20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 253274 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #90 på: 12. Okt. 2007, 17:29 »
Shola er uten tvil den mest elendige spissen i pl. Han stinker og er rett og slett ikke i stand til noe. Eneste feilen Sir Bobby gjorde som manager var å beholde ham og selge lua lua. SELG sier jeg bare..SEELG ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #91 på: 12. Okt. 2007, 17:51 »
Så klart sier han det. I fotball skryter alle av alle. Han kunne ikke akkurat gå ut i pressen og si: "Ameobi er en middelmådig og udugelig angrepspiller med null kvaliteter foran mål".

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #92 på: 13. Okt. 2007, 14:27 »
For har vært for salg av Ameobi i 5 år nå. Han er rett å slett udugelig. Fat Fred hadde passt bedre der fremme. Men fra spøk til revolver. Ameobi har visst år på år at han ikke er god nok. Selg asap.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 20. Jan. 2008, 22:46 »
Keegan liker Ameobi...liker det at han er sterk i lufta samtidig som han har kvikke føtter!

Dette gleder meg, siden jeg sikkert er den eneste som alltid har likt den beskjedne gutten og som har trua på han ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Jan. 2008, 03:03 »
Beskjeden og beskjeden. Han har da vært interessert i spill på det engelske landslaget, og det sier jo endel! :P
Var jo prat om at Sir Bobby ofte tok feil av Cort og Ameobi, så kanskje det var grunnen til at Cort og ikke Ameobi blei solgt til Wolves? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Jan. 2008, 14:52 »
Keegan liker Ameobi...liker det at han er sterk i lufta samtidig som han har kvikke føtter!

Dette gleder meg, siden jeg sikkert er den eneste som alltid har likt den beskjedne gutten og som har trua på han ;D

Kvikke føtter ja... Det var i grunn litt morsomt ;D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Jan. 2008, 15:01 »

Menes vel at han har ganske god teknikk i forhold til sin høyde.. Tore Andrè Flo og Peter Crouch stil, ikke at de er noen gode eksempler ::) ;)
Bobby Robson:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Jan. 2008, 15:10 »

Menes vel at han har ganske god teknikk i forhold til sin høyde.. Tore Andrè Flo og Peter Crouch stil, ikke at de er noen gode eksempler ::) ;)

Hehe, nei, for de har ihvertfall egenskapen hva å bruke teknikken gjelder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Jan. 2008, 16:32 »

Du er helt sikkert ikke den eneste som alltid har likt Ameobi. Jeg har forsvart ham i mange år, hvor de fleste har hengt seg på ham og kalt ham udugelig. Jeg har prøvd å sammenligne ham med Peter Crouch - til ingen nytte. Jeg liker til en viss grad fremdeles Ameobi, men jeg har ikke tro på ham lenger. Han har brukt opp min tillitt, og jeg er nå mest opptatt av at han skal kunne kick-starte karrieren sin en annen plass, på et lavere nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Jan. 2008, 19:23 »
http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=8336

''Newcastles spiss Shola Ameobi ville ha bedt om transfer hvis Sam Allardyce hadde fortsatt som manager i klubben. Han mener derfor at Kevin Keegan er hans redningsmann.''

Faen, vi skulle aldri ansatt Keegan!  ;D Nå må vi bare satse på at Keegan også ser at Shola ikke er god nok, men jeg tror det kan ta litt tid desverre.

Det er rart med det. Trenerene i Newcastle har alltid likt Ameobi (bortsett fra Allardyce), men ikke fansen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 21. Jan. 2008, 20:41 »
Av en eller annen grunn så greier vi alltid å skifte manager før tiden er ute for Shola. Denne gang var det akkurat på hengende håret. Hadde vi ventet en uke, eller to, med å sparke Allardyce, hadde vi ikke hatt Shola Ameobi i stallen nå.

Ameobi er helt sikkert en som står på på trening, som alltid stiller opp hvis han blir bedt om det, og som aldri ytrer et negativt ord. Alle managere liker slike spillere. Bare ikke Allardyce, som klart og tydelig så at han ikke var god nok.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #101 på: 21. Jan. 2008, 20:44 »
Hmm, bay bay Amøben bay bay ;)
Ja, la oss kvitte oss med han, han er IKKE god nok, så mener vi skal selge umiddelbart.. Skal vi ha noen form for mulighet for å komme inn blant topp 6 eller 4, så er han ikke god nok for oss.. Vi burde ha spillere i troppen som er gode nok for helst 10-12 mål i sesongen, det er ikke Ameobi..
Så mens det enda er mulighet for å få penger inn på han, å vi har Viduka, å talentet Carroll i bakhånd, ja da er det ingen tvil..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 21. Jan. 2008, 20:47 »
Nå er jo Ameobi, hvis han spiller fast for et brukbart godt lag, i høyeste grad god nok til å score 10 mål på en sesong. Det har han vist et par ganger før. Problemet er at det ikke holder i lengden, og han kan umulig få starte når han konkurrerer med Viduka, Martins, Smith, Owen og Carroll.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 21. Jan. 2008, 21:39 »

Du er helt sikkert ikke den eneste som alltid har likt Ameobi. Jeg har forsvart ham i mange år, hvor de fleste har hengt seg på ham og kalt ham udugelig. Jeg har prøvd å sammenligne ham med Peter Crouch - til ingen nytte. Jeg liker til en viss grad fremdeles Ameobi, men jeg har ikke tro på ham lenger. Han har brukt opp min tillitt, og jeg er nå mest opptatt av at han skal kunne kick-starte karrieren sin en annen plass, på et lavere nivå.
Er vel bare at jeg følt meg som den eneste, har ikke skrivd mye på forumet, men har sett en del negativt om Ameobi... Liker det at han ikke er den som klager, og som oftest gir 100 %. Han har glimtvis vist sitt potensiale (husker mot Chelsea blant annet), men får håpe vi for se mer av det, hvis ikke så må jeg nok svelge at han aldri vil slå ut i blomst slik som jeg ønsker..
Bobby Robson:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Jan. 2008, 22:39 »
Greit at du mener han bestandig gir 100%, men jeg kan ikke si at jeg er enig. Han er 2 meter og sikkert 100Kg, men likevel taper han veldig mange dueller, og er ikke spesielt flink til å gi juling