20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Shola Ameobi
« Svar #630 på: 30. Des. 2009, 13:18 »
Kan faen ikke noen komme å hente denne spilleren. Han er jo så ufattelig dårlig. At han blir satset på foran Løvenkrands er jo ufatterlig. Minner om Mame Niang i Viking.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 30. Des. 2009, 13:24 »
Han har 8 mål på 9 kamper(2 av kampene som innbytter) denne sesongen, så det ville jo vært jævla smart å kvitte seg med han før vi evt. har rykka opp.

Dansken har 15 kamper og 2 mål...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #632 på: 30. Des. 2009, 13:58 »
Tror ikke det er så lurt å kvitte seg med Ameobi. Synes også det blir feil å si at CCC er Sholas nivå. Greit nok at han har vært veldig ustabil opp gjennom årene, men det kan vel komme av konstant kritikk samt at han har vært veldig mye inn og ut av laget.
Det tar på selvtillitten utpå der. Og Ameobi har vist at han ikke bare kan mot svakere motstand. Han har vist at han kan selv mot de aller beste. Snakker om Barcelona, Manchester United, Chelsea, Leverkusen osv osv. Kanskje det er all den spilletiden han får pr nå som skal til for at han får ut litt av det Sir Bobby så i han da han var ung.
Da var han jo slettes ikke dårlig.

Jeg sier ikke at jeg ønsker at Ameobi blir fast førstelagsspiller neste sesong, men jeg mener bare det at det kan være greit og ha han i klubben. Mannen klager aldri, selv når han må sitte på benken i lange stunder, og når han først får sjansen så scorer han jo. Han har spilt ca 200 kamper for klubben og scort rundt 50 mål, men hvor mange av disse kampene har han ikke vært innbytter? Videre er han vel Newcastles nest mest scorende spiller i Europa gjennom alle tider, hvis jeg ikke tar veldig feil.
Kan være greit og ha sånne spillere i bakhånd. I tillegg til dette er mannen Geordie.

Vet det er mange som ikke kan fordra Ameobi, men jeg har ikke noe imot og ha han som 3-4 valg på spissplassen neste sesong. Kan heller ikke se for meg at han forlater klubben. Virker som om han er dømt til å spille her for resten av karrieren. Mannen ble ikke solgt da vi hadde klassespillere på topp, så da kan jeg ikke skjønne hvorfor han skal bli solgt nå som vi spiller i divisjonen under og er langt svakere enn i var.

Mannen har gjort sykt mye rart i løpet av sin tid for Newcastle. Men han har gjort mye positivt for klubben også, så jeg synes vi skal gi Ameobi all den støtten han trenger.
For akkurat nå kan jeg dessverre ikke se hvilke andre spisser vi har som er bedre enn Shola Ameobi. Sier kanskje litt.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 03. Feb. 2010, 16:15 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20080911/samuel-ameobi-2nd-year-forward_2268835_1389876

de som ikke tåler trynet på Shola kommer ikke til å like lille broren:P de har samme tryne, bare litt ekstra hårvekst her og der:P

Hadde vært festlig å stille med Ameobi brødrene på topp i en kamp!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 03. Feb. 2010, 18:42 »
Uff, tror diversen supportere til andre lag hadde satt pris på det. 2 x Ameobi på topp for oss frister lite  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 03. Feb. 2010, 19:32 »
Hvis det er en fullstendig betydningsløs kamp, som ikke vil få noen konsekvenser hverken den ene eller andre veien, med andre ord en fullstendig uvesentlig friendly, så kan jeg greit innrømme at det hadde vært morsomt med to blad Ameobi på topp. Men all den tid alle kampene vi spiller er særdeles viktige, så må vi nok vente til eldstemann enten har lagt opp, eller spiller i en annen klubb, og yngstemann er på nivå med Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #636 på: 03. Feb. 2010, 20:31 »
Uff, tror diversen supportere til andre lag hadde satt pris på det. 2 x Ameobi på topp for oss frister lite  :P
Er jo x3!

4-3-3 med Ameobi x3 på topp.  ;D
Sikker? Er vel bare Samuel og Shola. Tomi har vel forlatt klubben.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 03. Feb. 2010, 21:33 »
Den siste viste seg fram i klubbløskampen på fm:p så han er ute i kulda:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #638 på: 17. Feb. 2010, 11:25 »
Newcastle have confirmed that Shola Ameobi faces a couple of weeks on the sidelines with a hamstring injury.

The striker scored eight goals in nine starts earlier in the season before undergoing surgery on his foot in September. However, his campaign was hampered again when he missed last weekend's 1-1 draw at Swansea after sustaining a hamstring problem in training.

Kansje like greit, siden Carroll er i form og jeg foretrekker at vi bruker Ranger og utvikler han.
Men ja, synes det er litt trist.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 28. Feb. 2010, 05:13 »
A soccer star who once reported a burglary only to discover his house was just untidy has been reunited with a gold chain - days after he reported it stolen.

It was a case of "We Wuzn't Robbed II" for Newcastle United's Shola Ameobi.

The 28-year-old striker feared his jewellery, worth £3,000, had been taken from the dressing room at St James' Park after a match.

Nigerian-born Shola could not find the chain following the 5-1 win over Cardiff City on February 5. But police who investigated were puzzled when no other players reported anything missing. Now they confirm the chain has been found.

A United source said: "It is a bizarre set of circumstances to say the least."

Last year Shola reported the theft of personal belongings from his "ransacked" home only to explain later it was just incredibly messy.

Høres ut som om Shola og jeg er litt lik!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #640 på: 28. Feb. 2010, 05:15 »
A soccer star who once reported a burglary only to discover his house was just untidy has been reunited with a gold chain - days after he reported it stolen.

It was a case of "We Wuzn't Robbed II" for Newcastle United's Shola Ameobi.

The 28-year-old striker feared his jewellery, worth £3,000, had been taken from the dressing room at St James' Park after a match.

Nigerian-born Shola could not find the chain following the 5-1 win over Cardiff City on February 5. But police who investigated were puzzled when no other players reported anything missing. Now they confirm the chain has been found.

A United source said: "It is a bizarre set of circumstances to say the least."

Last year Shola reported the theft of personal belongings from his "ransacked" home only to explain later it was just incredibly messy.

Høres ut som om Shola og jeg er litt lik!

Har du også smykker til 30k?  ;D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 10. April 2010, 15:15 »
Synes han er rimelig langt unna #9-materiale, gitt. Har faktisk fått litt sansen for kisen i det siste, men uansett, nei. Burde selvfølgelig ikke få #9.
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 10. April 2010, 16:07 »
Einaste i dagens stall som kan få æren av #9 er Carroll. Men han er for ung, og har desverre ikkje oppført seg heilt utan for bana.

Så det må nok bli vår nye superspiss i sommar som får #9! ;)

Jeg blir bestandig provosert når folk bruker alder som argument. Er du god nok, så er du gammel nok. Så da håper jeg heller du mener han er for dårlig?