20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #1020 på: 01. Juli 2009, 15:47 »
Jeg har mine meninger du har dine.

*Applaus....*

Ser ikke helt for hvilke agrument du har, siden Oba kanskje er er den spilleren i Newcastle som er minst drittsekk. Skulle likt å se argumentasjonen din, men argumentene holder du kanskje for deg selv...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 01. Juli 2009, 16:22 »
Eg trenger ikke å kjenne noen personlig, for like personen. Men om du synes at Oba er en drittsekk, så skulle eg gjerne likt å vite hvorfor.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 01. Juli 2009, 16:51 »
Har dere problemer med det jeg sier?
Må man komme med et argument å begrunne meningen sin hver gang? Personlig har jeg ikke sansen for Oba og kanskje det har noe å si når jeg sier at han er en oppblåst drittsekk.
Som sagt sier jeg at Oba er en drittsekk og dere/du Joakim sier "Kjenner du ham personlig?" Da sier jeg: Kjenner du ham personlig? Hvordan vet du at han ikke er en dritt?

Selvfølgelig må du komme med et argument når du mener noe slikt. Martins er en spiss som man enten elsker eller hater rent fotballmessig. Hans evner til å gjøre det umulige mulig gjør at svært mange liker han, mens andre ser det frustrerende aspektet med Martins spillestil. Det er lov å være uenig i noe slikt, men når man kaller Martins en oppblåst drittsekk er det noe helt annet. Hvis du ikke har et argument som støtter opp det du mener, kan du like gjerne la være å komme med et så tåpelig utsagn.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 01. Juli 2009, 17:00 »
Jeg ber ikke alle her komme med svar på hver minste bokstav jeg skriver. Jeg har min mening og den trenger ikke alltid å bli komentert.

Hvis du ikke vil at noen skal kommentere det du sier kan du ganske enkelt la være å skrive på forumet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 01. Juli 2009, 17:12 »
Jeg ser egentlig ingen grunn til å tvile på alderen hans. Ser han ut som en 30-åring?
Dessuten bodde han jo sammen sin mor i starten, såvidt jeg kan huske.

Martins er utvilsomt en spiller vi bør beholde, om vi kan.

Han ser iallefall ikke ut som en 23-åring, jeg synes han ser ut som han er et sted mellom 28-30, men jeg er elendig på å tippe aldren til folk. Men det er mye som tyder på at han er eldre enn han utgir seg for å være ;) Men så lenge han spiller bra er han mer enn velkommen i Newcastle, personlig er han en av mine favoritter.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 01. Juli 2009, 17:20 »
Han ser jo absolutt ikke så voksen ut. han ser . jo meget ung ut og oppfører seg meget ungt også til tider. er ingen tvil at gutten er ung

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 01. Juli 2009, 17:27 »
Jeg tror heller ikke han er noe gamlere enn det han "offisielt" er, jeg! Ser en viss forskjell på ham og Kanu for å si det slik :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1027 på: 01. Juli 2009, 17:46 »
Jeg ser egentlig ingen grunn til å tvile på alderen hans. Ser han ut som en 30-åring?
Dessuten bodde han jo sammen sin mor i starten, såvidt jeg kan huske.

Martins er utvilsomt en spiller vi bør beholde, om vi kan.

Han ser iallefall ikke ut som en 23-åring, jeg synes han ser ut som han er et sted mellom 28-30, men jeg er elendig på å tippe aldren til folk. Men det er mye som tyder på at han er eldre enn han utgir seg for å være ;) Men så lenge han spiller bra er han mer enn velkommen i Newcastle, personlig er han en av mine favoritter.

Det er jo ikke så rart. Han er jo 24.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 01. Juli 2009, 22:25 »
Bra kontra, Peter!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 19. Juli 2009, 19:12 »
Hva er statusen på Martins? Så han ikke på startoppstillingen/benken til kampen i går?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 19. Juli 2009, 19:20 »
Hva er statusen på Martins? Så han ikke på startoppstillingen/benken til kampen i går?
Han hadde vel en operasjon rett etter sesongslutt. Er tilbake i trening, men fortsatt litt tidlig for han å spille matcher.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 21. Juli 2009, 09:07 »
Føler meg egentlig skremmende sikker på at Martins drar til Arsenal i sommer.. Synd da han kunne blitt en hit i Championship, hadde han bare lært og være litt kald i avslutningsøyeblikket..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 21. Juli 2009, 09:23 »
Føler meg egentlig skremmende sikker på at Martins drar til Arsenal i sommer.. Synd da han kunne blitt en hit i Championship, hadde han bare lært og være litt kald i avslutningsøyeblikket..

Da hadde vi vore i pl. :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 27. Juli 2009, 14:37 »
Oba flørter med tysk liga i følge skysports. Med en lønn på £70 000 i uka har det ikke vært meg i mot om han dro. Koster oss alt for mye dessverre.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 27. Juli 2009, 19:14 »
Oba flørter med tysk liga i følge skysports. Med en lønn på £70 000 i uka har det ikke vært meg i mot om han dro. Koster oss alt for mye dessverre.

Stemmer det. I følge Eurosport flørter han med Wolfsburg. Hadde kanskje ikke vært så dumt å la ham gå nei så klubben fikk inn litt penger.  For han er vel ikke ute av kontrakt slik som owen var så får nok litt penger for ham og ikke vits å ha en uinspirert Martins som ikke vil spille for klubben.....