20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Obafemi Martins
« Svar #555 på: 23. Mars 2008, 21:20 »
Nå var buingen til KK for at han tok ut Martins, ikke Til martins. De ga han en stående applaus og høylytt sang etter at han var kommet av banen! Skjedde igjen nå mot Fulham. Keegan visste nok at den reaksjonen kom. Men han fikk selv skikkelig sang etter 2-0.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 23. Mars 2008, 21:20 »
Om ikke Toon Army hadde begynt å bua mot Birmingham, og heller aplaudert Oba for den jobben han gjorde, så hadde ikke Martins begynt å syte heller!

Altså.....det at spillere blir misfornøyd med å bli tatt av skjer HELE tiden!!! Det er ganske normalt, man så jo hvordan både Ballack og Makelele reagerte når de ble tatt av i dag. Eller hvordan Robbie Keane reagerte forrige helg. Ser ikke problemet. Og det er jo herlig at supporerne sier klart i fra hva de mener!!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 23. Mars 2008, 21:31 »
Jeg legger inn denne kommentaren igjen, en kommentar som ble skrevet på N-O etter matchen i går...

Viduka's celebration was the fastest he moved today.

Måtte faktisk le litt av den. Ikke langt i fra sannheten.

Det der irriterer meg også. Så jævla mange negative Newcastle-fans, og spesielt inne på den sida der, som alltid skal være så negative til egne spelarar, leser jo annakver setning "he is s****, f***ing midget, what a w****. Folk har liksom bestemt seg for kven dei skal like, ken som er gode osv. Koffor ikkje fokusere på at det var ein fantastisk prestasjon av Viduka, og at han sendte laget Newcastle United i føringa i ein livsviktig nedrykkskamp?

Og den vitsen var heller ikkje morsom. Det og klippe og lime den inn hit er patetisk, og så to gonger også. Humor på boks kallar eg det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 23. Mars 2008, 21:33 »
Jeg driter fullstendig i om du synes den var morsom eller ikke. Jeg likte den og påstår at den ikke var langt i fra sannheten.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 23. Mars 2008, 21:40 »
Jeg legger inn denne kommentaren igjen, en kommentar som ble skrevet på N-O etter matchen i går...

Viduka's celebration was the fastest he moved today.

Måtte faktisk le litt av den. Ikke langt i fra sannheten.

Det der irriterer meg også. Så jævla mange negative Newcastle-fans, og spesielt inne på den sida der, som alltid skal være så negative til egne spelarar, leser jo annakver setning "he is s****, f***ing midget, what a w****. Folk har liksom bestemt seg for kven dei skal like, ken som er gode osv. Koffor ikkje fokusere på at det var ein fantastisk prestasjon av Viduka, og at han sendte laget Newcastle United i føringa i ein livsviktig nedrykkskamp?

Og den vitsen var heller ikkje morsom. Det og klippe og lime den inn hit er patetisk, og så to gonger også. Humor på boks kallar eg det.

Hårsår?

Fantastisk prestasjon av Viduka...hehe..Jeg skulle klart å holde følge med han på den løpeturen han hadde lørdag ettermiddag ute på SJP. Målet han scoret var flott det, men utenom det var det ikke mye å gni seg i hendene for. Viduka er av den type spillere vi er nødt til å kvitte oss med, skal newcastle noen gang bli et bra fotballag.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 23. Mars 2008, 22:17 »
Om ikke Toon Army hadde begynt å bua mot Birmingham, og heller aplaudert Oba for den jobben han gjorde, så hadde ikke Martins begynt å syte heller!

Altså.....det at spillere blir misfornøyd med å bli tatt av skjer HELE tiden!!! Det er ganske normalt, man så jo hvordan både Ballack og Makelele reagerte når de ble tatt av i dag. Eller hvordan Robbie Keane reagerte forrige helg. Ser ikke problemet. Og det er jo herlig at supporerne sier klart i fra hva de mener!!

Eg mener å syte i media. For å si det sånn, eg tror ikke( uten at eg har sjekket det) Keane gjikk ut å klaga på lite spilletid i media pgr av at han ble bytta ut. Gir blanke f i MArtins sin reaksjon i B'ham - kampen, men å gå ut å klage på lite spilletid etter å ha fått starta to kampa på rad, det mener eg er idioti.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #561 på: 23. Mars 2008, 22:49 »
Vell.At han sutrer litt er helt greit..men å snakke om å flytte til en annen klubb pga det synes jeg er å overdramatisere det hele.Han får spilletid fra start men han må ta tåle å bli bytta ut også..Er jo ikke sånn at han ikke får noe spilletid å sliter med det.For han får spilletid å ER fast på laget

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #562 på: 23. Mars 2008, 23:26 »
Når har han sagt dette??? Jeg sitter med NOTW foran meg her på hotellrommet. De PÅSTÅR at han er lei av å være "2.fiolin" men for meg er det mer at en eller annen journalist "har hørt" dette via en som kjenner kjærringa til presten i Durham som har hørt det av sønnen til vår herre. NOTW hadde en liten plass på en av sidene sine i avisen de ikke fikk fylt opp, derfor kom denne "nyheten".

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #563 på: 24. Mars 2008, 01:05 »
Når har han sagt dette??? Jeg sitter med NOTW foran meg her på hotellrommet. De PÅSTÅR at han er lei av å være "2.fiolin" men for meg er det mer at en eller annen journalist "har hørt" dette via en som kjenner kjærringa til presten i Durham som har hørt det av sønnen til vår herre. NOTW hadde en liten plass på en av sidene sine i avisen de ikke fikk fylt opp, derfor kom denne "nyheten".

Hyll hyll. Nokon som FAKTISK høre kva eg seie. Hadde dette rykte vore angåande Owen hadde sikkert  folk på forumet bagatillisert det. Er som nokre ser på Martins som usympatisk, ikkje at eg heilt ser kvifor!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 24. Mars 2008, 01:27 »
Problemet er jo at Martins i fjor viste dårlige holdninger på slutten av sesongen mot Watford, da han stakk.
Owen har aldri gjort noe slikt, for å ta han, siden du nå nevner han. Det nærmeste vi kommer slikt er faktisk kun spekulasjoner i pressen, de fleste i ettertid avvist.

Hva det å bli sint etter å ha blitt tatt av, helt okei så lenge det ikke tar helt av. Man er tent, og følelser er involvert.

Hva Viduka gjelder, å påstå at det er slike spillere som må ut av klubben er jo igrunn helt sinnsvakt latterlig sagt. Mark Viduka er vår mest målfarlige spiller. Det er vel heller slike spillere som vi, i likhet med Owen, må prøve å få skadefri over en lengre periode, slik King Kev gjennom forsiktig bruk av han nå forsøker å gjøre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 24. Mars 2008, 06:43 »
Hva Viduka gjelder, å påstå at det er slike spillere som må ut av klubben er jo igrunn helt sinnsvakt latterlig sagt. Mark Viduka er vår mest målfarlige spiller. Det er vel heller slike spillere som vi, i likhet med Owen, må prøve å få skadefri over en lengre periode, slik King Kev gjennom forsiktig bruk av han nå forsøker å gjøre!

Viduka vår mest målfarlige spiller...HAHA!! Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Han er kanskje vår beste avslutter, men  mannen evener faen meg nesten ikke å komme til sjanser!!! Både Owen og Martins er mer målfarlige enn Viduka, fordi de har en bedre evne til å komme til mange sjanser......det er forskjell på å være målfarlig og å være en god avslutter!

Viduka er en svært begrenset spiller. Helt ærlig, jeg fatter ikke hva folk ser i han. Han ser uinterressert ut på banen, han gir opp altfor ofte, han løper nesten ikke, han er dårlig trent. Dog har han god teknikk og har gode avslutninger. Men så lenge han sliter med å posisjonere seg godt i boksen så vil han ALDRI få utnyttet gode avslutter egenskaper. Han er også gammel og er på vei NED. Selg han for guds skyld til sommeren! Skal vi opp på øvre halvdel trenger vi bedre spillere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 24. Mars 2008, 09:53 »
Jeg ser iallfall at Viduka bidrar med viktige scoringer, og akkurat det trenger vi. I det siste har det nærmest vært forbeholdt Michael Owen og finne veien til nettmaskene, og når han ikke klarer det mer enn en gang pr kamp, eller ikke det heller faktisk, så er det bra at noen kan hjelpe ham litt.

Nå har det seg også faktisk sånn at Viduka, Owen og Martins alle står på seks mål hver denne sesongen, og tatt i betraktning at Viduka har spilt minst av trioen så er han faktisk vår mest effektive spiller foran mål denne sesongen, så da kan det vel ikke være så dumt at det er til å le av? Personlig velger jeg i denne sammenhengen å holde meg for god til å kommentere hva jeg ler av.

Det er mulig Viduka er en begrenset spiller, men så lenge han bidrar slik som han har gjort i de to siste kampene nå er vi sårt avhengige av ham og at han holder seg i form. Når han ikke har dagen er det lett å irritere seg på Viduka, men han har faktisk bidratt i stor grad til fire poeng på de to siste kampene, og i Newcastles posisjon er ikke det noe å le av!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 24. Mars 2008, 11:49 »
Helt enig.
Jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å le av. Det er da vel et lite sunnhetstegn at Viduka setter de fleste av sjansene han får i mål?
Et av våre store problemer har jo vært at vi har sløst vekk de sjansene vi har fått, og som et bunnlag kan det være særdeles kostbart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #568 på: 24. Mars 2008, 15:32 »
Viduka kan vi ha ut denna sessongen..MEN skal vi satse høyere på tabellen så må vi ha lista høyere enn som så.Da må Viduka selges og vi må hente inn bedre!.Såpass med ambisjoner synes jeg vi må kreve av oss selv HVIS vi vill ha ambisjoner om å komme på øvre halvdel til neste sessong

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 24. Mars 2008, 15:34 »
Selvfølgelig, Balla. Det er ikke mulig å være uenig i det. Viduka er over the top og ikke god nok hvis vi skal være med å kjempe om UEFA-cup plasser neste år.