20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171048 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #645 på: 20. April 2008, 19:29 »
Jeg regner med at den første situasjonen du tenker på er da han får ballen ute på kanten dribler seg innover og skyter fra veldig spiss vinkel...her har han med Viduka og Owen i midten og bør selvsagt crosse ballen til en av de to!

Situasjon 2 må være da Owen spiller Martins alene med keeper? Kan ikke huske noen andre....mener du virkelig at en spiss ikke skal avslutte her? Enhver spiss ville avsluttet på en sånn sjanse, og dessuten var det Sunderland spillere mellom Martins og Owen/Viduka..

Martins er ikke den store lagspilleren. Han er små-egoistisk og veldig uortodoks. Det er tydelig at han er fra en annen kultur, men jeg tror ikke vi skal prøve å forandre så veldig mye på Martins. Jeg kan da huske noen flotte assister både denne og forrige sesong. Dessuten, Shearer var litt slik han også..ingen kan nekte for at Shearer var en egoist! Ja, han var en mye bedre lagspiller enn Martins, men vi så også han ofte avslutte selv om han hadde andre muligheter, garantert en av årsakene til at han scoret såpass mye..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 21. April 2008, 18:53 »
Martins er Guds gave til fotballen i det ene øyeblikket, og får deg til å rive av deg håret i fortvilelse i det andre. Jeg elsker ham når han er god, men Gud bedre han er irriterende når han ikke har dagen.

Godt oppsummert, bortsett fra at jeg aldri kommer til å si at jeg elsker en mann...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #647 på: 21. April 2008, 23:11 »
Martins er Guds gave til fotballen i det ene øyeblikket, og får deg til å rive av deg håret i fortvilelse i det andre. Jeg elsker ham når han er god, men Gud bedre han er irriterende når han ikke har dagen.

Godt oppsummert, bortsett fra at jeg aldri kommer til å si at jeg elsker en mann...

LOL.Joakim er bare entusiastisk :D
« Siste redigering: 25. April 2008, 16:48 av BallaJazz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 22. April 2008, 18:10 »
Hva skal jeg ellers si da?
Jeg elsker fotball. Ergo elsker jeg også mine favorittspillere.

Jeg er ikke den første som har snakket om kjærligheten til et fotballag og dets spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 22. April 2008, 22:44 »
Jeg elsker Alan Shearer. Jeg elsker Kevin Keegan. Det har jeg sikkert skrevet mange ganger!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 23. April 2008, 12:27 »
Agenten til Martins har uttalt at Martins vil signere en ny fire-års kontrakt innen kort tid. Kontrakten vil ikke inneholde noen utkjøpsklausul(selvsagt) og det er snakk om en lønn på £90.000 i uka. Alt i alt så er det bare snakk om å utvide kontraktslengden med et år, da Martins faktisk har 3 år igjen på sin nåværende kontrakt. Så det er ingen tvil om at det er spilleren som tjener(bokstavelig talt) mest på denne kontrakten.

Leste forøvrig at Newcastle spillerene ble holdt igjen på stadion i 1,5 time etter Sunderland kampen av sikkerhetsmessige årsaker. Men Martins ble visstnok så lei av å vente at han bare lot bil være bil og gikk hjem igjen fra SJP til fots gjennom sentrum og greier.. ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 23. April 2008, 12:45 »
Leste forøvrig at Newcastle spillerene ble holdt igjen på stadion i 1,5 time etter Sunderland kampen av sikkerhetsmessige årsaker. Men Martins ble visstnok så lei av å vente at han bare lot bil være bil og gikk hjem igjen fra SJP til fots gjennom sentrum og greier.. ;D

Det kan jeg bekrefte. Jeg møtte han utenfor stadion. Jeg lurte fælt på hva han gjorde der. Andy Carroll stakk også.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 23. April 2008, 12:53 »
Hvordan oppførte de seg da? Skrev de autografer, stoppet opp for å prate og slik, eller bare stormet de avgårde og prøvde å komme seg unna folk?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 23. April 2008, 14:02 »
Jeg spurte om å få ta et bilde sammen med Oba, men da dro han bare på seg capsen og sa "please"... Carroll prøvde jeg ikke å få kontakt med, siden han gikk sammen med dama, som forøvrig var grisedeilig!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #654 på: 07. Mai 2008, 03:36 »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 07. Mai 2008, 07:00 »
Jeg tviler ikke!!

Er faen meg så glad den støgge feite jævelen er historie!!!!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #656 på: 07. Mai 2008, 11:29 »
Fy faen..er det mulig.Takk å lov at det svinet ikke styrer skuta lengre!.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 07. Mai 2008, 12:32 »
Kom nå med noe annet enn sitater via tribalfootball først.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 07. Mai 2008, 16:00 »
Kom nå med noe annet enn sitater via tribalfootball først.

Hvis du leser det en gang til vil du se at tribalfootball refererer fra Newcastle sin lokalavis The Evening Chronicle.
Så du kan vel mer kalle det et sitat fra The Evening Chronicle......... 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 07. Mai 2008, 16:12 »
Jeg har enda ikke klart å lest dette på Evening Chronicle, derfor ville jeg ha andre kilder enn via tribalfootball som jeg tar like seriøst som Craig Bellamy i amfetaminrus.