20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 254545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #661 på: 28. Aug. 2010, 13:45 »
And Ameobi ? who candidly admits he has told Hughton of his frustration ? is hoping he's a little closer to a Premier League start after his performance at the Crown Ground.

"There's a disappointment on my part that I'm not part of that at the moment," said Ameobi, who started last season strongly before being sidelined by a series of injuries.

"I feel the need to be playing football. The lads are doing well, and (Accrington) gave me the chance to get 90 minutes and stake my claim for the first team.

"I've made my view known to the manager ? he knows I want to play, like every other member of the squad.

"Last season was a bit disappointing with the injuries I had. I was raring to go this season.

"Obviously, Andy's flying high, and he's preferring Nobby (Nolan) up there, which is the manager's decision.

"I've made my points known to him. I just I can get my chance, and when it comes, I can take it."

På tide å la ham gå videre nå.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #662 på: 28. Aug. 2010, 13:53 »
Hvis han mener at han bør spille på grunnlag av hans kamp på onsdag så burde han sutte på tribunen idag. Lagde mye unødvendige frispark og var ikke en av de som imponerte i den kampen.

Han bør forlate klubben hvis han vil spille fast hver uke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 09. Sep. 2010, 15:53 »
Som vanlig veldig elegant oppsummert av nufc.com :)
Men han er jo blitt en kult-helt, det er det ingen tvil om!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 09. Sep. 2010, 17:31 »
Stabilt ustabi. Ikke dårlig skussmål å få det.
Finnes langt verre ting å si om Ameobi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 23. Sep. 2010, 00:07 »
På en kveld som dette må vår egen Sholadinho skjenkes en aldri så liten hyllest! 3 mål har han faktisk allerede rukket å score - dog ikke mot noen stor motstand. Allikevel imponerende nok tatt den begrensede spilletiden i betraktning. 10 år i klubben - stadig like vanskelig å bli klok på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #666 på: 23. Sep. 2010, 00:11 »
Eg håpar han blir i minst 10 år til. Legende.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #667 på: 23. Sep. 2010, 00:15 »
Skal være såpass real at jeg takker han for innsatsen i dag. I dag virket han god, men det kan godt ha vært dårlig stream ;)

På sitt beste en god spiss, men det er dessverre for lang tid mellom når han er på sitt beste.
Kan godt bli i klubben for min del, men på tross av dagens kamp, hvor jeg føler Løven og Shola gjorde gode figurer, ser jeg fortsatt behovet for en goalgetter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #668 på: 23. Sep. 2010, 01:47 »
Etter at jeg ble hodestups forelsket i NUFC for ca to år siden har jeg vurdert investere i en spillerdrakt. Carrol, Enrique og Jonas ... ja nesten samtlige drakter som er å kjøpe ble vurdert att og fram. Men Shola overbeviste meg DEFINITIVT i kveld. Først en ISKALD scoring, samt en feiring som sendte europa til en ny istid i to minutter. Så: synet av to Chelsea-spillere som ble solid plantet flere meter ned, helt til banens varmekabler, etter at Sholadinho hadde knust dem i hodeduellen til det påfølgende 3-4 målet.

Shola, du er en original, og forhåpentligvisfår du liret av deg noen flere iskalde feiringer mot sterk PL-motstand!

Nikman@SJP
Gan canny doon Toon!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #669 på: 23. Sep. 2010, 08:38 »
Skal være såpass real at jeg takker han for innsatsen i dag. I dag virket han god, men det kan godt ha vært dårlig stream ;)

På sitt beste en god spiss, men det er dessverre for lang tid mellom når han er på sitt beste.
Kan godt bli i klubben for min del, men på tross av dagens kamp, hvor jeg føler Løven og Shola gjorde gode figurer, ser jeg fortsatt behovet for en goalgetter.

Veldig enig.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #670 på: 23. Sep. 2010, 08:40 »

Veldig enig. Vel, utenom at Løvenkrands var noe spesielt. Bommet blant annet alene mot keeper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 23. Sep. 2010, 11:48 »

Veldig enig. Vel, utenom at Løvenkrands var noe spesielt. Bommet blant annet alene mot keeper.
Fikk ikke sett Løvens bomskudd, men antar at man kan sette det på kontoen for manglende matchtrening, og kanskje delvis snek det seg en tanke inn i hodet om at dette ville være den definitive spikeren i kista, som ville ha tatt livet av Chelsea en gang for alle. Og den tanken kan være ødeleggende nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 23. Sep. 2010, 12:29 »
Alene med keeper var han ikkje akkurat, og måtte i tillegg bruke høgrefoten. Men enig i at han ikkje var nokke særlig i går

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 23. Sep. 2010, 12:45 »
siterer en på nufc.blog : the hero for second half is shola ameobi, he might not have the skills of a champ, but he has the heart of a champ

godt sagt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #674 på: 23. Sep. 2010, 13:56 »
Synes denne refererte til en artig beskrivelse av Ameobi, originalt fra Sir Bobby Robson:
Sitat
He has such a rare talent. I watch him at times and he can do things no-one else at this club can do, and I include the likes of Alan Shearer, Hugo Viana and Laurent Robert in that. But you watch him beat three or four players with ease, ghost past them, then he's liable to tread on the ball and fall over.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!