20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #255 på: 11. Juli 2007, 12:25 »
Martins har sagt han kan være villig til å bli i Newcastle dersom han får ca likt betalt som Owen, vet ikke helt hva jeg synes om det. Men jeg tror nok jeg er for å gi han de pengene han vil ha, slette klausulen i kotrakten hans og selge han for 20millioner pund om 2 år! ;D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 11. Juli 2007, 12:51 »
Har du link til dette?

Det jeg husker at han sa var at han definitivt kommer til å bli værende.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. Juli 2007, 16:09 »
Skal se om jeg får hostet opp en, husker ikke helt hvor jeg leste det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 11. Juli 2007, 16:54 »
Etter at det viste seg at Arsenal skal være interessert har ikke Oba sagt veldig mye...
Det eneste jeg stusser med og alltid har gjort var at Martins fra dag en ofte gav inntrykk av at han så på Newcastle som en mellomstasjon mot noe større i karriera si.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 11. Juli 2007, 19:05 »
Arsenal could yet bid £13m for Newcastle striker Obafemi Martins and trigger his release clause. (Daily Express)

arsenal_206

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #260 på: 11. Juli 2007, 22:38 »
håper martins kommer til klubben min

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 11. Juli 2007, 22:43 »
Sier deg bare at martins er ikke noe typsik storscorer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 11. Juli 2007, 22:55 »
Sier deg bare at martins er ikke noe typsik storscorer.
Kanskje ikke, han har nok ikke samme målteften som Shearer i glansdagene, eller Van "Diving Dutchman" Nistelroy bare for å ta et annet eksempel, men Oba vet alikevel hvor målet står. Og du verden for et repertoar han har. Teknikken er det ingenting i veien med, og den vil antagelig bare bli enda bedre. Skuddfoten (eller føttene?) er også bra, og spillerforståelsen vil også bare bli bedre. Jeg kunne godt tenkt meg å sett Martins som en slags spiss\ving i en 4-3-3 med Viduka eller Owen som midtspiss, hvor Martins ville operert hovedsaklig som en tilrettelegger, noe ala Ronnie og Messi i Barcelona. Dog bare ikke på samme nivået, iallfall ikke allerede nå.

Med interessen for både Martins og N'Zogbia fra andre klubber syns jeg det er like viktig at vi klarer å beholde dem som å hente nye spillere. Ikke det at jeg mener vi skal nedprioritere nye signeringer men...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 11. Juli 2007, 23:47 »
17 mål for en 22-åring i sin første sesong er slett ikkje verst, også med tanke på at han hadde en treig start og ein elendig sesongavslutning. Er sikker på at Martins innen et par år er god for over 20 ligamål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 12. Juli 2007, 03:59 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2124229,00.html

Another Newcastle striker, Obafemi Martins, has said he will meet Allardyce tomorrow to discuss his future. Martins, touted for a £13m move to either Arsenal or West Ham United, was speaking in Nigeria yesterday and said of recent speculation: "Right now all I know is what I read in the papers. I have a meeting with the manager when I get back to training. We will see what happens then."

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

arsenal_206

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #265 på: 12. Juli 2007, 10:16 »
T.Henry gjekk ut i media og sa at han skulle bli og tar eg ikke helt feil så har han et større hjerte for arsenal etter og vert i arsenal i 8 år en det martins har for newutd etter å vert der i en sesong.
dette var jo martins første sesong i pl og det er jo litt forskjell på pingle ligan serie a og pl . martins er stor skårer i verdensklasse ogVi vill nokk høre mer fra han om han spiller for newutd, west ham eller arsenal ;)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 12. Juli 2007, 10:45 »
Drar martins.Vil han bli en sviker. Å drar til en av våre store konkurenter. Sam får bruke sine taleevner til å overtale martins til å bli.
« Siste redigering: 12. Juli 2007, 14:41 av Tønsberg »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 12. Juli 2007, 13:44 »
Hahahaahaha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

havatho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #268 på: 15. Juli 2007, 17:22 »
håper Newcastle gjør alt dæm kan for å beholde ham. han e en knall bra spiller, ung e han åsså en for framtia helt sikkert
bebeto

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 16. Juli 2007, 16:06 »
Gunners set to swoop for £15m record man Palacio

Håper det er noe i dette. Kan bli spennende å se hvordan Argentinas best betalte fotballspiller i øyeblikket (i hjemlig liga) gjør det på balløya, og viktigst av alt: sjansen for at professoren prøver å hente Martins blir enda mindere....