20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #735 på: 22. Aug. 2008, 23:00 »
Tror Martins og Owen sammen kan bety masse mål. Utfordringen blir vel å finne rollene til de to. Selv tror jeg vel kanskje Martins vil være den mer møtende spissen som søker ball, mens Owen vil søke bakrom i større grad - dersom de to spiller sammen på topp.
Blir jo også svært interessant å se hvordan Keegan vil komponere laget med Viduka, Owen og Martins skadefrie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 22. Aug. 2008, 23:21 »
Håper rett og slett KK går inn for å drille Martins og Owen i 4-4-2! Håper KK driter i Viduka og putter han på benken så lenge Martins og Owen er fit, dette er forhåpentligvis Vidukas siste sesong i Newcastle.

Owen er mer lagspiller og veldig smart, og skal vi ha en rollefordeling så bør det være Owen som møter(når vi har posession) og Oba som stikker....mens lange oppspill må slås på Oba, og da kan Owen true bakrommet...ganske logisk egentlig, men det skal utføres i praksis!

Noen som virkelig vil sette ut Martins/Owen, slik at vi kan spille med Viduka.....??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 22. Aug. 2008, 23:27 »
Overhodet ikke, men Viduka, Owen og Martins fungerte meget bra sammen forrige sesong. Keegan har vel dog varslet at 4-4-2 er den formasjonen vi primært skal spille i, så jeg kan ikke se at KK skal ofre en midtbanespiller for Viduka.
Viduka vil uansett være en glimrende mann å ha i bakhånd utover i kamper og er en mer enn god nok backup for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 23. Aug. 2008, 01:38 »
Det kan nok være kamper hvor vi har mer å tjene på å bruke Martins eller Owen i tospann med Viduka på topp. Men stort sett ser jeg for meg at Owen og Martins blir å spille fast på topp, med Viduka på benken, klar til å komme inn hvis vi trenger mer duellstyrke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #739 på: 26. Aug. 2008, 07:10 »
Uten tvil at vi må starte med Martins og Owen på topp.Viduka kan jeg strekke meg å si funker som innhopp på slutten av kampen!.Selvom jeg håper vi kjøper en stor å sterk spiss av alla Viduka`s spillertype(Bare mye bedre) i detta transfer vinduet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 27. Aug. 2008, 15:04 »
Martins er ute i 3-4 uker :( Det samme gjelder Duff, mens Viduka er litt lengre unna. Heldigvis er det en laaaang landslagspause i September.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 27. Aug. 2008, 15:28 »
Heldigvis?
Hvis Owen får tilbake plassen på landslaget, så tror jeg ikke vi skal si oss heldige.
Gud vet hvor mange som kan komme skadet hjem fra landslagsoppdrag.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 27. Aug. 2008, 15:41 »
Ja, heldigvis. Vi har kun en spiss nå, og denne landslagspausen kommer beleilig fordi da slipper vi å stille til kamper uten spisser, ihvertfall færrest mulig kamper.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 05. Sep. 2008, 21:45 »
Ser at Oba er med i troppen til Nigerias kamp mot Sør-Afrika. Betyr det at han er skadefri allerede?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 05. Sep. 2008, 21:54 »
For da innderlig håpe det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 05. Sep. 2008, 22:54 »
Ser at Oba er med i troppen til Nigerias kamp mot Sør-Afrika. Betyr det at han er skadefri allerede?
Det holder lenge for Nigeria at Oba er i lett trening. Nigeria gir blanke f.... i Martins' klubb.
Jeg venter meg at Nigeria sørger for at vi må vente lenger på Martins.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #746 på: 11. Sep. 2008, 15:30 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1389441,00.html

Oba`s ledermål mot Man-utd, fullt fortjent kåret til mnd mål med 68% av 9000 stemmer :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 26. Sep. 2008, 07:41 »
Er det virkelig mulig? Når skal forbannelsen ta slutt?

Fra The Times:
Newcastle received a further blow yesterday when they learnt that Obafemi Martins, the forward, faces a layoff of up to six weeks, after his knee suffered an adverse reaction to his return to action against Tottenham.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #748 på: 26. Sep. 2008, 08:32 »
Tenkte meg kanskje det var for tidlig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 26. Sep. 2008, 09:14 »
Ikke noe problem med en liten Martins skade. Vi har jo fantastiske Xisco.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."