20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Shola Ameobi
« Svar #570 på: 25. Sep. 2009, 09:21 »
Tror ikke noen norske lag hadde gått direkte til nøds playoff. Det hadde kanskje vært max 1 lag.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 25. Sep. 2009, 11:55 »
Leeds hadde vunnet tippeligaen..

Norsk fotball suger!!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #572 på: 25. Sep. 2009, 16:50 »
Ja, jeg tror det er endel lavere en folk tror eller vil inrømme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 25. Sep. 2009, 21:39 »
Jeg innrømmer glatt at TL er en drittliga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #574 på: 25. Sep. 2009, 23:35 »
mye som ikke hadde med saken har ja..  :D
Tror sesongen så langt har vist oss at nivået fra PL til CCC er større enn en antok (i hvertfall for min del).
Tipper at gutta har en litt annen innstilling til tingenes tilstand også i forhold til forrige sesong. Virker ihvertfall sånn på alt som blir sagt fra spillerne i media; at det er en helt annen stemning og vilje i laget i garderoben. Dette vil naturlig nok også skape en mer positiv holdning og kanskje vilje til å ville mer. Tror derfor at dette også er med på å gjøre at det ser ut som du selv beskriver.

Kanskje er ikke nivået så veldig forskjellig (selvfølgelig er det en forskjell, missforstå meg rett), men kanskje det er en veldig forskjell i lagets vilje og innsats?
je ger enig med deg, er litt mere guts i gutta syns jeg da. uansett shola har putta bra i år håper han putter like mye når han blir frisk. owen og martins var spes owen var jo skadet i over halvparten av tiden han var hos oss, marins var det også en del skadet. vill heller han en spiss som er mer tilgjengelig. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 26. Sep. 2009, 00:04 »
Ja for all del - i år er vi igjen et fotballag. Det var vi ikke verken under Kinnear eller de kampene Hughton styrte oss i forrige sesong. Vi hadde neppe gjort det verre i PL med dette laget enn det vi hadde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 26. Sep. 2009, 16:33 »
På papiret er dagens lag betraktelig dårligere enn det vi hadde i fjor. Men i år har vi samhold og vinnervilje. I fjor var det en couldn't care less-holdning blant flere av de etablerte spillerne.

Det har selvfølgelig veldig mye å si. Med den vinnerviljen vi viser i årets sesong, ville vi nok greid å vinne jevne kamper på pur innsatsvilje.
Men jeg tror likevel vi ville ha slitt i bunnen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 26. Sep. 2009, 21:14 »
Ja, men kanskje slitt i bunnen som et Stoke-type-lag...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 27. Sep. 2009, 01:39 »
Joda. Noe sånt. Men det er ikke alltid det er nok med innsatsvilje. Talent er ikke helt uten betydning det heller...

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #579 på: 27. Sep. 2009, 12:03 »
Ergret meg helt siden fredag på grunn av dette og nå klarer eg ikke la vær å si noe. Sorry altså men er det ikke spilleren Shola Ameobi vi skal diskutere i denne tråden og ikke hele laget som en enhet...? nesten ett titalls innlegg nå som ikke omhandler Ameobi....  Noen som vet noe mer om tilstanden til Ameobi forresten?

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #580 på: 09. Nov. 2009, 13:49 »
Ergret meg helt siden fredag på grunn av dette og nå klarer eg ikke la vær å si noe. Sorry altså men er det ikke spilleren Shola Ameobi vi skal diskutere i denne tråden og ikke hele laget som en enhet...? nesten ett titalls innlegg nå som ikke omhandler Ameobi....  Noen som vet noe mer om tilstanden til Ameobi forresten?

Er heilt enig her.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #581 på: 09. Nov. 2009, 19:39 »
Ameobi skal være tilbake i slutten av mnd..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #582 på: 09. Nov. 2009, 19:56 »
Skal bli godt å sjå Shola Ameobi forann Harewood i køa! Skulle aldri tru eg skulle seie det.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #583 på: 10. Nov. 2009, 12:08 »
Får bare håpe (for min egen del ihvertfall) at Harewood forsvinner bak både Carroll og Ranger også...

Ameobi tilbake snart, ja. Håper han kan plukke opp der han slapp, men det skal vel litt til desverre. *krysser fingra*
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 11. Nov. 2009, 21:39 »
Ameobi skal være tilbake i slutten av mnd..
Da tror jeg vi sier at han er tilbake i slutten av neste måned. Altså rundt nyttår.

Ikke en sjel ligger foran skjema for restitusjon etter skade i Newcastle. Det har aldri skjedd og det kommer heller aldri til å skje. To-tre måneders utsettelse for langvarige skader er helt vanlig, og kommer også til å ramme Ameobi.

Eneste unntaket må være Shearer, som jeg antar må ha vært ekstremt seriøs i treningsarbeidet. For jeg kan faktisk ikke huske at han var borte spesielt mye lenger enn planlagt.