20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #435 på: 06. Mars 2009, 08:57 »
ønsker at Carroll skal bli, men Amøba derimot.....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 06. Mars 2009, 09:05 »
Kan kvitte seg med begge for min del.

Ja for all del, så kan vi henta tilbake Luque...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #437 på: 06. Mars 2009, 10:12 »
Haha skikkeleg rebell denne Carroll!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #438 på: 06. Mars 2009, 11:18 »

Du er lur du! Kvitte oss med et stort spisstalent som har gjort mål og bevist at han endelig er god nok for PL.

Endelig bevist han er god nok for PL? Han har hatt et par gode kamper. Tviler på han noen gang kommer til å bli mer en en god backup. Enig kvitt oss med begge.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #439 på: 06. Mars 2009, 11:22 »
hvordan kan derre mene at carroll ikke er god nok! og ikke kommer til og bli bedre! han er 20år, og har spillt meget godt etter min mening! carroll er et stort talent, med et enormt utviklingspotensiale! å selge han er like lurt som det var og selge milner! altså en helt laterlig og extremt dårli ide!!!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 06. Mars 2009, 11:22 »

Du er lur du! Kvitte oss med et stort spisstalent som har gjort mål og bevist at han endelig er god nok for PL.

Endelig bevist han er god nok for PL? Han har hatt et par gode kamper. Tviler på han noen gang kommer til å bli mer en en god backup. Enig kvitt oss med begge.

Ja for neste år skal vi kjempa om topp 4 og kva skal vi med ein som Carroll då? Ung, lovande, ekstrem ferdigheit i luftstyrke og uslepen... Få han vekk! ::)

Tips: Ta opp handa, form den som ein knytteneve, og peik med langefingeren, gå så ut og stikk den i jorda... Stå litt slik ein stund.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 06. Mars 2009, 12:29 »

Ja for all del, så kan vi henta tilbake Luque...

Så kan han jage baller som en besatt  der fremme. Det var slettes ikke en ueffen ide. Greit å ha spillere som putte 20 hver sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #442 på: 06. Mars 2009, 12:43 »
er vel bare det at det er ikkje så ofte vi har baller å jage der framme. sikkert derfor ameobi er der framme. Synest ameobi minner meg om oksen ferdinand, vil bare ha litt fred og ro aleine framme med motstander sin 16 meter......so kan resten av laget styre med sitt på andre banehalvdelen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 06. Mars 2009, 14:17 »

Oi han har scora eit par mål. Hyll hyll den nye Shearer
Carroll vil aldri bli noke stor. Intern slosskamp flere ganger per sesong. Tar etter Nile Ranger sin fristyre, er rett og slett så ekkel type at eg ikkje kommer til og savne han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #444 på: 06. Mars 2009, 14:30 »

Carroll vil aldri bli noke stor. Intern slosskamp flere ganger per sesong. Tar etter Nile Ranger sin fristyre, er rett og slett så ekkel type at eg ikkje kommer til og savne han.
Du er ganske nær ved å sette Norgesrekord i uvesentligheter i dette innlegget! ;D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 06. Mars 2009, 14:33 »

Bra ditt store idol Luque var slik en mønsterproffesjonell da. :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 06. Mars 2009, 14:44 »

Luque var ein mønster proff ja hadde Carrol hadt samme holdning så hadde han kanskje hadt ei framtid.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 06. Mars 2009, 15:00 »

Luque var ein mønster proff ja hadde Carrol hadt samme holdning så hadde han kanskje hadt ei framtid.

Du er så dum i hodet ditt at jeg er helt skremt! Carroll har startet 4 PL kamper og scoret to mål. Hva faen er det du klager over?? Og begrunnelsen din er at han ikke vil bli god fordi han har krangla litt på trening og at han har etter din smak stygg frisyre?

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 06. Mars 2009, 15:02 »
Ja, det er klart du er den eneste som vet noe som helst om hva Luque gjorde på treningsfeltet. Du kjenner han jo bedre enn noen.

Jeg skal ikke påberope meg at jeg vet hva Luque gjorde på treningsfeltet, men det som sies og skrives om Luque i Newcastle har aldri vært oppløftende i så måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 06. Mars 2009, 15:43 »
Luque sa jo selv at han gikk til newcastle pga pengene. Vi bør skifte ordet holdninger til Albert Luque. Tror jeg ringer språkrådet med en gang. At Carroll er en liten sinnatagg er ingen hemmelighet. N`zogbia fortjente å et par karameller etter alle intervjuene om at han mistrivdes og ville vekk osv. Flere etablerte spillere har jo sagt sei lei på N`zogbia, og jeg tror Carrolls slagsmål med N`zogbia var et resultat av irritasjonen over at zoggie. Tror butt hadde et intervju med Chronicle rett etter "mobil i garderobe" episoden, hvor han sa at flere måttte forbedre holdningene sine.

Han er hissig, og det viser han også i kamp hvor han setter inn flere taklinger med den lange kroppen sin. Jeg tror alle liker det. Forhåpentligvis kommer han til å lære å kontrolere sinnet i fremtiden.

Selv om noen spillere er idioter, betyr det ikke at de er talentløse. Carroll har masse talent, og de fleste her på forumet kan ramse opp mange spillere med adferdsproblemer som har blitt beldig gode.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /