20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #870 på: 29. April 2009, 11:51 »
Oba er heller ikkje i nærheita av å være blandt dei beste spissane i europa. Hadde han det vore hadde han ikkje spilt hos oss, men blitt solgt for lenge sidan

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #871 på: 29. April 2009, 11:59 »
Martins på sitt beste er topp europeisk klasse.
an sparker ikke Bobby Robson??

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #872 på: 29. April 2009, 13:07 »
Martins på sitt beste er topp europeisk klasse ja. Bagdad Bob, dette er Martins siste sesong i Newcastle, og jeg kan garantere deg at han signerer for en stor klubb, som feks Arsenal, eller kanskje Tottenham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #873 på: 29. April 2009, 16:16 »
Jeg tror Martins drar tilbake til Italia og Serie A til sommeren. En klubb som Roma, Sampdoria, Fiorentina eller Genoa kanskje. Hos de aller største er han ikke god nok til å spille fast.

Spilte sin 100 kamp på mandag, har scoret 34 mål. Ikke værst for en klubb som har slitt på nedre halvdel i alle sesongene han har vært her!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 29. April 2009, 17:04 »
34 mål er godkjent, men på ingen måte imponerende.
Og det er selvfølgelig ikke godt nok til at de virkelig store klubbene skal ha noen interesse av Martins' tjenester. Martins havner i en europeisk b-klubb. Altså klubber som Roma, Sampdoria, Fiorentina eller Genoa, som kø1 nevner.
Eventuelt Deportivo eller sånne klubber. Klubber som kan betale mye, men som ikke kan gi Martins stort større sportslige utfordringer enn han har fått i Newcastle. Kanskje dårligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #875 på: 29. April 2009, 17:09 »
34 mål er godkjent, men på ingen måte imponerende.
Og det er selvfølgelig ikke godt nok til at de virkelig store klubbene skal ha noen interesse av Martins' tjenester. Martins havner i en europeisk b-klubb. Altså klubber som Roma, Sampdoria, Fiorentina eller Genoa, som kø1 nevner.
Eventuelt Deportivo eller sånne klubber. Klubber som kan betale mye, men som ikke kan gi Martins stort større sportslige utfordringer enn han har fått i Newcastle. Kanskje dårligere.
Vet ikke helt om jeg regner Roma og Fiorentina som b-klubber akkurat. Det ville vel egentlig vært et steg opp fra Newcastle ;) Men jeg tror så absolutt at Martins kunne gjort det bra i disse klubbene.

Når du sier b-klubber tenkter jeg mer på klubber som Fenerbache, Galatasaray, Shaktar og andre halvgode lag fra øst-europa  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 29. April 2009, 17:39 »
A-klubber er i mine øyne de som er blant de 8 beste i CL år etter år.
B-klubber er de som er innom CL en gang iblant, og som av og til kan ha flaksen og dyktigheten med seg, og avansere til kvartfinale.
B-klubber er nivået under ManUtd, Liverpool, Barca, Bayern etc.
C-klubber er Galatasaray, Fenerbache, de beste klubbene fra søppelligaene der ute.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #877 på: 29. April 2009, 23:35 »
Hahaha. Jaja, vi får se hvor Martins havner da folkens. Jeg satser penga på Arsenal, og de er en A-klubb.
Menmen, vet jo aldri, men det er hvertfall det jeg tror. En skadefri Martins, for et godt lag, vil score mer en 34 mål på 100 kamper.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #878 på: 11. Mai 2009, 22:51 »
Andre S. Vil du fortsatt at vi skal selge Martins?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #879 på: 11. Mai 2009, 23:01 »
Hadde han vært stabilt så godt som han var da han kom innpå nå, så hadde vel ikke André følt det slik!
Men fint innlegg, herlig taktisk av Shearer å vente med å sette han på til Boro-spillerne var mørnet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #880 på: 11. Mai 2009, 23:18 »
Martins må ikke selges, han viser igjen hvor viktig han er. Det er tydelig at han er skadet, mangler mye av farta. Selg heller Owen og sats på Martins.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 11. Mai 2009, 23:43 »
Jeg har ventet lenge på at Martins skulle trylle. Endelig gjorde han det. Fantastisk. Ubeskrivelig deilig.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #882 på: 12. Mai 2009, 00:25 »
Han har utvilsomt en haug med ferdigheter, men mange ganger lurer jeg jaggumeg på om ikke han er forståelseshemmet på banen. Det er ikke bare pasningene til Enrique og Jonas' dribling som kan frustrere meg til tider. Helsike å mye dumt han kan finne på å gjøre. Men han har flotte attributter og kan være et konstant uromoment til tider. Litt man-2-man coaching hadde ikke vært å forrakte. Satser på at vi beholder han og at han legger mye av det av seg med "alderen" 8)
Ja heia gutta!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #883 på: 12. Mai 2009, 00:27 »
Dagen i dag er kanskje ikke den rette for å kritisere Martin for å være fotball-dum.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 12. Mai 2009, 00:32 »
I dag er en av de dagene man elsker Oba! Slik det nå en gang er med godeste Martins :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida