20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #915 på: 27. Mai 2009, 23:56 »
Det er liten tvil om at Martins har det høyeste "toppnivået" av våre spisser, men som det blir sagt her, han klarer ikke få ut potensialet sitt. Noe som mest sannsynlig ikke kun er hans skyld..

Men jeg må si at jeg har mistet litt for mye hår denne sesongen pga håpløse avslutninger og merkelige avgjørelser.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 28. Mai 2009, 00:25 »
Det er jeg enig i Lars Thomas, men det er dessverre for sjelden han får det ut. Det skal dessverre ikke så mye til å ha det høyeste toppnivået blant våre spisser...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 28. Mai 2009, 01:05 »
Hadde vi bare kunne krysset Obafemi Martins fysiske atributter med Owens hjerne og avslutningsegenskaper, samt kryssa Carroll og Viduka, hadde vi jo vært kvitt diverse problemer :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #918 på: 28. Mai 2009, 01:16 »
Greit nok at Owen har hjernen, men avslutningene hans er faen ikke mye å skryte av. Men han har derimot evnen til og komme seg på rett sted til rett tid, og er helt klart en målgjører. Men måtte jeg valgt mellom Martins og Owen, så ville ikke valget vært vanskelig. Jeg hadde gjort hva som helst for og tatt med en 24 år gammel Martins ned i CCC.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 28. Mai 2009, 01:24 »
Jeg hadde valgt omvendt. Uansett, å si at Owen har dårlige avslutninger når han har den største omgjøringsraten i ligaen på sine sjanser, syns jeg er merkverdig. Han er langt mer effektiv enn Martins.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #920 på: 28. Mai 2009, 01:40 »
Sa bare at avslutningene hans ikke er noe å skryte av jeg, for det er de jo ikke. Mulig han er den som har setti flest av sjansene sine, men man trenger ikke og ha avslutninger av Torres klassen for å sette de sjansene Owen har fått. Owen er jo ikke noe spesielt god lenger, og han er fullstendig avhengig av og ha gode spillere rundt seg. Vi ville hatt langt mer bruk for Martins i CCC enn Owen. Videre er Owen snart 30 år, mens Martins er 24, og i tillegg scorer jo Martins like mange mål. De har scort 8 mål hver i Premier League denne sesongen, og Martins har vel ikke spilt like mange kamper som Owen heller, pluss at Martins spilte de siste kampene mens han var skada.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #921 på: 30. Mai 2009, 20:01 »
Ifølge nettavisen helt pålitelige(...) ryktebørs, så er Martins så og si enig med Fiorentina om en overgang, men er satt på vent pga. skade.

Er det noe i dette da...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 30. Mai 2009, 20:06 »
Det har vært rykter om fioretina ja, men jeg har ikke lest at han så og si skal være enig med fiorentina.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #923 på: 30. Mai 2009, 20:06 »
Nufcblog.com skriver at Martins har mange fans, deriblant Fiorentina. Men tviler på at Newcastle selger en av de største stjernene under en uke etter nedrykket. Burde vente å se om det er noen andre som vil bli med å by på han.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #924 på: 30. Mai 2009, 20:54 »
På engelske newcastle sider, så ryktes det at budet er på £8m.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #925 på: 31. Mai 2009, 11:12 »
8 mill er ikke verst det. Accept.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 31. Mai 2009, 11:55 »
Absolutt. Fine penger å ha med seg, det!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #927 på: 31. Mai 2009, 12:11 »
Enig, sjansene for at vi klarer å holde på han er så og si null så her er det bare å kvitte oss med en stor lønnsutgift og i tillegg ta imot 80% av det vi ga for han. (Ga vi ikke 10MP? eller husker jeg feil??)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 31. Mai 2009, 12:53 »
Jo, tror vi gav 10MP for ham!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 31. Mai 2009, 13:06 »
Kjøpt på 5 års avbetaling, hvis det stemmer det jeg har hørt. Det vil isåfall si at vi fortsatt skylder Inter £4m for Martins kjøpet, og da er det ikke all verden vi vil sitte igjen med. Kanskje noen kan bekrefte eller ubekrefte dette her, leste om det en eller annen gang i fjor høst da Ashley hadde klaget over at han satt med regninger på spillere som var kjøpt før hans tid i klubben.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM