20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)  (Lest 35800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Chelsea (Kvartfinale Carlings cup)
« Svar #90 på: 20. Des. 2006, 21:36 »
Flott første omgang av Newcastle, som til tider ruller over Chelski. Synd at skuddet til Oba ikke gikk inn, men sånn er det...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 20. Des. 2006, 21:38 »
Ramage har gjort sjelden mange feil i dag.. Får håpe han skjerper seg. Det funker ikke når/hvis Drogba kommer innpå..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 20. Des. 2006, 21:40 »
Sitat fra: "EivindI"
Flott første omgang av Newcastle, som til tider ruller over Chelski. Synd at skuddet til Oba ikke gikk inn, men sånn er det...

Reprisen viser at iallfall NOE av ballen var inne, tør derimot ikke å banne på at hele ballen var inne, og det er vel egentlig like greitt ettersom det ikke ble dømt mål.
Ellers har vi flaks når skuddet til Schevchenko går i stolpen og ut, og enda mer flaks at han Chelsea spilleren på vei inn i boksen ikke når returen. Kunne fort vært 1-1 til pause. Etter ca 20 minutter begynte da endelig SIPTV på ppmate og funke. Håper iallfall de viser hele andre omgangen da.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 20. Des. 2006, 21:41 »
33 Chelsea har ridd Newcaslte-stormen av, og har nå bitt seg fast på vertenes halvdel.
 29 Voldsomt Newcastle-press nå.

herlig å lese !!
ax

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 20. Des. 2006, 21:42 »
Benken til Chelski er latterlig: Drogba, Lampard, Cole og Ballack....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 20. Des. 2006, 21:43 »
Sitat fra: "shpetim"
33 Chelsea har ridd Newcaslte-stormen av, og har nå bitt seg fast på vertenes halvdel.

herlig å lese !!

Enda herligere å observere.. Vi har god ballkontroll på midten til tider, men gjør en del tullete feil.. Er redd disse feilene kan bli sjebnesvangre..

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 20. Des. 2006, 21:44 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "shpetim"

herlig å lese !!

Enda herligere å observere.. Vi har god ballkontroll på midten til tider, men gjør en del tullete feil.. Er redd disse feilene kan bli sjebnesvangre..

faen ass, har ikke mulighet til å se den, ikke Newcastle -Spurs heller:S Sitter på flyet da,crap:S
ax

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 20. Des. 2006, 21:44 »
Forresten: Spurs - Southend 0-0...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 20. Des. 2006, 21:52 »
Lampard inn for Makelele
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 20. Des. 2006, 21:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Lampard inn for Makelele

Det er jeg faktisk fornøyd med.. Mye bedre enn at f.eks Mikel hadde gått ut...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 20. Des. 2006, 21:54 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Lampard inn for Makelele

tja, bare ikke la han skyte så er lampard ubrukelig
ax

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 20. Des. 2006, 21:54 »
Ingen dekker opp Lampard på 20 meter ved en Chelsea corner. Lampard skyter men heldigvis går ballen utenfor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 20. Des. 2006, 21:55 »
Chelsea presser nå... Robben får gå skremmende langt inn i feltet..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 20. Des. 2006, 21:56 »
Chelsea pånet klart best. Solano taper en duell med Robben, og Robben kommer til en bra mulighet men heldigvis får Taylor blokkert.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #104 på: 20. Des. 2006, 21:57 »
det mest positive med spillet noe er at unggutane i forsvar er faktisk bedre enn dei meir rutinerte som er skada eller ikkje spela av andre grunner. Taylor er no vel so god som Woodgate som mange var misfornøyd med at vi ikkje signerete i sommer. Eg tilgir heller taylor ramage, huntington for ei blemme i en kamp, enn viss baba bramble moore..skulle gjere ei tabbe... no grusa vi kjelski i andre !!!!!!!!!