20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253849 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Shola Ameobi
« Svar #615 på: 16. Des. 2009, 21:08 »
Ronaldinho

Om ikke dette er nok til og bli med på Sholas lag så vet ikke jeg...
« Siste redigering: 16. Des. 2009, 21:10 av Peter »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 16. Des. 2009, 21:29 »
Jeg har sett Ronaldinho mange nok ganger, takk skal du ha. Jeg har aldri benektet at han var sykt god og gjorde ekstreme ting som en ikke trodde var mulig med en fotball. Men det betyr ikke at han ikke "sovnet" veldig tidlig. AAALTFOR tidlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #617 på: 16. Des. 2009, 21:33 »
Jeg har sett Ronaldinho mange nok ganger, takk skal du ha. Jeg har aldri benektet at han var sykt god og gjorde ekstreme ting som en ikke trodde var mulig med en fotball. Men det betyr ikke at han ikke "sovnet" veldig tidlig. AAALTFOR tidlig.

Han "kortsluttet" veldig tidelig. Det er sant, men i løpet av disse 4-5 årene han var syk, var han så syk at han i løpet av årene var flere lysår bedre enn Ronaldo og Messi. Han var ikke på topp så lenge, men han har fullt fortjent fått stempelet som kanskje, kanskje verdens beste spiller gjennom tidene. Etter en viss Argentiner og en annen Brasilianer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #618 på: 17. Des. 2009, 10:21 »
Eg likar å referere Ronaldinho som; "The Boy who lost his Smile". Fotball var alt som betydde for han. Det var heilt enormt å sjå han spele. Ein slik glede over fotball har eg ikkje sett makan til, og han må vere blant dei mest talentfulle spelarane som har vore. Han hadde dette smilet,  ein kjærleikserklæring til fotballen. Desverre så gjekk stjernestatusen heilt i hovudet på han, og hard festing og dei meire glamorøse sidane ved stjernelivet tok overhand. Dagens Ronaldinho er ein utkøyrt og mentalt sliten speler, og eg har tilgode å sjå han ha den samme gleda av å leike med ballen som han hadde før, og ikkje minst, speleren er ein brøkdel av det han var.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #619 på: 17. Des. 2009, 11:57 »
Det var jo helt riktig at Ronaldinho ble kåra til tiårets spiller da! Fortell meg hvem andre som skulle fått kåringen? I løpet av dette tiåret har Ronaldinho, som nevnt tidligere, blitt kåra til verdens beste spillere TO ganger. Og ikke nok med det, han har vunnet VM, Champions League og La Liga dette tiåret. Skulle likt og hørt hvem andre i løpet av dette tiåret som fortjener den prisen mer. Hadde ikke blitt riktig og gitt den prisen til noen andre.

Greit, Maldini var bedre defensivt enn Roberto Carlos, men Roberto Carlos var mye bedre offensivt, og jeg setter dem like høyt. Og skulle likt å sett Roar Strand løpe Roberto Carlos i senk Joakim. Sett alle kampene til Rosenborg mot Real Madrid, og den eneste jeg har sett løpe Roberto Carlos i senk, er Daniel Braaten. Men da var ikke Roberto Carlos på langt nær like god lenger. Han var på sitt beste fra 1995 til 2003, og jeg kan garanterte deg at Roar Strand ikke har lekt med Carlos i løpet av denne perioden. Mulig han vant en duell eller to i løpet av kampen, men du overdriver når du sier at han løp Carlos i senk. Med den ekstreme hurtigheten og kondisjonen til Roberto Carlos, så var det ytterst få som var i stand til å løpe han i senk. Han løp opp alt han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 28. Des. 2009, 17:25 »
Bare eg som har lagt merke til tannbeskyttelsen Shola har brukt dei siste kampene? Ser unektelig stygt ut spør du meg  :P Men han har vel en grunn tenker eg. Skulle eg spille i CCC med dei typane som finnst der, ville nok eg og vurdert det.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #621 på: 28. Des. 2009, 21:17 »
I dag var det tilbake til bambi på glattisen. Satt samtlege minutt med facepalm.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 28. Des. 2009, 23:30 »
Ameobi på sitt verste.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 29. Des. 2009, 02:03 »
Innenfor boksen er Shola PL-klasse. Utenfor boksen er en ikke en gang CCC klasse. Det såg vi i dag...  :-\

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 29. Des. 2009, 13:23 »
Problemet til Shola er konsentrasjonsevnen. Han sover alt for mye i offside. I tillegg er han ikke særlig fotballsmart. Hadde vi hatt en goalgetter hadde den spissen vært i nærheten av ballen som tuppet ned på streken etter avslutningen fra Ranger

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 29. Des. 2009, 18:00 »
Det er det som er det kjekke med goalgettere.
De putter uansett vær og føreforhold. De har den medføtte evnen til å være på rett plass til rett tid. Det er åpenbart at vi trenger en slik type, all den tid vi har en midtbanespiller som suveren toppscorer i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #626 på: 30. Des. 2009, 12:05 »

Ingenting ved Shola som er PL - Klasse.
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #627 på: 30. Des. 2009, 12:36 »
Når Ameobi er i toppform å har selvtilitt er han god nok for Premier League. Men tror mye avhengig av hvem han spiller på topp sammen med.
Trodde aldri jeg skulle skrive det ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 30. Des. 2009, 12:49 »
Når Ameobi er i toppform å har selvtilitt er han god nok for Premier League. Men tror mye avhengig av hvem han spiller på topp sammen med.

Han har spilt rundt 10 sesonger i PL, og aldri klart å levere jevnt gode prestasjoner. Det har bare blitt med gode enkeltkamper, eller noen få perioder hvor han har prestert godt over flere kamper. Det holder ikke. Shola kan være en av 4-5 spisser neste sesong, men vi ligger dårlig an hvis Shola skal starte 30 kamper neste sesong om vi er i PL.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #629 på: 30. Des. 2009, 12:55 »

Han har spilt rundt 10 sesonger i PL, og aldri klart å levere jevnt gode prestasjoner. Det har bare blitt med gode enkeltkamper, eller noen få perioder hvor han har prestert godt over flere kamper. Det holder ikke. Shola kan være en av 4-5 spisser neste sesong, men vi ligger dårlig an hvis Shola skal starte 30 kamper neste sesong om vi er i PL.

er som om je skulle ha sagt det sjæl kø1!!
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)