20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #210 på: 21. Juni 2007, 13:50 »
http://sport.independent.co.uk/football/premiership/article2686730.ece

Noen som vet om detta stemmer? Håper ikke det...

Ser desverre ut til at det stemmer dersom vi skal tro Alan Oliver, han skriver om det i dagens utgave av Evening Chronicle, les om det her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 21. Juni 2007, 15:39 »
Hva i helvete er det vi har drevet med de siste tre sesongene? Hvorfor i svarte kjøper vi spillere bare for å gi dem muligheten til å stikke av fra SJP ved første og beste anledning?

Greit nok at vi må lokke med noe for å få store spillere, men vi trenger ikke gi bort hele forbanna butikken. Men det er jo det vi gjør når vi gir dem utkjøpsklausuler. Det skal pokker ikke forundre meg om Martins' utkjøpsklausul er likedan som Owens, synker med så og så mange mill. for hvert år.

Sannsynligvis er det ingen som ønsker å betale £9 mill for Owen, men jeg vil ikke bli veldig overrasket om en toppklubb hoster opp 13 mill for Martins i slutten av august.

Big Sam har all rett til å rive av seg håret over måten butikken har blitt styrt på i det siste. Dette er direkte håpløst, og vitner dessverre enda mer om hvorfor det skiftet vi nå har fått på eiersiden, og skiftet vi har fått på managersiden var så nødvendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 21. Juni 2007, 16:30 »
Å herregud, får bare stole på at martins sier han vil bli i klubben.

dette er faen meg helt på trynet ARGH, hvis begge går mister vi våre to største stjerner :S:S:S:S:S
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #213 på: 21. Juni 2007, 17:15 »
Isåfall er detta helt idioti!.Blir faens så nervøs av detta :-\

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 21. Juni 2007, 21:10 »
HVIS dette stemmer, og Martins blir oppkjøpt av en annen PL klubb kommer jeg til å slutte å se på PL. Uinteressant å overvære EN POKAL SOM KUN GÅR TIL DEN KLUBBEN SOM HAR MEST CASH.

Når det er sagt(les:blåst ut). så er jeg enig med Joacim lengre opp her. Hva i helvete harc Newcastle United FC drevet med i de siste årene? Skal vi fungere som en interneringsklubb som GIR bort spillere etter at de har bevist at de er gode nok for Engelsk toppdivisjon. Ja 13m. er mye penger, men hva skjer med oss og kontinuiteten hvis dette skal være fasiten.

Jeg avventer sesongstart i skam av hvordan NUFC setter opp kontrakter... :(
Who else...... Alan Shearer

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 22. Juni 2007, 00:25 »
Newcastle striker Obafemi Martins has asked Sam Allardyce not to cash in and sell him. (Daily Mirror)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 22. Juni 2007, 16:30 »
Martins blir i Newcastle. Det har han sagt selv og det kan vi med stor sikkerhet bekrefte.
Hvis det er noen som kan forlate SJP så er det Owen, men jeg ser ikke helt hvilke store eller større klubber enn Newcastle som VIL ha han. Man Utd, Liverpool og Chelsea har vel så og si kunngjort at de ikke vil ha han.

Den eneste klubben jeg er redd for er Arsenal. Hvis Henry går kan det bli skummelt, men jeg tror faktisk at Owen også blir. Mange er redde for hans mange skadeavbrekk.

Jeg synes det blir litt dumt når mange av dere allerede begynner å slenge rundt dere med gloser angående en eventuell Owen-exit. Det virker som om han allerede har forlatt klubben eller at det er på nippet.

Pr. dags dato er det vel bare City og deres nye klubbeier som viser interesse for Michael, noe som ikke bekymrer meg i det hele tatt. At Owen går til Manchester City har vel like stor sannysnlighet som at Djemba-Djemba hentes inn på midtbanen til Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 22. Juni 2007, 18:01 »
Martins blir i Newcastle. Det har han sagt selv og det kan vi med stor sikkerhet bekrefte.
Hvis det er noen som kan forlate SJP så er det Owen, men jeg ser ikke helt hvilke store eller større klubber enn Newcastle som VIL ha han. Man Utd, Liverpool og Chelsea har vel så og si kunngjort at de ikke vil ha han.

Sjeva ryktes å være på vei vekk fra Chelsea, det samme skal visstnok Henry være. Hvis en av disse klubbene hadde lagt inn et bud på 13mp på Martins, med 100 000 i ukelønn - selvsagt ville han dratt.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 22. Juni 2007, 18:40 »
nå ryktes det jo at vi skal tilby martins ny kontrakt, så får vi håpe han får en uten klausul
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 23. Juni 2007, 00:58 »
Henry er visstnok klar for Barca, om man skal tro på div. medier.

Byr Wenger på Oba?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 23. Juni 2007, 01:04 »
Skal ikke se bort i fra det. Tipper Arsenal vil vurdere både Owen og Martins nå...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 23. Juni 2007, 01:18 »
Da er det bare for Big Sam å overbevise Owen og Oba om at vi tar Arsenal allerede denne sesongen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 23. Juni 2007, 10:29 »
Skal ikke se bort i fra det. Tipper Arsenal vil vurdere både Owen og Martins nå...
Man SKAL jo egentlig IKKE selge til rivaler! Men dette er jo ikke noe Newcastle og Sam Allardyce kan gjøre noe med på grunn av utkjøpsklausuler.
Men hva med å tilby en ny kontrakt der disse utkjøpsklausulene blir slettet, med en eller annen form for høyere lønn (vanskelig å gjøre dette med Owen!), større bonus om de eller NUFC gjør det bra, etc.

Må da være noe ledelsen kan gjøre med dette!?!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 23. Juni 2007, 19:32 »
Jeg er enig i at man kan tenke på om muligheten for høyere lønn, større bonuser og evt. sign-on-fee i en ny kontrakt kan veie opp for klausulen i den eksisterende kontrakten. Men for Owen blir dette fryktelig vanskelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest