20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253247 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #540 på: 18. Sep. 2009, 15:09 »
Ettersom vi nå har Ranger, Carroll og Løvenkrands tilgjengelig må vi legge om til 4-4-2 ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 19. Sep. 2009, 10:35 »
Noe sier meg meg at Hughton ikke tenker i samme baner. Tror han føler at det er lettere å benke Ranger enn f.eks Butt, og derffor spiller 451. Vi har desverre for mange stoe profiler på midtbanen i forhold til på topp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 19. Sep. 2009, 17:21 »
Det er nettopp derfor Chris Hughton snarest må få avløsning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 19. Sep. 2009, 19:02 »
Javel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 19. Sep. 2009, 19:08 »

Det sier du etter dagens kamp når Chris beviser at han har baller til å benke But og spiller 442

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 19. Sep. 2009, 19:09 »

Det sier du etter dagens kamp når Chris beviser at han har baller til å benke But og spiller 442
Du må ta med i betraktningen hvem som sier det da! ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 19. Sep. 2009, 19:12 »
Startet vi med 4-4-2 idag? Trodde vi startet i 4-4-1-1  med Løvenkrands på vingen og Carroll alene på topp og la så om til 4-4-2 da det var 1-1.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 19. Sep. 2009, 19:22 »
Startet vi med 4-4-2 idag? Trodde vi startet i 4-4-1-1  med Løvenkrands på vingen og Carroll alene på topp og la så om til 4-4-2 da det var 1-1.

Jo det er mulig...Men Chris beviser i allefall at laget er viktigere enn profiler for han.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 19. Sep. 2009, 19:35 »
Tja, han skal ha for at han benket Butt, men når Smith har spilt såpass bra i hans rolle er nok ikke det så vanskelig. At Guthrie blir benket igjen syntes jeg er rart med tanke på at Barton ikke akkurat har storspilt. Det har heller ikke Nolan, men han scorer mål så skjønner mer at han starter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 19. Sep. 2009, 19:45 »
Tja, han skal ha for at han benket Butt, men når Smith har spilt såpass bra i hans rolle er nok ikke det så vanskelig. At Guthrie blir benket igjen syntes jeg er rart med tanke på at Barton ikke akkurat har storspilt. Det har heller ikke Nolan, men han scorer mål så skjønner mer at han starter.

Nolan mener eg har en ganske så sikker plass i laget. Når det gjelder Guthrie og Barton så har ingen av dem imponert dei siste kampene. Etter dagens kamp, så vil eg ha Guthrie neste kamp, selv om eg ikke så kampen. Mtp på hvordan kampen snudde, så vil eg ha både Ranger og Guthrie fra start neste kamp.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 19. Sep. 2009, 20:10 »
Det er ingen tvil om at Nolan har en veldig sikker plass på laget nå som Hughton er manager, men jeg syntes Guthrie er en bedre spiller. Mer passningsikker og kreativ. Selv om Nolan har scoret noen mål så har han vært langt fra nivået til sin makker på midten Smith. For all del helt greit at han starter, men personlig ville jeg heller satset på Guthrie. Benkingen Ranger er jeg også skeptisk til. Uansett får vi håpe begge starter neste kamp...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 20. Sep. 2009, 14:10 »
Jeg er veldig skeptisk til at Ranger ble benket sånn helt uten videre mot Blackpool bare fordi Carroll var spilleklar. I tillegg er jeg svært skeptisk til rapportene om at vi ikke spilte 4-4-2 mot Plymouth. Jeg føler heller ikke at han disponerer spillerne sine riktig. Hva pokker gjør Geremi fra start på kanten? Jeg gir blanke faen i om han har hatt gode innhopp. Den mannen skal KUN være en nødløsning, eller en rutinert mann vi setter inn i kamper vi leder knepent, og trenger en stødig hånd. Geremi er en defensiv vingtype, som ikke under noen omstendigheter skal starte kamper mot lag vi er bedre enn. Synes heller ikke det var noen grunn til å sette Ryan Taylor på benken. Jeg synes Raylor etter hvert har funnet seg mer til rette på høyrekanten. Det er godt mulig han hadde en fryktelig dårlig dag på jobben mot Blackpool, men hvem faen hadde ikke det? Det var jo en katastrofekamp, og fullstendig utilgivelig.

Må vi virkelig hylle Hughton fordi han greide å benke Butt? Hvilken fantastisk prestasjon. Butt har vært skadefri en god stund nå, men har alltid måtte stille seg bak Smith i køa, fordi Smith har vært sinnsykt god i starten av denne sesongen. Og da er det liksom en stor prestasjon å benke Butt når Smith er tilbake fra karantene? Ja, særlig. Butt har tidligere alltid vært et førstevalg av den enkle grunn at han er den eneste som har spilt stabilt godt i den rollen de siste sesongene. Men det er også den eneste grunnen. Når Smith i Butts skadefravær har vist seg frem på den fantastiske måten han har gjort, så sier det seg selv at ikke Butt lenger er førstevalg. Så hvorfor var det en så fantastisk prestasjon å gi Smith tilbake plassen som er rettmessig hans da?

Nå må vi slutte å henge oss opp i hatet mot Butt, og heller se på helheten. De to siste kampene har bevist for meg at fjoråret ikke var et blaff, og at Chris Hughton overhodet ikke er en manager og en lagleder. Chris Hughton er trener. Basta bom!

Han har gjort noen gode og mindre gode valg i forhold til innbytter, men han har nok helt klart lært en del av forrige sesong, og han har vært mer heldig i forhold til at nivået her ikke er all verden, og at middelmådige spillere ser veldig gode ut på dette nivået. Men mot Blackpool kunne det virke som at byttene kom ganske sånn på måfå, som i fjor. Han setter inn noen spillere, bare for å ha gjort det, men uten en større fornuftig plan bak det hele.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #552 på: 21. Sep. 2009, 23:10 »
http://www.tribalfootball.com/birmingham-planning-january-raid-newcastle-striker-ameobi-331361
Ja, sånn er det nå i denne fotballen. Scorer du noen mål, blir du fort ettertraktet.
Er det noe Ameobi har godt av er det Championship.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 21. Sep. 2009, 23:51 »
Med en gang vi er i PL tror jeg at jeg gjerne ser Ameobi ut døra da...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #554 på: 22. Sep. 2009, 00:05 »
Vi har prøvd å kvitte oss med han før, tror han blir i klubben for evig og alltid...Så lenge han fortsetter å score så gjør det ingenting.