20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171094 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #225 på: 28. Juni 2007, 03:43 »
så drit lei jeg er de klausulene til martins og owen >:(. Det hadde vært så forbanna typisk om de begge stakk rett før overgangsvinduet stengte og vi satt igjen med svarteper. Håper det her ALDRI gjentar seg
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 28. Juni 2007, 11:33 »
Fy faen så tåpelig å sette ein slik klausul på Martins. Då blir det jo sånn at om han gjer det bra så kan vi ikkje beholde han, så ein skulle nesten tru at Shepherd og Co håpte han skulle gjere det dårlig. Latterlig, om Martins forsvinner skal det bli vanskelig å finne ein jamngod. Då håpar eg på Anelka eller Bent.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 28. Juni 2007, 20:58 »
"Martins sier han er fornøyd med tilværelsen sin i Newcastle, men det er lite trolig at han er mer trofast enn at han stikker ved første anledning dersom Arsenal legger inn et bud"

Skal ikke journalistikk være objektiv Jarle? Hva slags grunnlag har du for å skrive noe sånt ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

djmattis

• Gjest
« Svar #228 på: 28. Juni 2007, 20:59 »
Hvis Owen drar blir jeg skuffet.
Hvis Martins drar blir jeg såret.

Er ikke bare bare å ta på seg Nr. 9 og så bare dra etter 1 år, men jeg har troa på at Martins blir!
Man må være positiv inn i det siste.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 28. Juni 2007, 22:36 »
Fy faen så tåpelig å sette ein slik klausul på Martins. Då blir det jo sånn at om han gjer det bra så kan vi ikkje beholde han, så ein skulle nesten tru at Shepherd og Co håpte han skulle gjere det dårlig. Latterlig, om Martins forsvinner skal det bli vanskelig å finne ein jamngod. Då håpar eg på Anelka eller Bent.

Da virker det som at spurs har kapret Bent. De kommer til å bli veldig gode i neste sesong tror jeg. Hvis Martins drar til barsenal, så hadde Bent vært en god erstatter.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=474275&CPID=8&clid=6&lid=2&title=Spurs+agree+fee+for+Addicks+ace
Who else...... Alan Shearer

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 28. Juni 2007, 22:54 »
Syns vi burde prøve oss på Tevez om enten Martins eller Owen forsvinn. Veit at vi ikkje er den største favoritten til å signere han, men vi kan jo prøve. Vi fekk jo Owen så kven veit. Hadde vi fått Tevez hadde han vore ein fullgod erstattar og vel så det.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #231 på: 29. Juni 2007, 10:13 »
Joda, Tevez er ekstremt god!   Men gikk ikke Martins ut og sa at han ble i Newcastle? Mener det var i forbinnelse med det drapsforsøket!? Eller er jeg helt på vildspor?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 29. Juni 2007, 12:42 »
Nå har forresten Tottenham offisielt signert Darren Bent for £ 16,5 mil. Helt SYKT. Nå trenger vi i hvert fall ikke frykte Tottenham angående Martins salg. Nå har vel Tottenham Berbatov, Keane, Mido, Defoe og Bent.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/t/tottenham_hotspur/6252254.stm
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 29. Juni 2007, 13:00 »
http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=3019

Arsenal fansen er hvertfall klare for Martins.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 29. Juni 2007, 17:17 »
Håper i det lengste at vi får beholde Martins og Owen. Og så lenge det bare er rykter så velger jeg å forholde meg relativt rolig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 29. Juni 2007, 17:36 »
Åhhh, hvis Oba/Owen går til en annen britisk klubb kommer de til å bli de mest forhatte spillerene i England. Tenk om Oba, vår nye nummer 9, bare driter i det hellige tallet og stikker?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 29. Juni 2007, 17:44 »
Men tenk om de faktisk er så smarte at de blir? Hvorfor må vi bestandig tenke worst case scenario? Holder det ikke å være forberedt på at de kan glippe, men håpe i det lengste på at de blir? Ikke at jeg tror spillerne er særlig trofaste lesere av dette forumet, men hva hjelper det å skjelle dem ut etter alle kunstens regler FØR de overhodet har forlatt oss?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 29. Juni 2007, 17:47 »
Fordi jeg er overbevist om at minst en av dem stikker. Får håpe det blir Owen - og at han går til utlandet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 29. Juni 2007, 17:52 »
ingen vil ha owen fordi han er porselen. finito

liverpool er de å frykte , men de vil ikke ha han. da hadde de kjøpt han får lenge siden, de har jo nok av penger. benitez vil ha david villa eller torres sånn er det bare!
lt;3 Newcastle <3

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #239 på: 29. Juni 2007, 19:13 »
Jeg føler meg overbevist om at vi mister minst en av dem, og jeg blir ikke forundra om vi mister både Owen og Martins desverre.

Jeg håper vi i hvertfall klarer å beholde en av dem, og da velger jeg å beholde Martins fremfor Owen. Martins er en uslipt diamant som kommer tl å bli stor. Og se han blomstre i Arsenal ville vært for jævlig.
La oss håpe Martins har litt lojalitet til Newcastle og blir hos oss. Det er lov å håpe i hvertfall.