv om han har spilt litt under pari i noen kamper etter den fantastiske starten, så har han tross alt skaffet en straffe og gjort en assist de to siste hjemmekampene. Selv om han har hatt litt måltørke, så bidrar han til scoringer. Dessuten har kun tre lag scoret flere mål enn oss denne sesongen, så det er langt fra noen krise offensivt!
Amen!
Skjønner ikke hvorfor folk bekymrer seg sånn. Wigankampen er den første kampen (forruten mot manu) hvor vi spiller dårlig. De andre kampene har vi sett bra ut, men vi har vært uheldige med resultatene. Fortsetter vi å spille bra, vil marginene snu seg til vår forddel, og jeg er helt sikker på at kommer til å sanke nok poeng til å holde oss.
Jeg hadde forstått folks bekymring, dersom vi hadde spilt slik vi gjorde igår, hver gang. Kampen igår var rett og slett bare en dårlig dag på jobben.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 18. Okt. 2010, 08:00 »
Dere har noen poeng der tveit og kø. VI har vært uheldige noen kamper. Noe Blackpool også har vært, utrolig nok (bortsett fra mot oss). Og når vi møter Wigan, Wolfes etc neste runde, er tabellen sannsynligvis sedementert, med dem i bunn. Da er de enklere å slå. Jeg tror vi garantert kommer til å gjøre noen kjøp i juletider. Får vi på plass brukbare vinger og jeg tror vi klatrer fort på tabellen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 18. Okt. 2010, 10:39 »
Jeg tror vi garantert kommer til å gjøre noen kjøp i juletider. Får vi på plass brukbare vinger og jeg tror vi klatrer fort på tabellen.

Nå har jo Hughton sagt at vi ikke kommer til å hente noen i januar på den offesielle siden. Når vi i tillegg vet hvordan vi har handlet med Ashley er det nok ikke garantert at vi kommer til å bruke penger dessvere. Heldigivis har Hughton sagt mye rart før og vi trenger jo åpenbart en ving så vi får se....

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 18. Okt. 2010, 12:23 »
Men om Carroll-ryktene stemmer, blir vi jo nesten nødt til å handle en ny spiss. Vi blir sterkt svekket uten både Carroll og Ben Arfa.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 30. Okt. 2010, 15:53 »
Hva sa'n a?
Nei.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #695 på: 07. Nov. 2010, 17:20 »
Ny brukbar kamp av Shola. Må si at jeg klør meg litt i toppen hver gang jeg ser vår kjære nr 23 gjøre noe bra på banen. Tror jeg har avskrevet ham og ønsket ham bort fra klubben i et helt tiår nå.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #696 på: 07. Nov. 2010, 17:32 »
Litt skuffet over Shola i dag. Ikke veldig, men litt. Han fikk ikke vist seg frem i dag, men vi møtte en vanskelig motstander. Gjorde seg ikke bort, men var veldig usynlig synes jeg. Men han har vært god i det siste (i hele sesongen?), og vi får håpe han fortsetter det mot B'burn og Fulham til uka :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #697 på: 07. Nov. 2010, 18:09 »
Shola gjorde ein uvurderlig innsats alle gongane han trakk ned i midtbaneleddet. Jobba knallhardt - ein ny flott kamp av både han og Carroll.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 07. Nov. 2010, 18:27 »
Jepp Shola spilte bra..Selvsagt ikke så mye involvert i denne kampen som den forrige, men det skal jo bare mangle. Jobber mye, og er flink til å holde på ballen. Veldig viktig moment..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 08. Nov. 2010, 00:34 »
Shola var da ikke usynlig. Han sparket da til og med hull i lufta, på den måten bare han kan.

Ellers som Hans sier, Sholas defensive jobb var uvurderlig i dag. Vi fikk en ekstra midtbanespiller ut av det. Og det bidro til at vi gjorde det veldig, veldig vanskelig for Arsenal. Knallhard jobbing, tilnærmet perfekt utført.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #700 på: 02. Jan. 2011, 20:29 »
Må rett og slett si at Shola Bambi Ameobi hadde en meget god kamp i dag, vinner alt i lufta og kommer til farligheter. Hullet etter Carroll er ikke lett og fylle, men jeg synes Bambi gjorde en grei figur i dag. Oppspillspunkt, holder bra på ballen, veldig få feil. Derimot bør han gjøre bedre på første sjansen i dag, og den han scorer på hadde mamma scoret på, med venstre!!

Uansett, bra match av Shola i dag!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 02. Jan. 2011, 20:48 »
Shola har vært en viktig spiller for oss både forrige sesong og denne. Er vanvittig frustrende når han er dårlig, men han har bidratt i mange kamper.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 02. Jan. 2011, 21:48 »
Det folk faktisk glemmer, var at Shola spilte halvskadet i lang tid. I de kampene han var frisk, som mot WH og Arsenal, var han kjempegod.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 02. Jan. 2011, 22:02 »
Det som irriterer meg aller mest med Ameobi er at han mangler "quickness". Han er ikke så treig bare han får tenkt seg om, men i startfasen, og før han får bestemt seg skikkelig, ser det ut som om han vasser i sirup.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 02. Jan. 2011, 23:12 »
Det er litt som Tore Andre Flo - det ser jævla keitete og treigt ut.
Men Shola syns jeg har fått unødvendig mye tyn denne sesongen, faktisk. Han har i mine øyne stabilisert seg på et okei nivå - han er sjelden så sjokkerende dårlig som han ofte var før. Enten det, eller så har jeg gradvis endret syn på Shola.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida