20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #930 på: 31. Mai 2009, 13:12 »
Vi fikk vel 10 mill fra FIFA ettersom vi måtte kjøpe han når Owen ble skada under VM hvis jeg ikke tar helt feil?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 31. Mai 2009, 13:19 »
Vi fikk vel 10 mill fra FIFA ettersom vi måtte kjøpe han når Owen ble skada under VM hvis jeg ikke tar helt feil?

Vi fikk en ganske god sum fra FA som følge av skadeavbrekket til Owen etter skaden han pådro seg under VM i 06, men vet ikke hvor mye det var. Tror ikke vi fikk den før et stykke ut på høsten heller. Husker Sheperd måtte kjempe en stund for å få de pengene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #932 på: 31. Mai 2009, 14:03 »
Kan være jeg tar feil, men mener å ha lest at det var rundt £18 mill

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 01. Juni 2009, 10:04 »
Atdetvar? 18 mill for den skaden?

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #934 på: 01. Juni 2009, 12:40 »
Vi fikk i allefall mye cash for å dekke lønna hans osv. Om vi fikk cash for å kjøpe en erstatter vet jeg ikke, men det høres litt urealistisk ut.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 01. Juni 2009, 14:33 »
Det kan godt stemme at vi kjøpte Martins på avbetaling. Mener å ha lest dette selv. Jeg tror de fleste av spillerne Sheperd kjøpte på slutten var på avbetaling.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #936 på: 01. Juni 2009, 14:50 »
Atdetvar? 18 mill for den skaden?

Ja, men det er lenge siden jeg leste det og kan være jeg husker feil, men det var latterlig mye spenn vi fikk for skaden til Owen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #937 på: 01. Juni 2009, 14:58 »
Mulig det var 18mill Fat Fred krevde..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 01. Juni 2009, 15:17 »
Ja, det høres mer sannsynlig ut. Er vel ca det vi brukte for å hente Owen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 04. Juni 2009, 11:02 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5361965,00.html

Sitat
Obafemi Martins' agent has claimed the Newcastle striker is a target for three Premier League clubs.

Martins could well be the first big name to leave St James' Park as the club try to trim their expensive squad in readiness for a bid to win promotion from the Championship at the first time of asking.

The player's agent told Sky Sports News that three of the Premier League's upper echelon are interested in taking the player away from Tyneside, with Arsenal, Everton and Aston Villa all believed to be interested in the striker.

The player has been close to leaving the Magpies in previous transfer windows but showed renewed commitment and played through pain of a groin injury to try and preserve Newcastle's top-flight status.

Martins, 24, joined the Magpies in 2006 from Italian giants Inter Milan for £10m, and has scored 28 league goals during his time with Newcastle.

Uttalelser fra agenten til Oba skal vi kanskje ta med en klype salt, men ikke overraskende hvis han er ønsket av de bedre klubbene i PL.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #940 på: 04. Juni 2009, 16:08 »
Jeg ser for meg Martins i Arsenal jeg, og har på følelsen at han drar dit.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #941 på: 04. Juni 2009, 17:20 »
Jeg ser for meg Martins i Arsenal jeg, og har på følelsen at han drar dit.

Nei, det tviler jeg på. Wenger var vel interesert i fjor eller forfjor, men ikke nå så vidt jeg vet. Ser for meg Villa eller Everton. Arsenal trenger en skikkelig goalgetter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 04. Juni 2009, 19:20 »
Martins har jo ikke fotballhode til å passe inn i Arsenal heller slik jeg ser det...

Peter

• Gjest
« Svar #943 på: 04. Juni 2009, 19:22 »
Martins har jo ikke fotballhode til å passe inn i Arsenal heller slik jeg ser det...

Nei, jeg ser det også slik.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 04. Juni 2009, 19:58 »

Det er en myte at Martins er så jævla dum i hodet, det er så blåst ut av alle proporsjoner at de fleste begynner å tro på det. Så bare hvordan Martins presterte når han hadde en kreativ spiller rundt seg som f.eks Dyer. Det er nytteløst for en spiss å hele tiden måtte spille foran en midtbane med bulldosere uten evne til å slå de ballene han liker å jobbe med. Tror Martins kunne utfoldet seg veldig bra i et godt lag med gode kreative medspillere. Når det er sagt, så er jeg ikke sikker på om Martins er god nok overall til å kunne spille fast på Arsenal. Mest sannsynlig ikke.