20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 169762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #990 på: 16. Juni 2009, 22:29 »
For en mann!  :) Martins med ned i CCC hadde gjort godt. Blir i såfall den 3 drakta mi med Martins bakpå ;D
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #992 på: 23. Juni 2009, 16:40 »
Fulham faktisk. Gjett om Hogdson gjør et varp om han greier å hoste opp 8 millioner til Newcastle og 2 millioner til Martins.
Men jeg kan ikke helt se for meg Oba i Fulham. Jeg som trodde Andy Johnson og Bobby Zamora var guds gave til fotballen. Hvem trenger vel Martins da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #993 på: 23. Juni 2009, 16:47 »
Fulham faktisk. Gjett om Hogdson gjør et varp om han greier å hoste opp 8 millioner til Newcastle og 2 millioner til Martins.
Men jeg kan ikke helt se for meg Oba i Fulham. Jeg som trodde Andy Johnson og Bobby Zamora var guds gave til fotballen. Hvem trenger vel Martins da?

Jeg kan heller ikke se for meg Martins i Fulham. Av en eller annen grunn.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #994 på: 23. Juni 2009, 17:40 »
Er ı Tyrkıa nå, og så og sı alle her er sıkre på at Martıns er på veı tıl Besıktas. Noen som har hørt noe om det?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 23. Juni 2009, 17:44 »
Har hørt nokken løse rykter ja. Men om eg har lært å kjenne tyrkere på rett måte, så skal det ikke masse til før dei tar av. Hils dem å si at Oba enda ikke har rukket å bli en gammel og avdanket stjerne som dei som går til den tyrkiske ligaen bruker å vere. Mitt 1000 kroners tips er at Oba spiller i svart-hvitt neste sesong, men ikkje i Tyrkia  ;)

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #996 på: 24. Juni 2009, 09:17 »
Har en følelse av at Fulham går på en skikkelig blåmandag neste år. For guds skyld, ta med dere Sunderland i dragsuget.
Martins i Newcastle neste år må sees på som en bonus, men klarer vi og beholde han er det ikke noe tvil om hvem som stikker av med toppscorer tittelen.

Dersom Fulham får ett bud på 8 mill akseptert, er det nok ikke lenge før andre klubber byr det samme.
Jeg håper han blir, men frykter han havner i en annen London klubb i løpet av August.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #997 på: 24. Juni 2009, 15:26 »
Blir Shearer så blir Martins.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #998 på: 24. Juni 2009, 16:18 »
Blir Shearer så blir Martins.

det tror jeg også! tror martins har blitt gla i klubben og vill ikke gi fra seg nr 9 skjorta uten grunn!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Peter

• Gjest
« Svar #999 på: 26. Juni 2009, 11:18 »
http://www.newsnow.co.uk/A/354623698?-19428 Kan ikke si at jeg ventet meg at Stoke som allerde vil ha Owen vil ha Oba også.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 26. Juni 2009, 15:49 »
Stoke kan se langt etter Martins.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 26. Juni 2009, 16:03 »
Stoke vet å promotere seg selv, og selge aviser. En ting er at de lukter på Michael Owen. Sjansen for å få Owen er liten nok, men ikke helt urealistisk. Men Obafemi Martins? Jeg ser ikke for meg at Stoke er i nærheten av å kunne konkurrere om Obas underskrift. For det første vil de jo tømme kontoen bare på å lønne Owen. For det andre så tror jeg Martins er mer ettertraktet av langt større klubber enn Michael Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 27. Juni 2009, 10:18 »
Kunne ikke sagt det bedre selv ;)

Ulf Høie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 29. Juni 2009, 04:37 »
Martins er en av spillerne jeg håper blir. fordi han er en svært spennende spiller, med ekstreme kvaliteter og ikke minst høy innsats i nesten hver kamp! At noen synes at han bør selges er for meg uforståelig, eneste begrunnelsen er vel beløpet vi kan få for han, og det er et svakt argument for å selge en spiller som kommer til å bli uvurderlig viktig i championship!
Dessuten tror jeg Carrol og Martins sammen på topp er framtida for NUFC  ;D

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 29. Juni 2009, 11:17 »
Martins er en av spillerne jeg håper blir. fordi han er en svært spennende spiller, med ekstreme kvaliteter og ikke minst høy innsats i nesten hver kamp! At noen synes at han bør selges er for meg uforståelig, eneste begrunnelsen er vel beløpet vi kan få for han, og det er et svakt argument for å selge en spiller som kommer til å bli uvurderlig viktig i championship!
Dessuten tror jeg Carrol og Martins sammen på topp er framtida for NUFC  ;D

hmm...