20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 254499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #165 på: 29. April 2008, 15:37 »
Jeg vil faktisk si at ansettelsene av Wise og Jimenez er verdt det bare på bakgrunn av denne handelen  :P

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #166 på: 29. April 2008, 16:51 »
haha stoke blir nye derby i neste sesong! bruker heile transferfundsa på en spiller som ikkje er god nok for reservelaget til newcaste..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 29. April 2008, 17:52 »
Det var vel kanskje å dra den litt vel langt, Human.

For all del, dette vil være en überfantastisk deal for vår del, om det går i orden. Men Ameobi er ikke SÅÅ vanvittig dårlig.

Men at Stoke står i stor fare for å bli "nye Derby" neste sesong, det er det vel liten tvil om. Men det handler vel om kvaliteten på stallen generelt, ikke kjøpet av Ameobi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 29. April 2008, 23:20 »
kjøper de ameobi for 4 mill så har de fint lite å hente andre spillere for.. så jo det vil vere ett latterlig dårlig kjøp og så er tør jeg faktisk å meine at ameobi er den dårligste spissen eg har sett noken gang spele for newcastle..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 29. April 2008, 23:25 »
Vil faktisk påstå Ameobi er ein langt bedre spiss enn Alan Smith.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 29. April 2008, 23:33 »
kjøper de ameobi for 4 mill så har de fint lite å hente andre spillere for.. så jo det vil vere ett latterlig dårlig kjøp og så er tør jeg faktisk å meine at ameobi er den dårligste spissen eg har sett noken gang spele for newcastle..

Du har akkurat begynt å følge med Newcastle, skjønner jeg...? Shola var absolutt en habil spiss og et stort talent da han konkurrerte med Shearer og Bellamy om spissplassene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 30. April 2008, 01:46 »
Kan ramse opp ein del spisser under Daglish som har gjort værre inntrykk enn Ameobi
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 30. April 2008, 10:25 »

Hallo, det får da være måte på å overdrive, Ameobi er ikke SÅ dårlig. Tror faktisk dette ville vært et kjøp som hadde vært bra for alle parter. For spilleren selv ville det vært best med et miljøskifte, kanskje han kan nå sitt beste nivå over lengre perioder, da er han absoulutt en habil spiss. For Stoke er det selvfølgelig fantastisk å få en spiss med PL erfaring, noe som ikke skal undervurderes for et nyopprykket lag og for oss er det greit å få penger for en spiller vi ikke bruker.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 30. April 2008, 11:39 »
Man skal huske at på sitt beste er Shola en spiss som har gjort mål mot både Chelsea, Man.utd, Liverpool og Barcelona + erfraring fra både CL og UEFA cup over flere sesonger...ikke dårlig for en klubb som Stoke å få en spiller med sånne referanser!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 30. April 2008, 14:36 »
når har han scora mot barca???? sist newcastle spilte mot barca i en offesiell kamp var i 1996 og da var vel oba 14 år.. og asprilla scora vel alle måla til newcastle som vant 3-2.. for det første.. greit nok at han hadde et potensial, når han spelte under robson var han helt ok.. scora noen mål som han fikk i beina og det var laget som spillte han opp.. men vi fikk vel sjå under roeder kor dårlig ameobi faktisk er når han skal prøve å skape noke frammover.. elendig første touch trur eg aldri har sett han ta ned en ball og gjort noke skapande for newcastle.. dei måla han har scora er han berre sistemann på ballen og når noken har truffe panna hans perfekt.. han er et ubrukelig oppspillspunkt som nevnt på grunn av første touchen og i tillegg så har han ingnen timing på headinger.. så ja eg vil sei at ameobi er den dårligste angriperen eg har sett på newcastle og ja eg har sett dei som spillte under dalglish, kevin gallagher var bedre faktsik!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 30. April 2008, 14:44 »
Human; Hvorfor holder du ikke kjeft i steden, når du ikke aner hva du prater om?

Om Ameobi:

Demonstrated his potential with a well taken goal and terrific all round display against Barcelona in the Champions League in the Nou Camp on 11 December 2002 and followed that up with a superb double in Leverkusen in February 2003

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 30. April 2008, 14:47 »
Ameobi var faktisk helt RÅ i CL den sesongen, og på det tidspunktet hadde jeg STORE forhåpninger om godeste Shola. Kampen på Nou Camp var helt rå fra hans side!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 30. April 2008, 14:49 »
2002 og 2003 var han sinnsyk. Det er grunnen til at alle har hatt så stor tro på han etterpå - de så hvor god han kunne være.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 30. April 2008, 18:06 »
Ameobi er en mann for de store anledninger. Det viste han blant annet under en av de mest spennende derby-kampene i senere tid også (3-2 for noen år siden - da Emre vel scoret sitt første i fangedrakt). En slik spiller kan være god å ha for et nyopprykket lag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 01. Mai 2008, 16:15 »
fikk ikke med meg den kampen, einaste eg husker fra cl den sesongen var vel shearer sitt hatrick mot leverkusen som var det einaste han hadde i ecup spill.. men uansett om han scora i cl 2002 så viste han under roeder at han ikkje var en spiller som er verdt å satse på om en skal hevde seg i pl, eg ser vertfall ikkje det potensialet i den gutten i det heile tatt..