20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)  (Lest 35828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)
« Svar #210 på: 20. Des. 2006, 23:23 »
heheh litt mrosomt at folk syns at drogba oppførte seg i dag da, er jo ikke mye man får gjort i løpet av 15 minutter da, foruten å skåre mål da.....
 :(

EDIT:
folk må begynne å få opp øynene for Martins nå, synd det ikke ble mål på skuddet med det hadde blitt en klassiker hvis den hadde gått inn!
:D

man må se på de tpositive også

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 20. Des. 2006, 23:23 »
Sitat fra: "VepsoO"
Noen ganger er det bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum, enn å åpne den og fjerne all tvil - Magnus Kristoffersen

God ide, synd du ikke setter det ut i praksis...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 20. Des. 2006, 23:23 »
Skal bli deilig den dagen vi får en manager som klarer å ta avgjørelser under kampens gang. Å vente med å sette inn på formspiller nummer en til det er 3 minutter igjen er håpløst.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 20. Des. 2006, 23:34 »
Hvem vant  Vil du bli en filmstjerne? Drogba, Robben, eller Mikel?

Forresten så var denne kampen bedre enn den forrige mot Chelsea. Vi viste iallefall noen kombinasjoner, og litt spill. Irriterer meg fortsatt over Parker som bryter rytmen i angrepet ved rett å slett å STOPPE opp ved å ta ballen rundt seg selv 3 ganger. Greit det lyktes i fjor men nå stjeler alle ballen fra dæ.
Ellers så kan Given lastes for målet.
Frisparket kunne også lett vært unngått å lage. Men drit nå i ligacupen. Vi røk ut mot the champions. La oss heller bruke kreftene på å blant topp 6 :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 20. Des. 2006, 23:36 »
Sitat fra: "Torjus"
Hvem vant  Vil du bli en filmstjerne? Drogba, Robben, eller Mikel?

Hvorfor trekker du med Drogba i denne sammenhengen.. Greit, han har filmet før, men han gjorde det da ikke i dag!

djmattis

• Gjest
« Svar #215 på: 20. Des. 2006, 23:46 »
drit i hvem som har filmet??!!!
jeg syns det viktigeste i dag er at newcastle viser at de kan hamle opp med de store lagene, for selv chelseas b-lag er topp 5 i england!!!!

syns folka her skal være glade for at newcastle begynnt å spille fotball igjen og se det fine med det.
syns også Butt skal få litt sånn ekstra ros i dag, han har virkelig blitt en viktig spiller for oss!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 21. Des. 2006, 00:28 »
Sitat fra: "J-La"

Irriterer meg litt over Ramage om dagen, greit nok at han spiller bra, uredd og alt det der men han blåser jo ballen til helvette med en gang det er en motstander 5 meter unna. Ramage er den klassike "panikk" forsvareren, og jeg står fremdeles ved at han IKKE er god nok for fast plass på laget!

Helt enig.

Men, jeg syns det er ikke bare nå om dagen Ramage gjør det sånt. Han har alltid vært en "skyt-ballen-til-helvete-vekk-fra-målet-uansett-hvor-den-lander-hen"-spiller.

Hvis han prøver på en pasning så fyker pasningen rett ut til tribunen.
Den gutten spiller vel ikke med skjeve fotballsko?  :shock:

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 21. Des. 2006, 01:00 »
Vi fortsetter med det gode spillet vi har hatt i de siste kampene og jeg klarer ikke å bli altfor sur etter dette tapet(utenom at det er irriterende å tape kamper som vipper). Dette ser bedre ut nå og har troa på at vi kan klatre på tabellen når vi får noen skadede spillere tilbake. Martins virka farlig hver gang han fikk balllen og forsvaret vårt spillte bra igjen 8)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 21. Des. 2006, 07:22 »
Sitat fra: "André S"
Noen ganger er det bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum, enn å åpne den og fjerne all tvil - Magnus Kristoffersen

God ide, synd du ikke setter det ut i praksis...

Hvis du skal komme med negative kommentarer til meg, så hadde jeg og flere av de andre forumbrukerne satt pris på at du sendte peronlig melding til meg.

Her diskuterer vi nemlig Newcastle-Chelsea kampen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 21. Des. 2006, 07:30 »
Angående kampen i går så må vi huske på en ting, Chelsea var like dårlige/gode som oss. 1.omgangen var vi klart best, andre omgangen var Chelsea hakke bedre og styrte mere av banespillet anført av Lampard, men de kom egentlig aldri til de store muligheten. Drogba er verdens beste spiss for øyeblikket og sånne ting er det lite å få gjort noe med.
Ellers er jeg litt små skuffa over at vi ikke klarte å komme oftere rundt på kant, klart nå hadde vi bare Martins inne i feltet, men han har god nok spenst til å vinne en duell eller 5. Særlig Milner burde ha utfordret dårlige Ferreira oftere.
Må avslutte innlegget med nevne de 3 Newcastle spillerne jeg mener fortjener skryt etter kampen, Taylor, Huntington og Martins. Framtidens spillere som presterer ypperlig mot verdensklasse motstand allerede nå
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 21. Des. 2006, 13:17 »
Hadde vi vunnet Ligacupen, så hadde sesongen IGJEN blitt berget, hadde vi vært i E-cup neste år også. Da kunne vi f.eks ikke satset så mye i serien, og fokusert på E-cupen og FA-cupen iår, jeg sier ikke at vi skal drite i serien, men vi hadde en gylen mulighet der...
ax

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Urettferdig
« Svar #221 på: 21. Des. 2006, 14:39 »
Fotball er og blir urettferdig til tider. En situasjon hvor Newcastle skulle hatt frispark rett utenfor Chelseas 16-meter, blir til en ballberøvelse som sender ballen opp til like utenfor motstående 16-meters hjørne. Der skjer en lignende forseelse mot Chelsea som den Newcastle burde hatt frispark for like før. Da blåser dommeren! -Det begynner å bli mer og mer tydelig at dommerne lar seg påvirke underveis i kampene av Mourinhos gestikulering og grimaser på sidelinjen.

At ballen ble lagt i bedre posisjon enn hvor forseelsen skjedde gjør målet enda mer irriterende.

Men men, kampen er over og vi er ute. Forhåpentligvis faller fotballens tilfeller av urettferdighet i vår favør ved en senere anledning.Nå er det bare å klemme til videre i serien, FA-cupen og UEFA-cupen.
Livet er svart/hvitt!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 21. Des. 2006, 16:47 »
la merke til det jeg og brewcastle. frisparket ble jo lagt tre meter lenger ut. er så jævli irriterende.

jeg synes uansett given skulle tatt den, fordi det var ikke så hardt
lt;3 Newcastle <3

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #223 på: 22. Des. 2006, 04:50 »
D merka æ og, juksemakere.
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 22. Des. 2006, 19:26 »
Hvis noen kan sponse meg med en pistol, kniv, balltre, gaffel whatever skal jeg personlig reise til ytterste vest london og gjøre Drogba invalid, samt at Robben skal miste beina han løper på.
Makan til juksemakere og drittsekker!

Det har vel ikke så mye med kampen å gjøre heller, og du kan vel innrømme selv at det ikke ser ut som om at et Mensamedlem har skrevet det der. Jeg gidder ike diskutere om dette, men jeg mener dette er mere forsøpling av kamptråder enn at jeg påpeker det...