20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Ramage  (Lest 13268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Peter Ramage
« Svar #15 på: 20. Des. 2006, 19:46 »
Hadde vi bare fått på plass en virkelig rutinert storstopper som vi kunne plassert ved siden av Taylor i midtforsvaret så tror jeg vi kunne ha fått en kanonsesong etter januar, i allefall så lenge vi angriper så bra som vi har gjort i det siste, og ikke minst med tanke på alle spillerne vi får tilbake fra skade. Taylor kommer til å bli stor, og han trenger en mann å støtte seg på når det kniper som verst i forsvar, og da er ikke Ramage rutinert nok. Som back-up er Peter helt grei, men ikke noe mer.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Peter Ramage
« Svar #16 på: 23. Des. 2006, 18:32 »
Nok en glimrende kamp av Ramage, og det gode samarbeidet med Taylor bærer frukter.. 3-1 mot spurs denne gangen..

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
RAMAGE
« Svar #17 på: 23. Des. 2006, 23:23 »
Hvis Ramage fortsetter storspillet sitt så mener jeg at det er ingen grunn til å bytte han... Så lenge han spiller like bra som han gjør nå så syns jeg at han skal få spille!                Håper at han holder Titus Bramble ute av laget 4ever ivertfall 8)
ayls kongen i forsvaret

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Peter Ramage
« Svar #18 på: 24. Des. 2006, 09:38 »
Ramage har blomstra no når han har fått sjansen litt meir permanent. De er no klart at det er Taylor som styrer skuta sammen med Given der bak, men eg synest det er gledelig at yngre spillere prestere og har relativt god kontroll på dei fleste angrep... Veit det er feil tråd, men eg må trekke fram Huntington og, comming star? Synest vi ser konturane av et godt forsvar på sikt eg.  Viss ikkje Fat Fred ser sitt snitt til å selge alle for å invistere i en avdanka angriper.....før han blir jaga fra sjp..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Peter Ramage
« Svar #19 på: 22. Juli 2007, 20:03 »
Fikk en liten advarsel om at det var "minst 120 dager siden sist innlegg" da jeg ville skrive noe i Ramage tråden, men tiden er inne for å dra den opp igjen syns jeg.

Jeg lurer ganske enkelt på: hvor syns dere Ramage har spilt best?

Han har jo spilt i alle posisjoner langs backrekka vår og til tross for klare offansive mangler så er jeg nesten på vei til å mene at Ramage kanskje har hatt sine beste stunder som back? Så lenge han holder seg til det deffansive klarer han seg iallfall noenlunde greitt....(?)

Innspill...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Juli 2007, 21:00 »
Selvom han naturlig er en midtstopper, så er jeg enig med deg kyllingen, han har vel klart seg best på høyrebacken. Jeg syns ikke han virker trygg nok med ballen i pressede situasjoner, samt  et mangel på godt hodespill er noe som bør holde han unna denne plassen under Sammy's regjeringstid.

Sånn som du jo egentlig nevner, så er de offensive kvalitetene hans på høyde med hva som presteres på guttenivå på Grønland. Men for å være fair, så ser man jo en forbedring på hans offensive bidrag, men det er fortsatt ikke helt der oppe! Innleggene hans har vel ikke truffet et hode, eller ben for den saks skyld, på flere år og teknikken er vel ikke noe å skryte av.

Men en ting skal han ha. Han spiller med hjerte utenfor drakten, og jeg er sikker på at han gjør så godt han kan uansett situasjon og dagsform!

Men det at jeg egentlig synes at han hadde klart seg best på midtstopperplass i Torquay er vel en annen sak ::)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Juli 2007, 21:53 »
Ramage er håplaus, og vil i beste fall bli backup på et championship-lag etter kontrakten med Newcastle er over.

Noreng

• Gjest
« Svar #22 på: 23. Juli 2007, 12:05 »
Ramage kan være nødløsningen i treningskamper :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Juli 2007, 00:56 »
Pr. dags dato er han ikke annet enn en nødløsning i nødssituasjoner. Han har ingen fremtid i Newcastle, og hvis han ikke vil spille seg ytterligere bort i fra startoppstillingen, benken og tribunen så bør han vel snart skifte beite. Må bare få lov til å kommentere den latterlig dårlige skuddfoten hans. Vanskelig å overgå.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Juli 2007, 15:44 »
Har faktisk en assist som jeg husker, men ikke mot hvem og hvem som scora, mulig det var Owen mot West-Ham :P
Men ja, han er en nødløsning. Forøvrig syns jeg Ramage er best som stopper. Han har vært helt grei når han har vært i form og hatt noen forholdsvis meget gode kamper der. Problemet er at når han først gjør den ene blemma virker han til å miste selvtilliten totalt, og fortsetter å være nervøs.
Men per dags dato har vi ikke råd til å slippe han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Juli 2007, 15:50 »
Har faktisk en assist som jeg husker, men ikke mot hvem og hvem som scora, mulig det var Owen mot West-Ham :P
Men ja, han er en nødløsning. Forøvrig syns jeg Ramage er best som stopper. Han har vært helt grei når han har vært i form og hatt noen forholdsvis meget gode kamper der. Problemet er at når han først gjør den ene blemma virker han til å miste selvtilliten totalt, og fortsetter å være nervøs.
Men per dags dato har vi ikke råd til å slippe han.

Jo, vi har råd til å slippe han. Vi har Huntington som dekning på midtstopperplass, og jeg ville heller brukt en hofteskadet Ameobi eller en rullestolsittende Owen på høyrebacken.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Juli 2007, 16:56 »
Da er vi uenige. Sesongen er hard og lang, og vi er foreløpig så tynne at Ramage faktisk er en nøkkeperson der bake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

rismyhr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 03. Aug. 2007, 22:07 »
selg mannen...Har basja på leggen någen gonger
Bør selger han før han blir bosman spiller( 1 år til)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 03. Aug. 2007, 22:12 »
Vi flyter ikke over av gode forsvarsspillere, og Ramage er fremdeles bedre enn Bramble, og da er han inntil videre god nok til å få bli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 03. Aug. 2007, 23:10 »
Slik som det er foreløpig synes jeg vi fremdeles kan beholde Ramage, ihvertfall litt til. Han kan fremdeles gjøre en helt OK jobb i flere forskjellige posisjoner. Han er grei å hive innpå for å avlaste andre i "trygge" kamper, og bør også være aktuell i en eller annen cupkamp der motstanderen er forholdsvis svak! Kansje Sam Allardyce kan gjøre ut av Ramage det Ferguson har fått til med John O`Shea? Bare en tanke.......