20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Obafemi Martins
« Svar #360 på: 28. Nov. 2007, 15:18 »
Selvfølgelig kan en poste linker, selv om det går i motsatt retning av hva spillere har sagt før. Hvis vi skulle fulgt det Michael Owen sier til enhver tid hadde det vært usannsynlig stille rundt ham. For det skal godt gjøres å finne en avis som skriver om hvor godt Michael trives i Newcastle.

Men jeg synes en viss kildekritikk kan være på sin plass. Jeg liker ikke å se linker til noe News of the World har diktet opp. For det de skriver stemmer vel i bare 1-2 prosent av tilfellene. Maks.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 28. Nov. 2007, 22:47 »
http://talkingsoccer.blogspot.com/2007/11/newcastle-striker-considering-exit.html
Martins forsvinner i Januar???
Neppe. Men det kan faktisk hende at det skjer, siden han trenger førstelagsfotball. Han vil nok ikke, men kan bli tvunget ut.
Vist det skal stå mellom et salg av Martins\Owen?? Da blir det Owen som må pakke mener jeg iallefall.

Du sier du har lest hva Martins har sagt tidligere om at han vil bli, hvorfor begynner du da å spekulere i om han vil vekk eller ikke ? Tenk deg litt om før du forsvarer deg så bastant.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #362 på: 28. Nov. 2007, 23:53 »
Jeg forsvarer meg ikke så bastant vel ::)
Å det er vel ikke meg som har laget den artikkelen?? Jeg la den bare inn her på forumet??
Så det er IKKE meg som spekulerer da vel. Å ja, vist en av spissene SKAL vekk, NOE jeg ikke tror kommer til å skje?? Hadde jeg solgt Owen først..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 29. Nov. 2007, 00:00 »
Hvorfor i granskauen bruker du spørsmålstegn bak setningene dine når det kan se ut som om du ikke stiller spørsmål Lars Arild? Er du ikke sikker på om du la linken inn på forumet? Det er jo bare å sjekke noen poster lenger opp det.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #364 på: 29. Nov. 2007, 07:10 »
Var da fælt til dårlig stemning det skulle bli.
Om Martins blir plassert på benken igjen når Owen kommer tilbake fra skade, så spørs det hvor lenge han vil være her. Martins er ung og trenger å spille nesten hver kamp for å utvikle seg. Er enig i at så lenge det kommer fra den kilden så kan man mest sannsynlig ta det helt med ro inntil videre. Men synes absolutt ikke vi skal ta det som en selfølge at Martins vil være her i den neste sesongene, selv om han har sagt at han stortrives her nå.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #365 på: 29. Nov. 2007, 08:26 »
I linken til som jeg la inn stod det?? Newcastle striker considering exit?
Jeg lagde en liten overskrift oversatt til norsk, utifra det som stod i linken. Men vist dere heller vil bare ha en rein link?? Skal jeg heller gjøre det i fremtiden, men det virker jo litt kjedelig spør du meg.
Jeg skrev i første setning under linken?? NEPPE., Men det er heller ikke usannsynlig at det skjer.
Men jeg for vel skjerpe meg da ::)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #366 på: 29. Nov. 2007, 20:04 »
Martins forsvinner i Januar???
Neppe. Men det kan faktisk hende at det skjer, siden han trenger førstelagsfotball. Han vil nok ikke, men kan bli tvunget ut.
Vist det skal stå mellom et salg av Martins\Owen?? Da blir det Owen som må pakke mener jeg iallefall.

Er ikke dette spekulering, så vet ikke jeg  ::) Men ikke bry deg om meg, jeg er alltid ute etter å småkrangle med folk jeg. Haha :P
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 09. Des. 2007, 00:59 »
Martins reiser til Afrika mesterskapet allerede etter Man.city kampen 2.nyttårsdag...selv om mesterskapet ikke starter før rundt den 20 januar, har Nigeria manager Berti Vogts bestemt at alle spillerne skal møte på treningscamp før turneringen....Afrika mesterskapet er ferdig rundt 10 feb...det betyr at martins mister 5-6 ligakamper for oss!!

Dette er helt håpløst for oss at vi mister så mange spillere og spesielt når noen av landene skal arrangere tr.camper, latterlige greier!! Er kjedelig å miste toppscorern i 6 ligakamper, ikke akkurat noen drømmesituasjon...I tillegg mister vi også Beye og Faye som er veldig viktige i forsvaret, samt Geremi som tross alt ikke vil være noe savn.

Håper det går på tryne med Nigeria og Senegal i afrika mesterskapet :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #368 på: 09. Des. 2007, 01:02 »
Big Sam skulle gjort som meg på FM. Hadde 4 nigerianske i troppa, såg at landslagsjobben var ledig og var sjef for Nigeria. Trur du eg tok med meg noken av dei fire stjernene til mesterskapet? :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #369 på: 09. Des. 2007, 09:37 »
Martins spilte ikke en bra kamp igår synes jeg, greit han fikk sjanser. Men hvorfor faen skal han stå å se på om Smith vinner headinger før han begynner å springe etter ballen, mister opptil flere sjanser på det i går..
Greit han er å like å være møtende spiss, men det for være grenser. I går var han helt nede på egen 16meter da Beye skulle ta et innkast, å ble sur da Beye ikke kastet ballen til han, SKJERP deg Martins. Jeg kunne nesten tenke meg han kan være en vandrende vingspiller heller, grunnet hans evne til å hele tiden skal møte ballen istendenfor å stikke i bakrom, å gå på løp. Så fort han ble flyttet ut på vingen igår, jobbet han mye bedre enn i en 2er fremme. Å har ingen lært deg Martins at enn ikke kan stå stille å vente på ballen inne i 16 meteren når det kommer innlegg. Hadde du vært litt mere våken, gått på bakerste stolpe igår, hadde du fått 2 sjanser på åpent mål.
Nei, Martins må finne ut hva han skal, være møtende spiss, gå i bakrom eller være en vandrende trussel for andre lag(bevegelighet)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 09. Des. 2007, 10:43 »
Det er jo ikke bra at vi mister så mange spillere til Afrika mesterskapet, men dette har både vi og Allardyce visst en stund, så jeg synes ikke dette er noe særlig å klage over! Som alle andre spilere vil de jo gjerne representere landet sitt uansett hvilket kontinent det ligger i.

Vil dog heller si at jeg har blitt skuffet over spillet til Martins i de siste kampene, slik som han presterer å bomme på så utrolig mange 100% sjanser får jeg mine tvil til om han i det hele tatt forsvarer en plass i start 11.
Når vi møter bedre motstandere har vi ikke råd til å bomme på slike muligheter som det Martins gjorde igår, og som han gjør så altfor ofte. Han gjerne må stå igjen etter treninga å terpe avslutninger........

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 09. Des. 2007, 16:17 »
Det er jo ikke bra at vi mister så mange spillere til Afrika mesterskapet, men dette har både vi og Allardyce visst en stund, så jeg synes ikke dette er noe særlig å klage over! Som alle andre spilere vil de jo gjerne representere landet sitt uansett hvilket kontinent det ligger i.

Vil dog heller si at jeg har blitt skuffet over spillet til Martins i de siste kampene, slik som han presterer å bomme på så utrolig mange 100% sjanser får jeg mine tvil til om han i det hele tatt forsvarer en plass i start 11.
Når vi møter bedre motstandere har vi ikke råd til å bomme på slike muligheter som det Martins gjorde igår, og som han gjør så altfor ofte. Han gjerne må stå igjen etter treninga å terpe avslutninger........

Vi har vært klar over afrika mesterskapet lenge, men ikke at nigeria skal ha treningscamp to uker før mesterskapet..

Martins skal ha belønning på samme måte som Smith får for hard jobbing mot blackburn og arsenal...birmingham kampen så jeg ikke..Dessuten har Martins også scoret noen mål da..Det er ikke bra at han har bommet på to så store sjanser som han gjorde mot blackburn og birmingham, men så lenge han kommer til masse sjanser vil han score mål....Viduka, Smith og Owen sliter i større grad med å komme til sjanser enn Martins, og de scorer da også færre mål......

Selvsagt har ingen lag råd til å bomme på sjanser sånn som martins og milner gjorde i går...men det skjer med alle lag! Se hvilke sjanser Rooney brente i går, det skjer med ALLE spillere..Se heller det positive i det, at vi som lag kommer til sjanser, da vil vi også score mål...for en måned siden kom vi nesten ikke til sjanser, og scoret heller ikke mål....

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #372 på: 09. Des. 2007, 17:18 »
Vi skal å burde ha vært klar over de 2 ukene på opptreningen til mesterskapet, siden det er normalt for mesterskap, ingen unnskyldning dette.
Det som er viktig, er at det hentes inn spillers som forsterker oss i denne perioden. Å som fortsatt vil være en forsterkning når de nevnte spillerene som forsvinner kommer tilbake..

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #373 på: 09. Des. 2007, 17:32 »
Det er det som er så irriterende med spillere utenom Europa. Det er f. eks afirkamesterskapet. Er bedre med å ha europeiske spillere. Da slipper man det tullet midt i sesongen. :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #374 på: 09. Des. 2007, 17:38 »
Det er vel kansje derfor det jobbes i kullisene med å legge det til sommeren, som jeg har skjønt.
Hadde vært til det beste for flere klubber det ja ;)