20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 171172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #525 på: 23. Mars 2008, 11:10 »
Ryktene begynner å gå om en misfornøyd Martins:

http://www.lep.co.uk/sport/Martins-in-Toon-quit-threat.3906638.jp

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #526 på: 23. Mars 2008, 11:26 »
Tror bare det er noe journalistene har kokt sammen etter reaksjonen hans mandagen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 23. Mars 2008, 14:24 »
Flere som melder det nå, og det Martins sa til Skysports(om det er sant), så er det skammelig av Oba! Alt startet da han ble byttet ut mot B'ham, noe eg ikke såg noe feil i, å så blir han bytta ut når noen minutter gjenstår mot Fulham i en kamp vi leder 2-0. Er ikke det normalt da? Greit at fansen vil ha showspillerne på banen, men Martins kan ikke la seg rive med! Keegan er sjefen og det bør Oba respektere. Han spiller mer enn nok, og det synes eg han bør vere fornøyd med per dags dato. Han er ikke verdens beste!
Hanbør lære av Smith som no ha suttet to kamper på benken uten å si ett ord. Martins har nå startet to kamper og blitt bytta ut mot slutten, og så begynner'n å klage på lite spilletid. Latterlig! :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 23. Mars 2008, 15:04 »
Hehe, ja. Byttet syns jeg også var riktig, da Martins ikke var like involvert utover i omgangen, og King Kev naturlig nok ville ha en ekstra mann på midtbanen, samtidig som han kunne satse på "liten-stor"-kombinasjonen på topp. Syns ikke han har grobunn for å klage, så dette likte jeg dårlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #529 på: 23. Mars 2008, 16:37 »
Flere som melder det nå, og det Martins sa til Skysports(om det er sant), så er det skammelig av Oba! Alt startet da han ble byttet ut mot B'ham, noe eg ikke såg noe feil i, å så blir han bytta ut når noen minutter gjenstår mot Fulham i en kamp vi leder 2-0. Er ikke det normalt da? Greit at fansen vil ha showspillerne på banen, men Martins kan ikke la seg rive med! Keegan er sjefen og det bør Oba respektere. Han spiller mer enn nok, og det synes eg han bør vere fornøyd med per dags dato. Han er ikke verdens beste!
Hanbør lære av Smith som no ha suttet to kamper på benken uten å si ett ord. Martins har nå startet to kamper og blitt bytta ut mot slutten, og så begynner'n å klage på lite spilletid. Latterlig! :-\

Vi leda bare med 1-0 når Martins ble byttet ut med N`Zogbia...Men det er jo såklart latterlig å begynne å klage nå som Keegan begynner å vise han litt tillitt.Han får er jo med i startelveren og må bare finne seg i att Keegan må gjøre visse taktiske forandringer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #530 på: 23. Mars 2008, 18:36 »
Hva er det Martins har sagt til Sky Sports da??

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3338610,00.html
Er det dette dere\du mener??
« Siste redigering: 23. Mars 2008, 18:41 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #531 på: 23. Mars 2008, 18:40 »
Hvis detta virkelig stemmer så blir jeg utrolig skuffa over Martins..da synker min respekt for han ganske mange hakk ned..det er jo idiot oppførsel om det er sant det som sies >:(..Men først så vet jeg ikke om det som sies er sant idet heletatt!.Så tar ingenting for hel fisk enda før det er bekrefta fra de som er involvert.

Før det..så er jeg veldig skeptisk å stoler ikke på detta

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 23. Mars 2008, 18:40 »
"I am not the kind of player that will stay at the club without playing because I want to play," said Martins.

"I really, really want to play. I really, really want to help the team by scoring goals so, if I am not playing, it's a little bit difficult for me."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #533 på: 23. Mars 2008, 18:43 »
"I am not the kind of player that will stay at the club without playing because I want to play," said Martins.

"I really, really want to play. I really, really want to help the team by scoring goals so, if I am not playing, it's a little bit difficult for me."

Men hva er det han sutrer over? Han spillte jo nesten hele kampen ::)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #534 på: 23. Mars 2008, 19:10 »
Herre, engelske medier er fan meg MESTER på å lage dritt om Newcastle, utav små bagateller. Var vel slik at Owen ville bort ein periode også. Tar dette med klype salt. Helvetes suppekjøkken.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 23. Mars 2008, 19:14 »
Jeg ser på SkySports som en meget seriøs side og ikke en side som ønsker å lage dritt om/for Newcastle.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #536 på: 23. Mars 2008, 19:19 »
Vel har vore endel "hints" om Owen også, som dei har meldt, som IKKJE har vore sanne.
Vel når Martins sjølv seier han vil vekk, så vil eg tru på det.
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 23. Mars 2008, 19:21 »
Jeg ser på SkySports som en meget seriøs side og ikke en side som ønsker å lage dritt om/for Newcastle.

Ja, Sky står jo vanligvis ikke for slik dritt. Hadde det vært Daily Mail/NOTW hadde jo ting vært litt annerledes!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #538 på: 23. Mars 2008, 19:30 »
Vel det ser da vitterleg ut som NOTW køyrte dinna historien. Ser faktisk ut som dei var først så.

http://www.newsoftheworld.co.uk/2303_football_in_off.shtml
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 23. Mars 2008, 19:54 »
Han sier jo bare det enhver fotballspiller tenker. Men nå ser det ut som om problemet kan løses, i og med at Martins er tilbake i varmen.