20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #270 på: 16. Juli 2007, 18:08 »
Jeg liker veeeldig godt det jeg leser her. Det gjør vel at vi har Martins i neste sesong og vil jeg tro..

arsenal_206

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #271 på: 17. Juli 2007, 22:45 »
disse ryktene er avkrefta han kommer ikke til arsenal ;D håper så sinsykt på martins

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 17. Juli 2007, 23:01 »
disse ryktene er avkrefta han kommer ikke til arsenal ;D håper så sinsykt på martins
Hahaha, det tror jeg du bare kan glemme! Tviler på at han gidder å forlate en kommende KJEMPEKLUBB!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 17. Juli 2007, 23:03 »
Jupp, Palacio ryktene var "plantet"  av noen Boca fans som mediene gikk rett på!;)

Av en eller annen grunn tror jeg ikke Martins kommer til å forlate Newcastle til fordel for Arsenal. Tror ikke han ser noen grunn til å dra til Arsenal om han først skal bytte klubb, drar han så drar han nok til utlandet.

En annen grunn er at jeg tviler på at Wenger splasher ut 13millionerpund for for Martins i det hele tatt. Wenger er ikke kjent for å bruke mye penger på enkeltspillere, og han er enda mindre kjent for å kjøpe spillere fra rivaliserende lag. Martins er Newcastle spiller også neste år, det er jeg sikker på!! 8)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 18. Juli 2007, 11:31 »
Newcastle-spissen Obafemi Martins har avslått et kontraktstilbud fra Arsenal. (Daily Express) fant på nettavisen.

Hm det er jo både bra og dårlig hvis dette stemmer. Det viser jo at arsenal er intressert, men det er jo bra at Oba sier nei :)
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 18. Juli 2007, 11:37 »
Martins har nok innsett at vi for alvor skal konkurrere med Arsenal denne sesongen, og at han vil ha lite å vinne på en overgang til Emirates. ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 18. Juli 2007, 11:50 »
Dette er jo fantastiske nyheter. Viser at Martins likar seg i Newcastle. Men vi må få gjett mannen ny kontrakt så vi kan holde på han når han virkelig får ut potensialet over ein heil sesong.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 18. Juli 2007, 12:30 »
Dette er jo fantastiske nyheter. Viser at Martins likar seg i Newcastle. Men vi må få gjett mannen ny kontrakt så vi kan holde på han når han virkelig får ut potensialet over ein heil sesong.
Allardyce planla jo et møte med Martins i disse tider, og ryktene sa jo at Martins ville ha bedre lønnsbetingelser. Kanskje en kontrakt er på gang, MED bedre lønn, men UTEN klausul....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 18. Juli 2007, 12:44 »
Jeg ser fint at vi kan øke lønna til martins, og få vekk den jævla klausulen.
Hva er det martins trenger så mye penger til da?

Uansett gledelig at han fortsetter. Håper Allardyce kan få det aller beste ut av ham og skvise ut potensialet hans til siste dråpe.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #279 på: 18. Juli 2007, 14:47 »
Helt utrolig om dette stemmer! Helt, helt utrolig!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #280 på: 18. Juli 2007, 18:11 »
Newcastle striker Obafemi Martins has rejected a £13m move to Arsenal and will stay in the north-east. (Daily Express)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #281 på: 18. Juli 2007, 18:36 »
Kanonbra!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 18. Juli 2007, 19:21 »
Der ja, min "spådom" fra i går kveld gikk inn!:) hehe.. Får håpe det er sant, og at Arsenal nå holder seg unna. Kan ikke si jeg er imponert over det laget Arsenal har i år, og tror ikke de kommer til å hevde seg noe spesiellt. Angrepsrekka dems er jo det dårligste de har hatt på årevis; Van Persie, Adebayor, Walcott og Da Silva. Mange gode spillere, men ingen som kan garantere mål, tror også Martins skjønner at skal han først bytte klubb så er ikke Arsenal første prioritet.

arsenal_206

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #283 på: 18. Juli 2007, 21:57 »
har det svimlet får deg ??? vis det er på grunn av at arsenal er ''får dårlig'' så kan ikke martins vere god i hode ;)  vent og se dere han havner i arsenal til slutt ;)(drømmer no )

neste sesongs lag  :     fabianski
                   sagna-toure-gallas-clichy

eboue/hleb-fabregas-rosicky

v.persie-da silva

benk: lehmann,adebayor,eboue/hleb,bendtner og senderos

er ikke dette et lag som kan skjempe om gull ?? svar JO

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #284 på: 18. Juli 2007, 22:04 »
har det svimlet får deg ??? vis det er på grunn av at arsenal er ''får dårlig'' så kan ikke martins vere god i hode ;)  vent og se dere han havner i arsenal til slutt ;)(drømmer no )

neste sesongs lag  :     fabianski
                   sagna-toure-gallas-clichy

eboue/hleb-fabregas-rosicky

v.persie-da silva

benk: lehmann,adebayor,eboue/hleb,bendtner og senderos

er ikke dette et lag som kan skjempe om gull ?? svar JO

Ser laget ditt kjörer en 4-3-2 fomasjon. Ganske lurt ;)
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3