20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #660 på: 07. Mai 2008, 20:07 »
Jeg har enda ikke klart å lest dette på Evening Chronicle, derfor ville jeg ha andre kilder enn via tribalfootball som jeg tar like seriøst som Craig Bellamy i amfetaminrus.

Det tok meg 2 minutter å finne den nevnte artikkelen hos Evening Chronicle! Der står det følgende: "Martins was fully aware, through his agent, that Sam Allardyce was prepared to sell him at the end of last July, and after that the Nigerian striker found himself playing second fiddle to Michael Owen."

Her har du hele artikkelen!!

Så her har du andre kilder, og dette er nok et bevis på at tribalfootball siterer eller henviser korte sitater fra andre aviser og nettsteder!

Neste gang anbefaler jeg at du gidder å lete litt før du protesterer! Jeg har heller aldri hørt at Bellamy angivlig skal ha misbrukt amfetamin, så det får du stå for selv.......  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 07. Mai 2008, 21:14 »
Allardyce mente vel at Martins ikke kom til å fungere under hans system, og det får stå for hans regning.
Uansett, dette skjedde aldri, og Oba er i dag en veldig viktig del av laget. Det er hovedsaken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 08. Mai 2008, 07:33 »
Haha, tanken på Craig Bellamy på makka
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 08. Mai 2008, 16:50 »
Craig Bellamy trenger ikke amfetamin. Det er bare å sette ham på en fotballbane, og han skjeller ut alt som kan krype og gå i to ganger førtifem, og er verdens beste bestevenn etter kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 12. Mai 2008, 11:55 »
Noen som vet hvorfor Martins ikke var med i kampen igår? Han var jo ikke på benken engang. Er han skadet?

Husker jeg ikke helt feil stakk han vel av foran den siste kampen i fjorårsesongen!? Tviler på at han har gjort det samme denne gangen...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 12. Mai 2008, 12:10 »
Noen som vet hvorfor Martins ikke var med i kampen igår? Han var jo ikke på benken engang. Er han skadet?
I intervjuet med Newcastle World etter kampen sa Keegan at Martins hadde kommet til han på torsdag og fortalt at han hadde problemer med kneet.

Geremi spilte ikke pga. død i familien...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #666 på: 14. Mai 2008, 00:59 »
Noen som vet om Martins skal signere en ny kontrakt?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #667 på: 14. Mai 2008, 01:48 »
har verdt snakk om for 1 måned sida ca. men trur det var på grunn av den påståtte klausulen på 13 mill, og det har vel ikkje vert noko anna en mediatull? er ikkje sikker, men han har vertfall 2 eller 3 år igjen uansett..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 01. Juni 2008, 18:00 »
Oba Martins ute i cirka åtte uker med skade. Orker ikke å grave fram link, står mange steder. Faen!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 01. Juni 2008, 18:06 »
Helvete og! Då må vi ihvertfall ha minst 1 ny spiss i sommar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 01. Juni 2008, 18:12 »
Jeg sitter alltid med den følelsen at alt går mot oss for tiden!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 01. Juni 2008, 18:51 »
Satsa på det kun er for at han skal sleppa spela på landslaget, synst han alltid har tvilsomme skadar då ;)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #672 på: 01. Juni 2008, 19:10 »
han har vert til røngtgen med nigerias landslagslege som seier han er ute av spille i opp til 8 veker.. så trur ikkje det er noke bs, men om det blir 8 veker på sidelinja er vel ikkje heilt sikkert

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 01. Juni 2008, 19:46 »
5 uker til pre-season, får håpe han er klar da. Folk med fysikk som  Martins(hurtig og eksplosiv muskulatur) er ganske lett-trente. Det er verre med folk som Shearer, Viduka etc. Så med andre ord, jeg tør påstå at Martins klarer seg med en kortere pre-season enn de aller fleste andre av våre spillere.

Er det denne ankelen som er problemet el?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 01. Juni 2008, 20:20 »
Satsa på det kun er for at han skal sleppa spela på landslaget, synst han alltid har tvilsomme skadar då ;)

Eller for at han skal slippe å bli solgt i sommer?  ;)