20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

arsenal_206

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #285 på: 18. Juli 2007, 22:22 »
hehe glemte jo g.silva på sental midt ;)

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #286 på: 18. Juli 2007, 22:28 »
Nei, det laget har alt for mange spillere som ikke har noe ærfaring fra Premier League, og spillere som ikke holder det opptimale nivået. Da tenker jeg på keeper og høyreback spesielt. Tror Arsenal havner som nr. 5-7 i år.

Men tilbake til Martins. Konge at han avslo da!! Da blir han nok å se her til neste år og!!

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #287 på: 18. Juli 2007, 23:19 »
adebayor i steden for da silva og lehmann i stede for fabianski, så tror jeg faktis arsenal vinner pl i år.
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 18. Juli 2007, 23:57 »
har det svimlet får deg ??? vis det er på grunn av at arsenal er ''får dårlig'' så kan ikke martins vere god i hode ;)  vent og se dere han havner i arsenal til slutt ;)(drømmer no )

neste sesongs lag  :     fabianski
                   sagna-toure-gallas-clichy

eboue/hleb-fabregas-rosicky

v.persie-da silva

benk: lehmann,adebayor,eboue/hleb,bendtner og senderos

er ikke dette et lag som kan skjempe om gull ?? svar JO

Ser laget ditt kjörer en 4-3-2 fomasjon. Ganske lurt ;)
Ja, slikt at de kan ha en ekstra inbytter på benken å sette inn i tette kamper. Det blir nok avgjørende.  ;D

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 19. Juli 2007, 02:21 »
Nå har vi hatt en MEGET sterk Midtbane i ett par år, og kommer nå til å ha PLs mest skremmende Angrep med OBA hos oss! I tillegg er vi nå igang med å forsterke forsvaret vårt betraktelig, da dette har vært vår akilles i alle de år. Given trenger jeg ikke engang si noe om, Kongekeeper ;D

Vi gruser mange i PL i år, og særlig Arsenal. Vi kommer til å ha ett mye mere komplett lag enn de, etter hovedlimet Henry forsvant!

Jada!!!
« Siste redigering: 19. Juli 2007, 11:34 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

arsenal_206

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #290 på: 19. Juli 2007, 10:30 »
lurer på koffor de kaller newcastel en sovende kjempe? ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 19. Juli 2007, 10:36 »
Det Arsenal laget der skremmer ingen, hvertfall ikke meg :P Det er det svakeste laget de har hatt på 10år.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 19. Juli 2007, 11:10 »
Det Arsenal laget der skremmer ingen, hvertfall ikke meg :P Det er det svakeste laget de har hatt på 10år.
Det ser iallfall slik ut på papiret. Men er det et mannskap jeg vil vente med å forhåndsdømme ut ifra papiret så er det Wengers Arsenal. "Professoren" gjør en grundig jobb med de spillerne han henter, og har lyktes imponerende bra over årene, og vi skal huske at han har hentet relativt ukjente spillere å "presentert dem for verden", eller enklere sagt: gjort ukjente spillere til verdensstjerner. At Arsenal er så veldig svekket fordi de har mistet Henry er jeg litt uenig i. Det spørst hvilket Arsenal lag man sammneligner med. Fjorårets utgave måtte klare seg altfor ofte uten ham og de endte alikevel på fjerde plass. Nå er lage forsterket, kanskje ikke med de mest kjente spillerne, men det betyr ikke at de ikke duger, og de aller fleste spillerne han har til rådighet skal ifølge en fotballspillers livssyklus bare ha blitt bedre. Jeg har ikke helt troa på at the Gunners skal klare å ta fra Chelsea og MænJu noen av de to øverste plassene i den kommende sesongen, men du verden så morsomt det hadde vært. Som jeg sa et annet sted her: er det et lang jeg sympatiserer med i Premier League etter Newcastle så er det Arsenal. rett og slett fordi de spiller en fantastisk fotball. Det hadde ikke vært meg imot om den fantastiske fotballen hadde seiret på balløya den kommende sesongen iallfall.

djmattis

• Gjest
« Svar #293 på: 19. Juli 2007, 11:17 »
Noe som har irritert meg grenseløst er at når Owen og Viduka prater om spisser osv så nevner de aldrig Martins, Viduka sier han gleder seg til å spille med Owen, Owen gleder seg å skåre mål med Ameobi og spille med Carroll osv.
Noe jeg lagt merke til i det siste.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 19. Juli 2007, 11:36 »

Det er bare fordi de har hatt små managere frem til nå. Med BIG Sam bak spakene våkner kjempen!
HTL ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 19. Juli 2007, 11:39 »
Kansje fordi Newcastle United FC igjennom historien den sjuende mest suksessfulle engelske fotballklubben!?!
Vi skal heller ikke lenger tilbake enn til midten av 90 tallet da Keegan var manager, og første sesongen til Dalglish, da var det NUFC som var hovedutfordrer til ManU, mens Arsenal hang litt etter med det såkalte "boring Arsenal" til George Graham og senere den katastrofale og udyktige Bruce Rioch, som jeg ikke har hørt mye om i ettertid! Så dårlige tider rammer de fleste lag.  ;)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 19. Juli 2007, 11:41 »
Det om Ars er jeg enig med Chickenman ang. Arsenal i forhold til MANNEJU og RUSKI. De er et lag som jeg også symatiserer foran disse. Men jeg må også si som Kesse at dette på PAPIRET er noe av det svakeste laget Arsenal har stillt på lenge...

Vi har faktisk ett sterkere Lag på Papiret pr. dags dato. (Martins er iallefall her enda) ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 19. Juli 2007, 12:13 »
Jeg er enig i at man ikke skal avskrive Arsenal, og de kommer garantert til å slå kraftig fra seg neste år. Men jeg føler meg helt sikker på at de ikke kommer til å hamle opp med Chelski og Man U, ei heller tror jeg de kommer over Liverpool. De har gode og sultene spillere, men det er noe som mangler, de har ikke dybde nok i troppen til å tåle mange skader, ei heller har de en "proven goalscorer" slik som alle de andre lagene har. Det kan godt være at Da Silva gjør det kjempegodt, men han kan like gjerne floppe.

Jeg ser ikke bort fra at hvis Newcastle skaffer seg et bedre forsvar så kommer vi over Arsenal i år. Howay the lads!!

Er forresten enig med DjMattis, Martins får veldig lite oppmerksomhet fra de andre spillerne. Men jeg tipper dette er kun pga mediene sin fokusering på overgangen til Martins i steden for hans fremtid i Newcastle.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 19. Juli 2007, 22:36 »
Arsenal manager Arsene Wenger has made Bolton's Nicolas Anelka his number one target as a replacement for striker Thierry Henry, who has joined Barcelona. (Daily Express)

Håper med det at Oba er ute av kikkerten til Wenger for godt! ;D