20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Topp 5 tråden!  (Lest 10360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« på: 17. Des. 2006, 10:03 »
Det jeg vil finne ut av er; Topp 5 bomkjøp og Top 5 "bomsalg" (hvis vi har noen;) ).

Bomkjøp:

1. Luque  :evil:
2. Guivarch
3. Marcelino
4. Maric
5. Cort

Bomsalg:

1. Speed
2. Woody
3. Bellamy ( Selvom jeg ikke liker han fikk vi altfor lite! )
4. Jon Dahl Tommason ( Ja, han var ikke særlig god for oss, men sett ut fra han har prestert i ettertid og med tanke på hvordan han ble brukt i Newcastle mener jeg dette var et dårlig salg)
5. Chopra ( Tiden vil vise, men jeg tror Chopra vil bli svært svært god)

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #1 på: 17. Des. 2006, 10:54 »
største bomsalg: andy cole

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #2 på: 17. Des. 2006, 10:57 »
Sitat fra: "kvalvik"

Sant. Det var et bomsalg, men han ville vel bort selv? Husker ikke helt hvordan den handlene foregikk...

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #3 på: 17. Des. 2006, 11:02 »
ikke jeg heller... husker bare at gillespie kom til n'castle i samme dealen. andy var jo knallgo i castle

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Topp 5 tråden!
« Svar #4 på: 17. Des. 2006, 11:04 »
Sitat
Woody

Jeg syns dette var en god handel. 15mp for en spiller som ble skadet rett etter salget. Hadde vi kjøpt han tilbake nå, hadde handelen vært enda bedre.

[/quote]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #5 på: 17. Des. 2006, 11:20 »
Bomkjøp

1 - Luque
2 - Marcelino
3 - Guivarch
4 - Bassedass
5 - Viana eller Boumsong

Bomsalg

1 - Speed
2 - Hamann (vet vi fikk mye penger, men han har vært god i mange år etterpå
3 - Solano (Solgt under Robson for skikk og ingenting når han var på topp)
4 - Chopra (Denne mannen kommer til å dunke inn mål)
5 - Tomasson (2.5 mp ble han solgt for, gud vet hvor mange mål han har scoret etter det)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Topp 5 tråden!
« Svar #6 på: 17. Des. 2006, 11:27 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat
Woody

Jeg syns dette var en god handel. 15mp for en spiller som ble skadet rett etter salget. Hadde vi kjøpt han tilbake nå, hadde handelen vært enda bedre.

[/quote]

Jo, men det er ikke sikkert han hadde blitt skadet hvis han blitt i Newcastle. Vi solgte den beste forsvarsspilleren som Newcastle har hatt i nyere tid. Derfor mener jeg det er et bomsalg rent sportslig. Men sett ut i fra økonomiske grunner så ser jeg poenget ditt.

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #7 på: 17. Des. 2006, 11:45 »
er d sant at casle ikke tapte en enste kamp som woody startet?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #8 på: 17. Des. 2006, 11:53 »
er d sant at casle ikke tapte en enste kamp som woody startet?

Det er vel tilnærmet sant ja. Hvis det var noen så var det hvertfall få.. Woody hevet forsvaret vårt 10 hakk.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Topp 5 tråden!
« Svar #9 på: 17. Des. 2006, 17:35 »
Bomkjøp:
1. Owen
2. Marcelino
3. Viana
4. Cort
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #10 på: 17. Des. 2006, 18:15 »
Sitat fra: "Lasse"
Bomkjøp:
1. Owen

Altfor tidlig å si dette da Lasse. Owen kommer garantert sterkt tilbake og banker inn mål! Vi kan fortsatt ha han i nesten et tosifret antall sesonger som målskytter. Vi kunne jo ikke vite at Owen skulle bli skadet under VM. Vi har mye i vente for Michael, og han er garantert topp innstilt på å vise sin verdi av overgangen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #11 på: 17. Des. 2006, 18:25 »
Sitat fra: "Lasse"
Bomkjøp:
1. Owen
2. Marcelino
3. Viana
4. Cort

Hvordan du kan ha Owen på den lista og ikke Luque er vel smått utrolig.

Men ja jeg er forsåvidt enig i at Owen FORELØPIG ikke har betalt tilbake kjøpesummen, men jeg har tro på at han vil det.

Luque derimot hadde jeg tro på i august/september og ihvertfall etter kampen mot Palermo, men nå har jeg og forhåpentligvis Roeder gitt opp. (Roeder har forsåvidt gitt opp Luque for ganske lenge siden, kanskje like greit når man tenker tilbake på det)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Agurksaft

• Gjest
Topp 5 tråden!
« Svar #12 på: 18. Des. 2006, 00:50 »
Bomsalg: , Eller, me hadde han jo på lån men ville ikkje ha han vidare, eg snakkar sjølvsagt om Saha.,..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #13 på: 18. Des. 2006, 11:50 »
Sitat fra: "kesse"

Sant. Det var et bomsalg, men han ville vel bort selv? Husker ikke helt hvordan den handlene foregikk...

Nei han ville ikke bort, men Keegan mente han ikke lenger var på sitt beste da han ikke hadde scoret siden oktober. Keegan fikk også beskjed om at Cole måtte selges om han skulle få penger til å hente Ferdinand.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Topp 5 tråden!
« Svar #14 på: 18. Des. 2006, 11:54 »
Bomkjøp:

1. Marcelino
2. Viana
3. Bassedas
4. Guivarch
5. Andersson

Bomsalg

1. Andy Cole
2. Solano
3. Boumsong
4. Gary Caldwell
5. Chopra
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."