20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170773 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #975 på: 13. Juni 2009, 16:46 »
Martins MÅ bort! Vi må starte på nytt.

Hvorfor det?? Begynne på nytt? Jaja, du får stifte din egen klubb da. Dersom Martins vil bli forblir han en stor helt hos meg! Kvalitetsspillere som Martins får vi ikke tak i lenger!

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #976 på: 13. Juni 2009, 17:43 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=450376

Virker som han har lyst til å bli. Noe som er meget bra spørr du meg ;) hvis han ikke sliter med skader, tror jeg han kan bli ustoppelig i Championship

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #977 på: 13. Juni 2009, 18:01 »
regner med martins er klar over et evt lønnskutt når han sier at han vill bli med ned! tror han kan bli helt konge i ccc! 20 mål minst! og med å bli med viser han at han er villig til å blø for drakta! og det er akkurat detr vi trenger!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 13. Juni 2009, 20:45 »
Det er ikke jeg like sikker på. Martins har kontrakt til 2011 og hvis det ikke er med kutt i lønningene med nedykk tjener han det samme som i år neste år. Hvis han da skal tjene mindre må han skrive under ny kontrakt og det skal jo litt til at han gjør.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #979 på: 13. Juni 2009, 21:13 »
Kan jo være han skriver under 1 års kontrakt med 2 nye år om vi rykker opp eller lignende da.
Sånn kontrakt som Rekdal hadde som spillende trener for enga når dem lå i 1. div, da han fikk en mill om han rykka opp, eller trena dem gratis eller no sånt om han ikke gjorde det.
Om han f.eks skriver under på en kontrakt med endel lavere lønn på et år og blir fristilt om vi ikke rykker opp, samtidig som han "går tilbake" til den kontrakten han har om vi rykker opp.
Men vi får se, skal han ha samma lønna neste år som i år så er det vel liten tvil om at han må selges, med mindre vi får inn en skikkelig sugar daddy da...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 14. Juni 2009, 01:03 »
Folk trenger profesjonell hjelp!

Det hadde vel ikke vært vits med et forum om alle skulle hatt de samme meningene, hadde det? Det hadde vært litt kjedelig om alle skulle hylle spillerne våre i kor. Hvis det er slik at du ikke tåler at andre har andre meninger enn deg foreslår jeg at du setter deg på rommet ditt og ronker til Martinsplakatene dine :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 14. Juni 2009, 01:06 »
Hehe, enig der. Det er ingen fasit som sier at det å satse på Martins er riktig. Selv er jeg svært usikker på det. At folk har meninger bør uansett respekteres!
Peter er 11 år, og jeg syns han er jævla dyktig til den alderen! Stå på ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #982 på: 14. Juni 2009, 03:15 »

Det hadde vel ikke vært vits med et forum om alle skulle hatt de samme meningene, hadde det? Det hadde vært litt kjedelig om alle skulle hylle spillerne våre i kor. Hvis det er slik at du ikke tåler at andre har andre meninger enn deg foreslår jeg at du setter deg på rommet ditt og ronker til Martinsplakatene dine :)

Jeg er enig i det at folk skal ha sine egne meninger, men alle som følger med og er oppegående vet at Martins har et enormt potensiale, og at han i CCC er GULL verdt om han går ned litt i lønn.
At Peter er så ung er greit og han sier og mener mye bra, men at Martins MÅ bort synes jeg bare er en latterlig mening med mindre man holder med Sunderland, eller et lag som har et sterkt ønske om å rykke opp til PL neste år...
Jeg er enig i at han ikke kan ha samma lønna med mindre noe drastisk skjer som at vi får en styrtrik eier, men går han ned i lønn så er han en spiller vi MÅ ta med ned!

Men stå på å ha deres egne meninger, begrunn bare for all del slike provoserende innlegg!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #983 på: 14. Juni 2009, 14:03 »

Selvfølgelig må folk få ha sine egne meninger, det sier jo seg selv. Men det får da være grenser. Martins er 24 år, og er en av våre beste spillere.
I tillegg sier han at han virkelig VIL bli med oss ned å hjelpe oss opp igjen. Da synes jeg det er hårreisende at folk sier at han MÅ bort.
Martins hadde vært en utrolig viktig brikke for oss i CCC, og som nevnt lenger ned tror også jeg han vil putte minst 20 mål for oss.
Vi er veldig heldige dersom Martins faktisk blir med oss ned og hjelper oss. Det er ihvertfall sånne spillere jeg ønsker og ha på laget jeg holder med.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 14. Juni 2009, 14:14 »

Selvfølgelig må folk få ha sine egne meninger, det sier jo seg selv. Men det får da være grenser. Martins er 24 år, og er en av våre beste spillere.
I tillegg sier han at han virkelig VIL bli med oss ned å hjelpe oss opp igjen. Da synes jeg det er hårreisende at folk sier at han MÅ bort.
Martins hadde vært en utrolig viktig brikke for oss i CCC, og som nevnt lenger ned tror også jeg han vil putte minst 20 mål for oss.
Vi er veldig heldige dersom Martins faktisk blir med oss ned og hjelper oss. Det er ihvertfall sånne spillere jeg ønsker og ha på laget jeg holder med.

Det er din mening Mats, og det er nok mange som etter sist sesong ikke syntes det. Martins scoret jo færre mål enn Owen sist sesong og Owen vil jo de fleste ha bort. Martins er mye skadet, har høy lønn og presterte (som mange andre) ikke all verden siste sesong. Han er også en av ikke alt for mange vi kan få litt penger for. Derfor skjønner jeg at flere er for et salg av han. Likevel mener jeg som deg at Martins er en spiller vi bør ha med videre. Han har etter min mening gode ferdigheter som ikke kom helt fram sist sesong og er fortsatt realtivt ung. Vi kan ikke kvitte oss med alle og jeg har også et håpe at Martins med Shearers hjelp kan score mer mål. Men jeg syntes samtidig det ikke er oppsiktvekkende at folk sier de ikke vil ha han med videre.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 14. Juni 2009, 14:28 »
Jeg synes ikke han er en av våre beste spillere, men forrige sesong solgte vi jo stort sett alle de gode spillerne vi hadde. Så uansett om han er en av våre beste, så skal ikke det så mye til.

Når det gjelder Martins med videre har jo forutsetningene endret seg litt etter at vi rykket ned. Om Martins virkelig vil være med oss ned og han vil kjempe for å få oss opp igjen så bør vi ikke selge ham. Spesielt ikke hvis han vil gå ned i lønn. Tror ikke vi får så mye for ham uansett. Jeg tror fortsatt at det finnes bedre spisser enn Martins i CCC, men vil han virkelig bli er det andre posisjoner vi bør kjøpe nye spillere til først. Det er godt mulig at Shearer kan få ham til å bli en bedre spiss, men har man ikke hjernen og forståelsen for spillet når man er 24, tviler jeg på at det noensinne kommer. Førstepri for Martins bør i allefall være å bli kvitt den skaden sin, slik at han kan løpe for fullt igjen...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #986 på: 15. Juni 2009, 19:31 »
Det at Martins ikke har hjerne for fotball er som nevnt før kun en myte.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 15. Juni 2009, 19:36 »
Det er vel oppe til diskusjon spør du meg. Personlig synes jeg han muligens er den mest "fotballdumme" spillerene jeg har sett.. Men han har ekstreme kvaliterer som til en viss grad gjør opp for manglende fotballforståelse.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #988 på: 16. Juni 2009, 18:41 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=157829

Håper dette er sant, og at vi ikke selger han :D

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #989 på: 16. Juni 2009, 21:27 »
Mener han det så er han villig til å gå kraftig ned i lønn, ellers er det noen han sier for å ikke bli mislikt/noe mediene skriver som ikke stemme.